ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik ga stoppen meiden. Slaap lekker!

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik las het inderdaad mams , belachelijk.
    Ga nu ook de extra uitzending op omroep br kijken

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Het zal er triest uitzien allemaal.Maar het lijkt wel de goede kant in te gaan met het blussen.

Ik ga ook afsluiten,tot morgen meiden ;)

4. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hey, kom ik terug, iedereen in bed:p Wat is dat nou toch:D

Ik vond het wel lekker, even zwemmen:D Even lekker bijgebuurt met schoonzusje. Zit nu weer lekker gedouched op de bank!

Heb net nog even op omroep Brabant gekeken. Brand is waarschijnlijk ontstaan door een mengpaneel van die theatergroep. Er zijn geen doden en voor zover bekend ook geen gewonden. 2 kubuswoningen zijn sowieso niet meer te redden en het Speelhuis ook niet meer. De bieb heeft alleen rook- en waterschade. De brand is onder controle, maar gaat nog een paar uur duren voor ze 'brand meester' afgeven..
    Erg triest dus:(

5. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    een aantal pagina's terug ging het over puistjes haha. daar wilde ik nog op reageren.
    ik heb het ook flink gehad, echt niet leuk..
    maar nu word het minder!

wat erg van die brand!
    maar ik dacht dat het in rdam was, daar heb je ook van die kubuswoningen!

we hebben net een spannende film gezien," taken".

over de naam: ja idd we moeten wel een meidennaam en jongensnaam hebben voor als ze het niet goed hebben gezien op de echo.
    nou dan kunnen we gaan beginnen met het over de namen hebben.
    is idd een goeie, soms een naam zeggen.

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Goedemorgen!

klop het af, (klop, klop) maar het lijkt of ik me vandaag iets beter voel. Ik heb al een beschuitje op en nu een appel, peer en banaan in de blender gegooid om zo weg te lepelen. Ik ben benieuwd vandaag.

Wat fijn dat de brand al snel onder controle was. Door die wind is dat best lastig geweest denk ik.

7. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Hee meisjes....

Ben ik vanmorgen de eerste? Heb weer een test gedaan, maar die bleef helemaal wit.... Dus toch een indroger....

Fijne dag allemaal! Voor de verandering ga ik maar weer eens shoppen.... mannetje heeft kleren nodig:p

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ahhhh neee dreamer! &*$#@ dat is echt niet leuk. Ik had het zo gehoopt voor je! Dan is het beste medicijn idd shoppen.

9. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

He Dreamer08 wat balen :( leek zo mooi he! Lekker je gedachte verzetten maar vandaag!

Lente, geniet ervan, klinkt heerlijk haha!

10. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dreamer08,shit zeg :( Bah wat balen,had zo`n goede hoop voor je... Shop ze voor vandaag!

Yara,haha op die tijd lagen we allemaal al te snurken hihi.Wel lekker,even zwemmen.

Ik las dat om half 7 vanmorgen de laatste brandhaard geblust is en dat het nablussen nog even doorgaat.Die foto bij daglicht,echt zo triest..

Ik ben opgestaan met een soort spierpijn gevoel rechts onder in m`n buik.Mss wel van m`n darmen,het "zit" niet echt lekker zeg maar.Vandaag rommelen in huis,maar rustig aan.Ik wil even alles op een rijtje zetten,wat we nog precies nodig hebben en wat dat gaat kosten.De komende maand wil ik het gewoon afhebben,dan kan ik ook beginnen met rommelen en inrichten en daar heb ik zo`n zin in!

Fijne dag allemaal meiden ;)

11. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah Mams, ik blijf het echt naar nieuws vinden....
    Zijn t niet je banden?
    Inderdaad maar een beetje rustig aan doen! En altijd fijn dat soort lijstjes, knapt je hoofd ook weer een beetje van op he!

Ik krijg zo n vriendinnetje op bezoek, heb dr al een tijdje niet gesproken dus is wel gezellig!

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Noosa,het verschil tussen m`n darmen en bandenpijn is niet zo groot..Maar meestal zit bandenpijn tegelijk ook links.Dus ik weet het niet zo goed..het zit een beetje te wringen.Mss als ik goed naar de wc kan dat het dan minder is (als dat nou eens op commando kon :p)...

Veel plezier met je vriendinnetje !!

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Mams wat ziet die foto er akelig uit. Brand verwoest toch echt meteen een hele boel. Ben benieuwd hoe de rest er vanaf is gekomen. Rookschade is volgens mij ook niet niks.
    Ik kan me voorstellen dat je zin hebt in het inrichten. Dat is ook het leukste om te doen!

