Dreamer08, o ik ben ook benieuwd naar je foto.....vind indroogstreepje altijd zo gek..waar kan nou opeens dat streepje vandaag komen? Lente, mijn zin in seks was nihil eerste weken! Eerst door mn bloedingen en daarna gewoon omdat ik er geen zin in had. Was even afkicken voor vriend ook haha..van 4x in de week oid naar max 1. Maar...libido is back! Jammer dat mn lijf nu niet echt mee wil werken haha....dus het blijven vluggertjes bij ons maar wel veel vluggertjes. Yaar, gezellig dat Mams langs is geweest! Ik heb net even wat babyspullen opgeruimd....kinderwagen in elkaar gezet, maxi-cosi ernaast....heerlijk om er mee bezig te zijn haha
Oh ja, over zin, is eigenlijk hetzelfde als voor de zwangerschap.. Alleen ben wel veel moe, dus het komt er niet altijd van.. Maar toch nog wel zeker 1x in de week..
Thanx voor je antwoord Noos. haha mijn mannetje zegt soms ook...zwanger worden waren leuke tijden. 4 keer per week en nu idd 1x en dan nog denk ik 'is het alweer zo ver'? Hoop dat het wel weer terug komt. Wat voor kinderwagen heb je uitgekozen? Lijkt me heerlijk om dat allemaal in elkaar te kunnen zetten. Gezellig Yaar en Mams dat jullie ff lekker hebben kunnen beppen.
Bij de meeste vrouwen komt het weer helemaal terug hoor Lente..en vaak nog beter ook. Alles is een stuk beter doorbloedt dus ook gevoeliger....en dat merk je We hebben Mutsy4rider single spoke. Wel via marktplaats maar gebruikt voor maar 1 kindje.
Ben ook nog opzoek naar een fietskar..maar pff daar heb ik helemaal geen verstand van! Die dingen vind je helaas niet zoveel op MP of helemaal aan de andere kant van Nederland..
Zoooo net ff vrienden op bezoek gehad... Hadden nog wat spulletjes over.. Sowieso een badje en tummytub Een kinderstoel en nog een tasje met wat spullen... Kijken wel wat er van gebruikt kan worden Euhh over de zin in seks.. Dat komt bij mij nu langzaamaan terug! Hier was het eerst euhh nou om de dag ofzo... En nu idd ook eigenlijk 1 keer per week en das me soms al te veel... Gaat sinds deze week eigenlijk wat beter
Dreamer, ik vind dat streepje best duidelijk, zelfs van deze afstand! Hoef niet te turen.. Kan alleen niet zien of het streepje ook echt roze is, maar dat kun jij vast wel zien. Als ik jou was zou ik morgen of overmorgen 's ochtends testen.. Jeetje meid, ik wil je niet gek maken, maar dat zou toch wat zijn! Had trouwens nog een lief cadeautje gekregen van Mams, twee fiepjes, uitgezocht door de dochter van Mams. Kei lief!
Yaar goed idee!!! Jullie mogen mij niet gek maken! Ja het streepje is wel rose achtig van kleur.... oftie even breed is, tjaah daar twijfel ik wel een beetje over.... Whaha ik zit hier gewoon heel rustig op de bank.... Wat ik me nu wel bedenk.... ik heb 20-12 rose slijm gespot.... toen dacht ik dat er een ongi zou komen..... maar dat kan natuurlijk ook wat anders geweest zijn..... nee hoor het is gewoon een indroogstreepje!! Wat lief dat kadootje van Mams!!
Zou idd vd week gewoon nog een keer testen Dreamer08! Zou wel heel tof zijn meid!! Dan sluit bijna iedereen dit jaar zwanger af van dit clubje...
Dreamer08, ik hoef iig niet te turen op allebei de testen....maar ja het is wel een lastig streepje. Ik zou morgenochtend testen en dan kijken of hij binnen de tijd verschijnt. Pfoe wel spannend voor je meis!! Dreamer, fijn he als je spulletjes krijgt van mensen. Helemaal n badje etc. is super handig! Yaar, wat lief van Mams! Maar..wat zijn fiepjes? haha
Ik hoef ook niet eens zozeer te turen en zie ook een tweede streep. Oh dat zou toch wat wezen Dreamer! Ik zal verder nog niks zeggen maar ik duim voor je! Een fietskar Noos, moet je veel met de fiets doen als de kleine er is? Yaar wat lief van mams en haar dochter maar wat is een fiepje?
Maar wel spannend hoor meid! Wanneer wil je weer gaan testen dan? Ben wel benieuwd nu! Wel grappig ook dat je temp weer omhoog is Hmm, wat zal ik eens gaan eten.. Vriend eet niet thuis en heb eigenlijk geen zin om uitgebreid te koken.. Ik kan kiezen uit: pasta, frietjes, soep met broodje, aardappels/vlees/groente.. Hmm