ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dreamer,fijn dat alles goed was ;) En slapen moet ook gebeuren hihi

Lente,live shoppen vind ik ook handig.Maar ik ben ook wel fan internetshoppen :D Maar niet meer bij Hema,dat is toch niet te geloven daar ;)

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Vond het alleen zooo vreemd om mn kleintje zo rustig te zien.. Zal er bij horen over t algemeen slapen ze het grootste deel vd dag.. Maar wij zijn t niet gewend hihi :p

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    MissCK, ben benieuwd naar het kamertje!! Gewoon doen joh ;) Je hoeft het toch niet gelijk neer te zetten :)

Dreamer08, fijn dat alles goed was! En lekker toch ff tukken bij mama haha.

Mams, pfff die Hema!! Wat een ellende!
    Ik vind live shoppen ook lekkerder maar voor nu komt internet shoppen wel ergg goed uit haha!

Zussie, slim van dat drinkontbijt! Hoop dat het heel snel over is voor je die misselijkheid! En dat je er met oud en nieuw niet al te veel last van hebt ;)

Lente, niet druk maken om de kleine hoor! Die pakt van jou wat je nodig hebt! Het enige wat zal gebeuren is dat je afvalt, maar de kleine zal lekker groeien hoor!

@kamertje, ja het gaat opschieten!! Als de meubeltjes in elkaar staan en de boom hangt dan zal ik een foto maken. Nu is er niet zo heel veel te zien....losse stukken ledikant en een saaie grijze muur haha.

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Pffff die hema joh... niet te geloven...

Ik ga misschien morgen ook nog wel even de stad in...
    Vind het een beetje zonde om nu allemaal kleding te kopen die ik straks niet meer aan kan (volgend jaar welw eer hopelijk).
    Kan nu beter investeren in wat positiekleding, die is vast ook in de uitverkoop!
    Misschien maar even kijken bij H&M, V&D enzo....

En Noos, heb er met oud en nieuw vast niet zo'n last van ;)
    Enige momenten waarop ik me goed voel is als ik net wat gegeten heb! Na een uurtje krijg ik het dan weer warm, zweterig en ben ik helemaal flauw en misselijk! Gek is dat!
    Ik ga lekker met de gourmet de hele avond kanen, zalig!

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Meiden ik heb een foto op mn fb. Die katten doen echt kosten wat kost om maar zo dicht mogelijk bij me te kunnen liggen. Het liefst op schoot. net lag er één ertussen en die ander op de laptop. Dat was toch ook niet zo handig haha

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    blegh, als ik het woord kanen hoor voel ik me al beroerd worden:(

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zussie,bij hema hebben ze ook positiemode..aanradertje...vooral het online bestellen :D:D:D
    Nah,ik ben niet voor 1 gat te vangen hoor..heb opnieuw een bestelling gedaan...geduld heb ik toch haha.Maar leuk joh,heb voor de kindjes al een hoop zomerkleding..echt veel en spotgoedkoop :)

Dreamer,ik zou ook raar kijken als de beeb niet in actie is.Dat is ook al zo`n stuiterbal :p Over stuiterballen...
    Ik noem onze kindjes vaak smurfje (dat zei m`n vader vroeger al tegen ons haha)..Nu zag ik bij de H&M echt een te schattig jongenssetje met smurf erop...ahh die wil ik nog (en verder koop ik echt niets haha).
    Baby`s bijnaam is nu dus niet alleen kleinste smurfje,maar stuitersmurfje :D

En nu ga ik wat doen..husband is met docher al klaar in het ziekenhuis,ze is bij de astmaverpleegkundige geweest.Ben ik zo ook klaar hihi

Fijne dag dames!

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Haha mams jij hebt idd ook zo'n stuitertje!
    Voel haar over de hele dag wel goed dus denk dat ze ff aan t bijtanken is/was om me de rest vd dag weer te kunnen pesten :D

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik ga maar eens een verse jus maken en wat kwark eten. Kijken of dat werkt. Denk dat mannetje ook bijna terug is van het sporten dan is er weer gezelligheid in huis:)

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Mams heb je een foto van dat smurfen shirt haha ik ben benieuwd.
    Als wij een jongen krijgen ga ik op zoek naar een shirt met popeye. Mijn vriend is fanatiek met fitness dus vind dat wel passen. Ik denk dat we dan van vrienden ook baby gewichtjes krijgen bij de geboorte enz haha

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha Lente...
    Ik eet me juist helemaal scheel!
    Kan nu ook al niet wachten tot de lunchpauze over 3 kwartier!

Mams, zag het ja bij de hema! Maar in de winkel hebben ze die dingen vaak niet! Zah op zich wel leuke dingen op de site, maar koop liever in de winkel...

12. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hahah lekker toch Lente!
    Mijn mannetje had zn werk gebeld vnochtend of t niet rustig was.. Helaas had een van zn collega's dus ook al vrij gevraagd voor de middag dus die is nu alsnog aan t werk.. Niks aan te doen ;)

13. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig dat de mannen thuis zijn!
    Hier niet, vriend wil zn dagen opsparen voor straks als de kleine er is. Vind ik ook helemaal niet erg!

Hmm ik krijg ook alweer trek, gok dat het weer een tosti gaat worden haha!

Ben ook bezig met de geboortekaartjes, wil het zo goedkoop mogelijk houden maarja dat is nog wel lastig als je 90 kaartjes nodig hebt haha!
    Kom nu op 175 euro incl. alles. Valt natuurlijk wel mee, maar ja het lijkt zo'n groot bedrag in een keer haha

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Valt ook niet mee om leuke kaartjeste vinden he Noosa!
    Ja mijne heeft van dit jaar nog 9 dagen over en krijgt volgend jaar sowieso zn 5 weken er bij dus dagen genoeg :p Mja die 9 dagen blijven nu dus ook 9 dagen hihi :D

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Die van mij gaat volgend jaar ook alles sparen voor als de frummel er is...
    Maar hij kan ook gemakkelijk overwerken als hij wil, dus dan heeft hij weer compensatiedagen ;) Geloof dat hij volgende week wat vrij zou proberen te nemen voor als de neef voor het toilet komt...

Mijn moeder had gisteren een gehaktballetje over, dus die heb ik lekker op brood met een beetje mosterd ;) zaligheid!
    Kan niet wachten tot ik het op kan peuzelen!

Ik wil dus kaartjes maken van vilt, moet me er nog eens in verdiepen wat dat gaat kosten. Wij hebben er denk ik ook wel een stuk of 100 nodig :s

16. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm Zussie dat klinkt heerlijk!

Ik ga zo eerst eens douchen en dan lekker eten...

Wat een rotweer opeens! Had niet verwacht dat het zou gaan regenen vandaag...bah :(

17. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Regen? Hier schijnt de zon nog...

Oh meiden manlief en ik werden om kwart over 10 wakker.... heerlijk!!! Net een bakje thee gedronken met een stuk slagroomtaart.... Heerlijk!!! Ben al lekker in de douche geweest, voel me weer helemaal fris en fruitig...
    Heb vandaag niet echt plannen, heerlijk beetje op de bank hangen... wilde nog wat spulletjes op MP zetten. Maar meestal heb ik daar geen geduld voor....

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Morning girls!

Zussie, fijn dat je nu wel een goede oplossing gevonden hebt! En ik haat ook kotsen, zou er ook echt alles aan doen om het weg te zuchten..
    Haha jij hebt nu al voorpret om het gourmetten, geniaal!

Noos, fijn dat het zo opschiet, foto?;)

Mams, jij bent alweer goed bezig geweest op de vroege morgen:p Ik doe ook altijd eerst poetsen en dan douchen. Is wel zo logisch:p
    Haha, heeft de Hema de vriendschap verbroken, dat is toch wel vervelend. Maar inderdaad wel balen als het niet gaat zoals het zou moeten.

Miss, tof dat je al een babykamer hebt gevonden! Heb je een foto?

Dreamer, fijn dat alles goed was met de kleine meid!

Lente, ahh die foto is te cute! Mijn vriend heeft trouwens een trui met Popeye erop, geniaal;)

Dreamer08, ohh heerlijk, zo'n dagje! Slagroomtaart, daar heb ik ook zin in:D
    Nog steeds niet ongesteld??

Hier gaat alles goed:D Heb het avondje kroeg weer overleefd:D Kan alleen niet zo goed tegen die rooklucht, maar goed, dat is wel te overleven.. Mn vriend is al met een vriendin naar de dierentuin (vraag me niet waarom:p) en ik zit nu lekker met de top 2000 op de achtergrond op de bank:D Nog even lekker chillen. Om half 2 komt Mams, lekker bakkie thee leuten en vanavond ga ik zwemmen met mn schoonzus.
    Blegh, mn hele gezicht zit vol pukkels. Had gehoopt dat dat minder zou worden als ik zwanger zou zijn (heb er al last van sinds ik met de pil gestopt ben), maar het lijkt voor nu niet echt minder te worden:p Ach, het hoort er allemaal bij, maar ik kan er niet zo goed afblijven:p

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oh bekend verschijnsel Yaar!
    Ik had nooit last van pukkeltjes... maar nu ik zwanger ben wel op mn haargrens (gelukkig onder mn pony ;))
    Maar kan er dus ook echt niet vanaf blijven! Irritant!

Ik ga binnenkort ook weer eens kamertjes snufflen :)

20. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha dat zal ik binnenkort ook maar eens gaan doen:p

Nou, ik heb ze dus niet alleen bij mn haargrens, maar over mn hele gezicht, heel irritant.

Ohh ik hou van de top 2000, mooie muziek:D

Deel Deze Pagina