Noos veel plezier met je visite!
    Hier komt ook zo een vriendin op bezoek. Ik ben er in de middag weer!

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Morning...

He getver, ik ben helemaal teleurgesteld voor dreamer...
    Hoe kan dat nou.... stomme testen...
    Hopen maar dat je HCG nog schommelt en dattie binnenkort alsnog hardstikke positief wordt!
    Ben je blauwe pumps aan het shoppen meis?

Hier een poging gedaan tot uitslapen. Heb wel tot laat in mn bed gelegen maar slapen, ho maar...
    Alles rekt uit in mijn buik, en als ik op mijn rug lig en uitadem voel ik alles trekken en steken, heel vervelend. En op mn zij kan ik niet slapen want dan word ik heel misselijk.

Zo, genoeg gezeken. Zo lekker douchen en dan maar eens een rondje winkels doen op zoek naar een broek!

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha Zussie, ik moet wel lachen om je 'zeik' berichtje. Zwanger zijn is op dit moment gewoon niet zo leuk dus lekker zeuren als je er last van hebt.

Ik heb tot nu toe vanmorgen al heel wat op vind ik zelf maar net met vriendin op visite kreeg ik toch een misselijk gevoel. De vorige keer wist zij wel dat ik zwanger was alleen wilde ik nu nog niks zeggen. Ze is nu net weg en ik ben maar in de aanval gegaan op een rijstewafel met kaas. Hopen dat het zo weer weg zakt.

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oeh Lente....
    Misschien slaat het nu om naar Zussie-misselijkheid...
    Dan kun je het niet-eten van de afgelopen dagen een beetje compenseren ;)

En even klagen is wel lekker ja :) maar moet niet te lang en te vaak, want uiteindelijk zijn we toch maar gezegend dat we dit mee mogen maken. Of het nu leuk voelt of niet!

Zit nog in pyama, net belde een vriendin die er vorige week met sinten niet bij kon zijn. Wel lief dat ze even belde, een ander had tegen haar gezegd dat ik een nieuwtje voor haar had, haha. Ze heeft zelf ook een nieuwe vlam, dus das wel leuk ;) even lekker bijgekletst!

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik ben absoluut heel blij dat ik een zwangerschap mag meemaken maar pfoe die misselijkheid...
    Ik heb er nu weer 2 wafels in en dat gaat aardig. Wie weet beginnen bij mij nu de zussie eetbuien;)

telefoonbelletjes zijn altijd gezellig. Gewoon weer lekker om even bij te beppen.
    Ik werd net gebeld door mvm. nu a.s. dinsdag overdag. Ik ben benieuwd. Ze had nu migraine aanvallen gehad. Elke keer als ik nu op de wc zit en de geur van mijn urine ruik dan denk ik, bah. Blij dat ik nog door kan spoelen haha

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Morning!

Ohh Dreamer wat $(*&$*&.. Dat had ik niet verwacht..

Zussie en Lente, bah, balen van die misselijkheid! Zeuren is niet erg hoor. Misselijkheid is ook niet leuk, ondanks dat we onszelf mega gelukkig mogen prijzen!

Mams, die foto ziet er inderdaad echt sneu uit:(

Hier ben ik inmiddels toch wel een klein beetje zenuwachtig.. Ga dadelijk om half 3 naar mn vriendin.. Haar zoontje voelt zich niet goed, dus kon niet te lang.. Dus tot die tijd zit ik nog even lekker hier. Misschien dat ik zo van te voren nog even naar mn schoonzus ga.. Vriend staat zo te horen inmiddels ook op:p
    Bah, ik heb nu dus echt mega pukkels:( En ik kan er niet afblijven, dus loop de hele dag met een tissue omdat ik ze openkrab. Iemand tips?;)

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Gewoon intapen, dan kun je er niet bij;) Yaar alvast heel veel succes en plezier vanmiddag!

Net echt vreselijk nieuws gehoord. vriendin van mn zwager had van de week haar kaak uit de kom. Ze konden hem alleen niet recht trekken en het moest vanzelf terug schieten. Nu een mri scan gehad om te kijken hoe het ging. Wat blijkt, er zit een hele tumor achter die haar kaak zo uit model duwt. Het schijnt ook al in haar lymfklieren uit te zaaien. Echt, ben er zo beroerd van van dit nieuws. Dit hadden we totaal niet verwacht. Dat meissie is 22.

20. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Lente, jeetje wat erg! Zoiets verwacht je echt niet, en zeker niet bij een meisje van 22.. Wordt er helemaal naar van.. Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina