Dreamer, ja de kast is best groot. De andere muren zijn grijs, volgens mij kan je het op een van de foto's zien maar daar lijkt het wel donkerder. Tis lichtgrijs. Maak als alles af is een foto van alles! En alleen shoppen is heerlijk! Voor mij echt lang geleden...heb er helaas weinig puf voor. Lente, klinkt gezellig je oud en nieuw! Bij mijn gaan hoop vrienden naar de kroeg, maar dat zie ik niet zitten. Al die rook daar en je betaald n kaartje voor all-in. Nou dat drink ik er nu never nooit uit haha. Zussie, gezellig met de familie (en de varkenshaasjes met Aioli natuurlijk haha) jou oud en nieuw kan niet meer stuk!
Jaaa,mams online..al een half uur haha..Had heel wat bij te lezen Lente,yeahhh een goede echo.En wat een geweldige reacties op jullie nieuws!! Echt zo leuk om te lezen,het enthousiasme spat gewoon van het scherm af hihi.Super! Zussie,ahhhhhhhh jij bent ook lekker aan het groeien.Op naar positiemode hihi Alvast heel veel shopplezier met Yara Yara,bij jullie ook allemaal heerlijke reacties.Wat is dat toch leuk om te lezen.En wat leuk om het zo vaak te kunnen vertellen hihi Rosemarie,yes yes jij ook een goede echo! Hartstikke fijn!! Maar goed dat ze jullie toch niet voor niets lieten komen,dan zit je ook te stressen. Zeeb,de echo weer gehad.Fijn dat er geen extra echo nodig is.Nu maar flink bankrust houden en meisje de tip geven om even te gaan liggen Dreamer,bij jullie ook alles oke.Schattig zo`n zwaaiende beeb Noosa,ben benieuwd naar het kamertjes..ga zo ff albums kijken hihi Dreamer08,jaaa het is nu wel echt koopjes tijd.Niets zo leuk als met een hoop thuis komen voor een prikkie Hier ging het even wat minder met dochter,maar nu is het weer oke.Vandaag naar m`n schoonouders in Delft geweest (met de trein).Erg gezellig,maar voorlopig niet voor herhaling vatbaar.Ik lijk wel een oud wijf En nu pak ik ff wat drinken haha
Owja...mini-slavinkjes! Dat ik dat nu nog kan vergeten haha! Mams, gezellig dat je er weer bent! Best een stuk denk ik, met de trein naar Delft? Gelukkig dat het weer wat beter gaat met dochter!
Noosa,vanaf hier zijn we dan zo`n 2 uur onderweg.Ik dacht dat met de trein wel het handigste zou zijn,dan zit je niet zo lang stil. Met de auto was vast nog een grotere ramp geweest denk.Komt weer goed,heb een massage tegoed vanavond
ah mams gezellig een dagje naar je schoonouders. Met de trein is dan idd wel een hele rit. Ik kan me voorstellen dat je er moe van bent. Nu lekker pootjes omhoog en lekker zitten. hmm, net steken onderin mijn buik. Soms kan dat gewoon zelfs een beetje een irritant gevoel zijn. Begon gelijk te denken of het geen kramp was maar nu zakt het weer wat af gelukkig. oh bedenk me net dat ik nog het hoeslaken om het dekbed moet doen. Bed is dus nog niet helemaal opgemaakt. Valt toch altijd weer tegen
Haha die plaaggeest van een broertje van mij post dit op mn facebook maar ondertussen wil hij wel meesmikkelen zaterdag!
Mams, fijn dat het weer beter gaat met je meisje! Nu lekker bijkomen van de reis, Delft is wel leuk he! Al zijn jullie vast niet de stad zelf in geweest Lente, das zeker irritant. Als je moe bent en je moet je bed nog opmaken. Bah! Ik ga ook zo naar bed, ben moe!
