Nee Zussie dat vind hij ook niet leuk als ik alleen ga testen... en dat s waar.... mss moet ik het strks toch maar opbiechten... Dit was natuurlijk ook geen ochtendurine..... oehooe... krijg toch wel beetje stress!!! Hahah.... Jij hebt die test toch niet meer nodig
Dreamer ik zou ook gewoon je mannetje van de test vertellen. Anders zit je alleen met de gedachte en het is fijn als je mannetje er ook vanaf weet. Ik heb zowaar wat gegeten. Aardappelen kreeg ik alleen weg in combinatie met een hap bloemkool en vlees lukte niet maar ik heb veel bloemkool gegeten. Ik heb eindelijk weer een bollender buikje en niet meer zo plat. Die foto's van de afgelopen keren, daar is niks meer van over haha
Wat Yaar? Dat ik het hem wel moet vertellen....? Heb net ook nog een ovutestje gedaan, daar is ook een streepje.... niet zo donker dan de controlestreep, dus geen positieve ovutest
Ik heb die test niet meer nodig meis! Als je je adres even PB't doe ik hem morgen op de post, dan heb je hem hopelijk zaterdag! (het is een digitale, maar zonder indicator) Dit was idd geen ochtendurine en je had vast ook niet 2 uur niks gedronken Als je ergens voor bidt moet je niet schrikken als het gebeurt he
Jup, lekker met je mannetje delen! Lekker samen de spanning beleven van nog een keertje testen en samen delen, zowel als hij positief is als negatief..
Zoo mijn eten zit er in, was heerlijk! Dreamer08, ik zou t ook delen met je man.....ben.benieuwd wat hij zegt.
Elke keer pak ik de test er weer ff bij.... het streepje lijkt wel iets smaller geworden te zijn.... En normaal heb ik nooit bloedverlies, dit zou toch eigenlijk een reden moeten hebben
oh dreamer wat spannend! ik zag hem ook hoor! ben benieuwd wat de test zegt over 1 of 2 dagen! ik heb me net aangemeld voor kraamzorg, weer wat geregeld oja met vriendlief over namen gehad, hij wil er pas over nadenken als we weten wat het word... maar ik heb net mn namenlijstje opgenoemd en hij vond er wel 1 leuk haha. maar ga het er gewoon regelmatig over hebben en dan komt het wel goed nog tips hoe ik dat aan kan pakken? wij hebben lekker stamppot gegeten maar vriend zat mij te filmen.. had ik niet door haha, nou ik keek alsof ik het niet lekker vond haha. best lastig dat avondeten
Hoe bedoel je dat je normaal nooit bloedverlies hebt Dreamer? als je normaal geen positieve test hebt dan word je toch juist ongesteld?
Herkenbaar hoor...hier is de zin niet echt weg geweest,maar omdat ik meestel al voor acht uur sliep de eerste weken kwam het er maar weinig van. Hier is het weer goed gekomen toen de ergste moeheid over was
Dreamer, ze worden niet beter met de tijd hoor als ze opgedroogd zijn worden ze alleen maar onduidelijker, haha. Weet nog dat mijn mannetje halverwege de dag zei dat hij eigenlijk bijna niks meer zag toen ik de test weer liet zien. Maar toen liep ik er al een halve dag mee rond te zeulen en steeds weer naar te kijken wordtie ook niet mooier van! Roos, ik denk gewoon af en toe subtiel over beginnen. Of als je een leuke naam hebt gezien aan hem vertellen dat je dat een leuke naam vindt. En idd je namenlijstje af en toe laten zien. Komt vanzelf wel joh!
Mams, haha vond ik echt niet erg hoor, gezellig juist! Roos, haha zit hij jou te filmen als je eet? Over namen, die van mij wil er ook pas over nadenken als we weten wat het wordt. Laat nu zo af en toe gewoon een naam vallen en kijk wat zijn reactie erop is Ook fijn dat je weer iets van je lijstje kunt strepen! Dreamer08, wat dat streepje nu nog doet is toch niet meer geldig.. Gewoon morgen lekker met je mannetje testen! Ik hooooooooooop en bid voor je meis, dit moet gewoon iets moois betekenen!
Scherp of niet...ik zie hem en wel zonder m`n scherm te hoeven kantelen Ahhhh duim duim duim!!! Die zw&kids testen hadden bij mij echt geen indroogstreepje..die bleven eeuwig wit.Hoop bij jou ook en dat dit daarom een heel mooi teken is
Ja wel ongesteld, maar geen tussentijds bloedverlies. Dit was echt maar 1x tussendoor op 20 dec. normaal gesproken komt mijn menstruatie dan altijd 1 of 2 dagen later, maar die is nu niet gekomen. Snap je Lente?