Jah dat is waar als je weet wat het geslacht is kun je je er wel beter op voorbereiden.... en je hoeft maar 1 naam te bedenken, scheelt waarschijnlijk ook een hoop gedoe
Haha vind je het gek na zo'n testje van jou Dreamer Op zulke momenten gaat het hard hier Plus dat we met zn zessen online zijn hier.. Zussie, eet smakelijk meis!
1 naam bedenken zou ik niet aandurven.Iemand vroeg aan mij wat onze meidennaam dan zou zijn nu... Nou nee,stel nou dat het een frot navelstreng was ipv mannelijk geslachtsdeel
Ja eigenlijk is het wel heel bijzonder dat we allemaal zo met elkaar meeleven... ik hoop zo dat je je lijstje snel weer kunt aanpassen
Ik zou evengoed voor beide geslachten een naam willen hebben voor het geval de echo het mis zou hebben haha.
Dat is ook weer waar je kunt idd niet het risico lopen dat de echo het mis heeft.... en jij maar 1 naam hebt
Eens Lente en Mams, hier ook wel een naam voor beide geslachten bedenken Dreamer08, ik hoop het ook meis! Vind het ook echt bijzonder, je kent elkaar eigenlijk helemaal niet en toch gaat het hier over het meest bijzondere wat er in je leven kan gebeuren. Ik persoonlijk heb ook heel veel zin in Zussies feestje
Wij hebben nog geen meidennaam.....we willen ook nog wel n reserve jongensnaam...vriendin is 10 weken eerder uitgerekend en krijgt ook n jongen. Heb t idee dat de kleine erg hoog zit vandaag...heb last van mn rib als ik beetje ingevouwen zit...en net voelde ik ook wat schopjes daar in de buurt. Zeeb, gezellig dat je vriend thuis is..kom je de dagen sneller door! Wel super balen van die harde buiken
Pfff ja dat feest van mij... Ik durf gewoon geen datum te plannen als ik niet zeker weet wanneer we in het huis zitten... Maar als ik te lang wacht dan komt de bevallingsdatum van Zeeb weer te dichtbij... En het is niet alleen wat anderen zeggen hoor.. Ik twijfelde natuurlijk al de hele tijd, maar als mensen dan zulke opmerkingen maken dat ze het niet leuk vinden om te weten neig ik weer de andere kant op. Naja, heb nog even om er over na te denken, eerst maandag maar weer echo... Ik zou ook 2 namen bedenken hoor. Lijkt me wel heel lastig! Heb je alles rose geschilderd en een kaarjte uitgezocht, moet ineens als het kindje geboren is alles anders!
Hihi dat voordeel heb je dan wel. Ik heb een mega lijst (ofja mega, twintig namen per geslacht ongeveer), maar ik heb nu wel het gevoel dat ik alles wel zo'n beetje gezien heb. Ook als ik namentopics doorloop, heb niet echt meer inspiratie voor nieuwe namen of ook geen namen meer waarvan ik denk Wauw.
Wij hebben ook voor beide geslachten een naam, al ben ik na een echo of 5 toch wel vrij zeker dat het een meisje is, je weet nooit beetje jammer van al het rose in de kamer en in het kastje vooral
10 over half 5.. Best laat dus Zussie, klopt, je zei al langer dat je twijfelde, maar goed, je hebt ook nog even om de knoop door te hakken.. Maar wat ik bedoelde is dat je wel echt moet doen wat je zelf wilt en het niet moet laten omdat je van anderen zulke opmerkingen krijgt.
Ohh dat is idd wel laat.... hopelijk gaat morgen de dag een beetje snel voor je! Nog maar 1 nachtje slapen.... spannend!
Nee klopt, dat zeiden mn vriendinnen ook al..... Maar het is niet leuk als mensen het zo zeggen, voel ik me toch een beetje bezwaard als ik het ze dan toch vertel ofzo... Maar ik kan het echt niet geheim houden! Pff Yaar das ook laat! Ik zorg wel dat ik hier zit, kun je smssen als je wat ziet, haha! Dreamer, die uitgerekende datum komt wel als je een echo hebt gehad... Zou gewoon bij een duidelijk positieve test uitgaan van 4 weken ofzo....
Dreamer08, daar kom je dan vanzelf met de echo achter Ik wist het ook niet, maar heb de dag van posi test aangehouden als 4 weken.. Dan zit je er waarschijnlijk nooit heel erg veel naast. Zeeb, zou inderdaad een beetje jammer zijn Maar bij jullie heeft ze zich uiteindelijk wel goed laten zien toch? Dus weinig twijfel over mogelijk.. Als je het nou op 1 echo zou baseren, oke Maar zal wel goedkomen