ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik hoor veel verhalen dat de positiebroeken van miss etam niet lekker zitten. Het schijnt dat de band te laag onder je buik zit en nog steeds een beetje knelt. Misschien dat dit niet voor iedereen eht geval is maar als je gaat passen hou het in de gaten.

Shoppen, ik heb er ook zin in en ga het liefst volgende week als het vakantie is. Zou toch wel fijn zijn. Misschien mn schoonzusje even meevragen.

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Slaap lekker trouwens Zussie!

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    miss etam broeken vind ik inderdaad ook niet prettig.
    heb nu van mamalicious , en H&M Mama

H&M vind ik het fijnste, band zit goed. en ook de broek/jeans zelf sluit dan mooi aan.
    van mamalicious heb ik wel eens per model dat of de broek zelf niet lekker zit, of de broek wel en dan zit de band niet helemaal goed.

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Lente,ahh mooi de echo!!!

Noosa,wow wat een kastruimte!Wat ideaal zeg en super leuk geworden!

Ik heb ook een positiebroek liggen van MissEtam,die band zit idd heel laag.Het gewone spijkerbroeken stuk zit dan half op je buik en dat ging hier al erg snel knellen.
    Zelf vind ik broeken met een groot buikstuk het fijnste,maar ik heb dan ook niet zo`n figuurtje als jullie allemaal :p

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Meiden fijne avond, ik ga ff met mannetje zitten!

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Lente.. Mooie echo meid!
    Zeeb probeer je niet al te druk te maken meid.. Wssnlujk.is er niks aan de hand!

Pff kben kapot... Spiek nu ff via foon...
    Reageer morgen ff op de rest

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Fijne avond Lente!

Dreamer,rustig aan jij ;)

8. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben naar de kroeg, Mams, tot morgen en de rest tot morgen hier!:p

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik kom ook even doei zeggen,ik duik m`n nestje in :) Die massage is husband vast al vergeten,maar ik zet de olie gewoon op zijn nachtkastje klaar haha

Fijne avond Yara en tot morgen :D

Truste allemaal !

10. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welterusten meiden!

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Morgen meiden!

Nog 1 dagje werken!
    Zal wel weer rustig wezen, dus dan kom ik lekker forummen, haha!
    Tegenwoordig heb ik al een uur en een kwartier nodig 's ochtends om zonder te kotsen de deur uit te komen...
    Moet steeds zitten en wegzuchten.
    Maar heb het er voor over! Ik haat kotsen!

Fijne dag allemaal!
    Mams, groetjes aan Yaar!
    Yaar, groetjes aan Mams! ;)

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Lig nog even in bed...heerlijk is dat zeg :)
    Straks weer even verder met ledikantje schilderen....bijna klaat! Vriend en schoonzus hebben hard gewerkt gister!

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Goedemorgen,
    Ik zit ff boven met de bende..Beneden alles gepoetst samen met husband.Dat is hier altijd ff met een zucht.Ik kom het liefste `s morgens vroeg na m`n ontbijt gelijk in actie.Husband`s ding is dat niet,maar ja..een zwangere tegenspreken is not done :p Ik heb er zo`n hekel aan om fris te douchen en dan daarna de wc te gaan staan scrobben.Logisch toch?

Noosa,dat gaat goed daar! Super zeg,ben erg benieuwd naar het eindresultaat..ik hou zo van ruitjes haha

Zussie,dat is niet fijn wakker worden zo nee.Hoop dat het over een paar weekjes over is voor je.

Ik zal de groetjes doorgeven hihi

Zo nog even boven een sopje erdoor halen en dan geloof ik het wel voor vandaag :D

14. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mams, dat heb ik ook hoor! Eerst hard aan de slag en daarna pas douchen :)

Zussie, mij luchte het juist op om even over te geven. Voelde me herboren erna haha.
    Maar het is natuurlijk fijner al je het zo ook weg kunt zuchten.
    Granenkoekje van vanmorgen heeft dus niet echt geholpen ;)

15. MissCK

MissCK Niet meer actief

Mmm. is het raar dat ik nu al een leuke / goedkoope / onze stijl babykamer heb gevonden? haha ben toch gek dat ik dat laat lopen? zit er aan te denken om het eerst bij mijn ouders te stallen. volgens mij zijn we veel te vroeg haha, maar ik vind 't zo mooi! :O

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Oh Mams en Yaar, veel plezier bij elkaar (dat rijmt) Gezellig dat jullie een bakkie met elkaar gaan doen!

