Misschien overmorgen ofzo maar weer ff een testje doen en dan niet weglopen... Ja raar lijf van mij, temp is weer gestegen.... Heb wel vaker deze test gedaan van zwanger&kids.... en dan bleef tie echt wit als ik hem liet liggen.... Noos ik ben ook alleen.... gooi wel een pizzatje in de oven, mmmm
Lente, ik heb geen rijbewijs dus wordt of wandelen of met de fiets. Je hebt ook van die maxi-cosi dragers maar dat lijkt me best eng. Die kan je op je bagagedrager klikken zeg maar. In een fietskar zit de kleine man lekker droog en beschut voor wind/regen/zon. Wil er dan ook een die je kan gebruiken als kinderwagen zodat ik op de fiets boodschappen kan doen. Heb nu de Croozer gevonden...hip ding Yaar...FRIETJES..ohh daar heb ik trek in
Nu je het zo erbij zegt herinner ik het me weer Yaar Kon er ook ff niks bij denken wat fiepjes waren hihi Hier ook het probleem van het eten.. Vriend eet wel gewoon thuis maar wordt k ook niet wijzer van want die weet ook niet wat ie wil eten... En nu weet k het eigenlijk wel maar weet ook dat k dan vanavond enorm brandend maagzuur heb...Dus dat doen we maar ff niet
Het gaat hier wel vaak over eten hahaha Die maxicosi dragers op je fiets vind ik er idd altijd maar eng uit zien. Het wiebelt ontzettend. Dan lijkt een kar me steviger. Of je moet voor een bakfiets(je) gaan. Die vind ik ook wel handig. Daar kun je een buggy indoen en kun je ook de stad in. Van een fiepje heb ik nog nooit gehoord Yaar. Misschien dat het alleen in jullie regio wordt gebruikt.
Hmm, maar frietjes moet ik zelf gaan bakken en daar heb ik weinig zin in Al moet ik natuurlijk alles zelf klaarmaken.. Hmm, ik heb nog geen honger, dus heb nog even om erover na te denken Noos, wel handig als je dan zo'n fietskar hebt. Ga je nog wel je rijbewijs halen? Mijn schoonzus heeft ook geen rijbewijs, maar die neemt nu de kleine mee in de draagzak, of ze gaat lopen.. Maar zo'n fietskar is dan echt ideaal!
Pfoe Noosa, k geef het je te doen zonder rijbewijs en met kleintje boodschappen doen straks... K heb wel een rijbewijs maar rij verder nie veel... Mja vanaf volgend jaar moet k wel hih
Geen idee of ik mijn rijbewijs ooit ga halen...ben er wel ooit aan begonnen maar kreeg er vreselijk angst van. Plus dat het nu ook wel een hoop geld kost natuurlijk.... Maarja wie weet ooit..maar in ieder geval niet op kort termijn haha
Haha sorry Lente Hier over eten lezen is niet fijn als je zelf bijna niks naar binnen krijgt.. Fiepje klinkt veel schattiger dan fopspeen
Noos, aah dan is dat inderdaad niet echt handig.. En het kost inderdaad een bult geld. Maar ik persoonlijk ben blij dat ik m heb! Maar van de andere kant, als je niet anders gewend bent is het natuurlijk ook prima!
Pff kga toch maar ff naarde supermarkt en mn gerechtje halen waar k trek in heb... Maagzuur neem k dan maar een keer voor lief hihi
Ik vind een rijbewijs toch wel heel handig! Dagelijks gebruik ik ook de auto om naar mijn werk te gaan. Waarom heb je angst als je in de auto zit Noos? Een hoop geld is het zeker. big business!
Dat is het ook Dreamer08 en Yaar, als je niet beter weet... Lente, ik vond het rijden zelf vreselijk, was elke week weer een paar dagen voor het lessen ontzettend zenuwachtig en gestresst. Heb zelfs mogen afrijden en toen had ik voor mezelf zoiets: als ik hem haal stap ik nooit meer een auto in, haal ik hem niet dan ben ik helemaal blij want dan hoef ik zowiezo nooit meer. Als ik nu soms tegen vriend zeg: misschien moet ik maar gaan beginnen met rijden zegt hij: ooo nee alsjeblief niet!!! Je bent eindelijk weer relaxed. Ik weet wel dat het sommige dingen wat makkelijker maakt, denk er ook wel extra over na nu ik zwanger ben. Maar ik weet zeker dat ik overal wel kom als ik wil...lopend, fiets (en kar haha) of het OV. Vriend komt thuis, heeft babyfoon gekocht bij de Gamma, lijkt op die van avent maar dan wat goedkoper. Hij is nu ook in de aanbieding en dan nog 20% korting erop. Kan er weer wat van het lijstje af! Haha Ik ga koken meiden, eetsmakelijk voor jullie!
whaha kon een lach niet onderdrukken door de reactie van je vriend op wat jij zei over weer beginnen met rijlessen Handig zo'n man die mee denkt met wat je nodig hebt voor de uitzet. Eet smakelijk Noos!
Meiden we gaan wat beleven vandaag...mijn buik knort. Ik word gammel van de honger. Net al een 3e rijstewafel gegeten en nu wachten tot mn mannetje het eten klaar heeft. *duim voor mezelf dat er wat in gaat*
Lente, hopelijk is die honger er zometeen ook nog en kun je lekker genieten van je avondeten! Ik ga toch maar voor een soepje met een tosti
Noos die reactie.... hahaa, moest er ook wel een beetje om lachen hoor. Lekker doen waar jij je goed bij voelt! Mijn pizza staat inmiddels in de oven