Zucht... heb hem uitgelgd dat dit geen ovutest is en dus ook anders werkt... ohh okee, maar ik vind hem zeker niet overtuigend zegt ie.... ohh mannen!!!
Ja dat wel... maar hij denkt ook wl dat ie iets smaller is.... Kmoet het morgen of overmorgen nog maars van hem proberen
Dat lijkt mij ook het beste ja...en dan weet je ook zeker dat hij binnen de afleestijd komt of niet. Knuffel voor jou! Vind het echt spannend voor je!!
Whahaha ooooh dreamer! Zooooo herkenbaar! Ik moest die van mij ook heel overtuigend vertellen dat er op een zw test echt geen streepje komt als er geen HCG is, en dat er echt geen HCG is als er niks aan de hand is! Gelukkig gingen wij gelijk daarna naar de gyn, die dat ook bevestigde, dus toen werd mannetje ook lichtelijk nerveus maar daarvoor vond hij dat we het maar eens moesten aanzien.... hihi!
Jeetje Yaar waar haal jij de energie vandaan. Ik dacht erover om optij dnaar mn bed te gaan haha Zussie mijn mannetje denk nog steeds dat we het aan moeten zien hahaha die wil eerst 12 weken zijn. Nu zijn we nog 2 weken terug gezet ook haha Noos ik vond het wel een gek einde. Dit kan toch nooit zomaar. ach ja, het is een soap.
Wat beleven mannen alles toch heel anders dan vrouwen.... Ik heb eindelijk mooie blauwe pumps gezien Blauwe Pumps online shop | Geen verzendkosten | ZALANDO.NL
Yaar inderdaad, respect voor jou! Met dit vieze weer op dit tijdstip zwemmen.. (we worden oud meiden ) Ik ga lekker n filmpje kijken, kom af en toe wel spieken!
Idd een onverwachts einde bij gtst..Net het nieuws over de brand aangezet..het is echt heel heftig.Ze adviseren ramen en deuren dicht te houden hier,nou heb ik boven altijd wel wat open staan dus maar ff gedaan. Ik kan het niet zien vanaf hier..Heb gelezen dat de bieb nu ook in de fik staat..tjee dat zal toch niet.Die is net nieuw Echt heel erg triest.. Yara,idd respect voor jou..nu nog de deur uit..brrrr. Dreamer08,die mannen toch
oh mams en als die bieb fikt dan fikt dat goed met al die boeken. Die harde wind werkt ook niet mee. jeetje.