Ja in de auto is het vast nog erger ja! Hmm heerlijk n massage haha.... Net was de kleine flink aan het schoppen...en ik voelde aan mn buik, was het onderaan mn buik helemaal hard waar ik ook de schopjes voelde. Zo gek dat je die kleine dan vanaf buiten voelt liggen..best eng ook wel. Dat hij zo op de voorgrond ligt haha.
wij doen niets met oud&nieuw, zoiezo mag ik nu niks, maar niks doen was ook al de planning voor dit alles eerste jaar dat we de hond hebben dus wil niet van huis als ik niet weet wat hij doet met dat geknal. en stappen etc deden wij zoiezo al niet meer ook niet voor ik zwanger was
Haha Zussie, wat een grappenmaker dat broertje van je! Zeeb, lijkt me ook lastig met honden en dat vuurwerk inderdaad. Laatste keer met zn tweetjes is ook wel heel speciaal!
Hmm Noos, das eng ja. Net of hij niet goed beschermd ligt ofzo... Je wil toch dattie tegen een stootje kan Ik ga slapen meiden, de koek is op voor vandaag! (voor morgenochtend ligt hij al klaar op mn nachtkastje, haha)
Zussie,haha grappig broertje heb je Nee,we zijn de stad niet in geweest..Doen we wel weer als beeb er is haha Noosa,dat maakt het wel meteen kwetsbaar als je dat zo merkt he.En toch zit er nog meer omheen dan je verwacht. Van de week voelde ik de baby ook zo schoppen,ik maakte m`n buik bloot en toen zag ik dat de baby schopte.Ahh,ik was er stil van.Husband wou het ook zien natuurlijk,maar die had pech haha
Onze katten hebben elkaar en die zitten samen in de gang. Ze zullen wel wegkruipen onder de trap. De dagen voor oud en nieuw kunnen we kijken hoe ze reageren. Het zullen wel schijtertjes zijn Morgen een hele dag (als het goed is) niks. Mn mannetje is ook vrij dus maar eens kijken wat we gaan doen. In elk geval de auto regelen...joepie!
Precies hoe jullie beschrijven meiden! Goh wat heerlijk die herkenning Weltruste Zussie (en eetsmakelijk morgenochtend haha) Lente, die van ons zijn ook echt schijterts...doe verder niks bijzonders met oud en nieuw. Kattenluik dicht zodat ze niet naar buiten kunnen en muziek aanzetten. We zullen zien of de kerstboom nog staat zondag haha! Mams, gelukkig hebben we het internet om te shoppen he!
Wij gaan met oud op nieuw lekker de hort op, nu kan het nog Eerst gaan we lekker eten met een stel vrienden bij een vriendin thuis en daarna lekker naar onze stamkroeg. Wij moeten ook een all-inn kaartje betalen, maar vriend drinkt wat ik er niet uit drink er wel uit Dadelijk ook naar de kroeg, het is Irish Pub Night vanavond! Lekker ierse folk luisteren en spijkermeppen Zussie, truste meid, zal onze date zometeen ff vastleggen op de kalender Mams, ben je er ook weer, gezellig! Jij hebt lekker drukke dagen gehad zo te lezen, wel fijn dat het weer beter gaat met je meisje! En naar Delft, zo dat is niet om de hoek.. Dreamer08, ohh heerlijk he, zo alleen shoppen! En zeker als je veel kunt kopen voor weinig geld. Ik wil ook shoppen! Even nog een tip voor de meiden die willen shoppen, las dat ze bij Miss Etam nu twee broeken voor 20 euro hebben.. Dus als iemand nog positiebroeken nodig heeft
Yaar wat heerlijk dat je naar de kroeg gaat!! Geniet er inderdaad maar van Ben afgelopen zaterdag naar de kroeg geweest, was heerlijk ff eruit in de muziek. Bekkenbandje om en gaan haha!
Hier trouwens 2 katten en 2 honden die samen met ons voor de raam naar het vuurwerk staan te kijken De jongste hond slaat nu wel af en toe aan als hij iets merkt van het vuurwerk,maar dat negeren we maar. Truste,voor de naar bed gaanders hihi Oww de foto`s kijken vergeten ..ff spieken