Zussie dat had ik voor de vakantie ook die week,d at ik er rustig eerder uit kon om mijn eten weg te werken vanwege de misselijkheid. In de avond voelde ik me dan wel beter en dan gin g ik weer naar bed en begon de ellende weer opnieuw haha
    Deze week is de misselijkheid meer weg alleen krijg ik nog steeds geen hap door mijn keel. Ik heb nu net een beschuitje op en gister ging zelfs mijn avond eten niet naar binnen. Ik hoop maar dat mn kindje niet daardoor wat kleiner is en 2 weken is terug gezet.

Miss wat leuk dat je al wat hebt gevonden. Heb je een plaatje, ik ben wel benieuwd?

Noos wat gaat dat lekker daar bij jullie met klussen. De kast is nu dus (zo goed als) af en het ledikantje bijna? Zijn de muren ook al klaar, ja toch? Dan kan bijna mijn favoriete onderdeel gaan beginnen...inrichten!! Laat je foto's zien als het klaar is? Tussendoor mag natuurlijk ook haha

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Noos fotoooooooo's!

Ik heb nu een nieuwe truc gevonden.
    Heb een pakje drinkontbijt gekocht en een glas naast me gezet in mijn spreekkamer. Neem gewoon tussen elk consult een grote slok :) en tot nu toe kom ik de ochtend aardig door!
    Irritante is dat het dus deze week niet meer wegtrekt in de loop van de dag. Voorgaande weken ging het vanaf een uur of 11 wel beter, maar nu blijf ik me dus de hele dag zo ellendig voelen. Beeb zal wel een groeispurtje maken ofzo...
    Hopen dat het volgende week weer over is!

18. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik en de Hema zijn geen vriendjes meer :p Mijn eerste bestelling die ik na 5 werkdagen af zou kunnen halen is er nog steeds niet (14 dec bestelling gedaan).
    En nu zag ik 1+1 gratis..dus ik dacht ze houden die andere bestelling maar en ik bestel opnieuw ;) Ga ik bestellen,gaat er van kei veel dingen de korting niet af.Wel als ik 2 precies dezelfde dingen bestel..maar dat wil ik natuurlijk helemaal niet.Zag leuke jurkjes voor dochter,2 verschillende kleuren.Gaat de korting er niet vanaf.
    Dus ik aanpassen,probeer opnieuw te laden.Weg bestelling...daaaaag Hema :p

Missck,niets is raar ;) Showen maar die babykamer haha

Lente,maak je geen zorgen over het eten dat je niet binnen kan houden.Behalve dat het me echt vervelend lijkt,zal je beebje er niet minder door groeien.
    Bij de mei mama`s is er 1 nog steeds misselijk en kan niet veel binnenhouden,haar beebs groeien prima :)
    Dat het maar snel overgaat bij jullie iig!

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Mogguh..
    Lente, vreemd twee wkn terug.. Overh et algemeen pakt je kindje wel wat het nodig heeft hoor ;) Komt bij jou denk ik eerder omdat je geen normale cyclus tussendoor hebt gehad ;)

Mams en Yaar, veel plezier :D

Hier net terug vd controle! Bloeddruk was netjes in orde en ook kleintje doet het goed! Lag voor het eerst sinds alle echo's te slapen.. rare gewaarwording hihi :p

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Fijn dat alles goed is Dreamer! Altijd fijn om te horen. Ik ben idd 2 weken terug gezet omdat ze niet weten hoe ver ik ben en ze hetkindje ongeveer zo groot vond. Bij de volgende echo kan ze goed meten. dan ben ik 9,5 weken volgens de berekeningen nu.

Mams dat is toch ook wat dat die hema zo tegen werkt. Ik ben er normaal ook gewoon voorstander van om dingen te halen via de winkel ipv internet. Dan ben je zelf bij wat je doet.

Deel Deze Pagina