We gaan morgenavond uit eten met een heel stel vrienden, aan het eind van de middag even met zn allen op t strand kijken (whahha met dit weer) vriend van ons heeft daar in de buurt een huisje gekocht. Kunnen we die gelijk even bewonderen
Yaar spannend hoor morgen. Ik moet zeggen dat mijn dag evengoed nog wel snel voorbij ging. Ik had opzich ook niet zoveel zenuwen. Pas toen ik daar in de wachtkamer zat. 2 vriendinnen van mij zijn in mei uitgerekend. Ik zou het toch heel gek vinden als die opeens 'mijn' naam zouden hebben. Je weet het natuurlijk nooit maar goh, zou er goed van balen. Ik heb voor een jongen nog wel een naam die ik leuk vind alleen die vind mn mannetje niks. misschien toch nog eens zoeken voor een extra naam haha
dreamer08 , nee heb nog geen fotos geplaatst van het kamertje nu het helemaal af is yaar, haha inderdaad na zoveel echo's is het echt wel duidelijk maar je weet nooit natuurlijk, zal vast de eerste niet zijn waarbij toch iedereen het fout had haha maar hopelijk niet
Dat lijkt me ook schrikken,als het een ander geslacht is als verwacht.Niet vanuit gaan,na zoveel echo`s zal het vast kloppen Hier pas 1x het geslacht gezien,ik zei al gelijk dat het geslacht ook vast een week voorliep op de groei.Was best groot nl
Komt goed, gelukkig heb ik een date met een vriendinnetje morgen. Al postte zij net op mn FB dat haar kleine man ziek is, dus even kijken of het doorgaat.. Anders slijt ik mn tijd hier Is goed Zussie, ik sms jou en Mams sowieso! Lijkt me ook echt lastig als je al zwanger bent en een naam gekozen hebt, dat die dan weggekaapt wordt.. Ik had dat natuurlijk ook wel met mijn naam, maar ik was toen nog niet zwanger. Lijkt me echt zuur als we tegelijk zwanger waren geweest en zij die naam had gegeven. Nu was er nog wel mee te leven
Hier ook 2 keer het geslacht duidelijk gezien. Kan het me eigenlijk niet voorstellen dat er opeens niks zit tussen de benen haha!
Whahaha mams Dreamer, gezellig zeg! Ik zou als ik jou was de carpaccio en alcohol maar even laten staan, haha!
Zeeb ik ben best benieuwd naar het resultaat, mocht zin hebben kom je nog maar een keertje fotos plaatsen.... Hhaha Mams, tja wie weet liep het voor. Fijn dat het iig goed zichtbaar was
Tja lijkt me goed plan! Heb met de kerst nog carpaccio gegeten.... en de wijntjes heb ik ook niet afgeslagen....
Het is nu vroeg genoeg om er aan te denken Dreamer. Yaar ik hoop voor je dat je afspraak morgen door gaat. zo zit je minder op de klok te kijken en te wachten tot het tijd is.
Moet zeggen dat ik het tot nu toe nog wel mee vind vallen met de spanning.. Denk dat dat morgen pas komt
Hahaa gesmaakt hebben ze zeker! Ik vind een wijntje altijd zo gezellig..... maar zou het zeker niet erg vinden om ze te laten staan
Wijntjes zijn ook gezellig! Kan mijn laatste wijntje bijna niet meer herinneren...mn laatste kater wel! Haha....1 week voor ik positief teste..menn wat voelde ik me beroerd
Dreamer08,wat ben ik toch benieuwd naar je volgende testje Zooo benieuwd.. Het lijkt me ook lastig als je naam ineens door iemand anders gegeven wordt aan hun kindje.Pff,1 naam per geslacht vind ik al zo moeilijk
Dreamer08, mn laatste sigaretje ging samen met laatste wijntje. Was echt een gezelligheidsroker dus af en toe op n zaterdag oid.