ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    ahhh wat schattig zeeb!

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Wat een lekker gevuld kastje Zeeb!

Noos hoe was de echo?

Reactie van mn zusje was super lief, ze was helemaal overvallen erdoor, moest het even laten bezinken maar ging daarna alles vragen, haha, heel lief!
    Ik kom uit een gezin met 5 kinderen (26, 25, 23, 21, 18) eerst 3 meiden, dan 2 jongens.
    Mannetje uit een gezin met 4 kinderen (32, 30, 26, 22) Oudste en jongste meisje, en middelste twee jongen.
    Drukke boel dus, maar we kunnen met allemaal goed opschieten en hebben met allemaal wel iets!

Ik ben zo weg, afstudeerfeest van mn zus en daarna naar schoonouders en morgen de broers en zussen van mannetje inlichten ;)

Geen bloed/bruin meer gezien verder, gelukkig! Ben weer een beetje gerustgesteld!
    tot morgen of overmorgen!

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    roos, met de jongste zus is het 12 jaar verschil dus ik ben een echt nakomertje haha
    hier staat de kerstboom al.
    Oh action lees ik, leuk! kan me daar altijd zo goed vermaken , zie altijd leuke en handige dingen voor weinig.

zou er eigenlijk ook weer eens heen moeten maar hier bij de action kun je zo verschrikkelijk verrot parkeren!
    staat altijd vol

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Zussie wat fijn dat de reactie van je zus zo leuk was.
    heel veel plezier vanavond & natuurlijk ook morgen met weer het goede nieuws te mogen vertellen.
    Hoe is het in het huisje, nog druk bezig ? Of heb ik de update ff gemist haha

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oh MissCK, er is nog niks te zien aan je kaartje!
    Je moet het echt een wat langere tijd bijhouden om er iets van te kunnen zeggen.
    Bij mij schommelde hij tussen 36.4 en 36.6 voor de eisprong dus daar kan best wat verschil tussen zitten!
    Pas als hij minimaal 0.2 omhoog gaat en 3 dagen zo hoog blijft kun je zeggen dat je een ei hebt gehad!

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Oooh zeeb wat cute!!
    Jij bent echt al lekker op weg met je spulletjes hihi :D

Kga de 24e (jaja i know geen slimme dag maar kan niet eerder en later wil k nie :p ) de stad weer in met vriendin... Nu weten we wat het wordt dus zal zeker wel weer los gaan...

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hahah Dreamer dat word inderdaad stressen voor jou in de stad
    dat is toch wel echt de dag dat ik gewoon nergens heen ga en thuis blij :p
    we hebben savonds een verjaardag dus moet ook echt zorgen dat ik een paar dagen van te voren het cadeau klaar heb staan

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Nja k had met n vriendin afgesproken de stad in te gaan in december als k wist wat het wordt :p Mja wil dan nog wel ff gaan als mn salaris net binnen is en niet net als nu als k het meeste al heb uitgegeven een babyspul :p Dus werd de 24e of 31e :p 31e is voor mij geen optie ivm verjaardag en de diertjes... Dus dan maar t risico nemen hihi :D

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Noos, Ik was zo nieuwschierig dus ging maar even speuren of je al online geweest was na de echo :D
    zag ik je berichtje in het andere topic

en..... Gefeliciteerd, fijn dat alles goed is met de kleine!!!!

10. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Aaah blauw...
    Een jongetje dus?

Gefeliciteerd meid, fijn dat alles goed was!!

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Aaaaah het eerste jongetje!
    Wat leuk meis, gefeliciteerd!

12. MissCK

MissCK Niet meer actief

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hello,
    Noosa...vertel vertel!! Hoe was het? heb je mooie foto`s? Is het een jongen?

Zeeb,how cute die kledingkast hihi.En wat een lading schoenen,zijn ze voor als de beeb pas geboren is?
    Action en parkeren..maandagochtend 9.00 is de beste optie :D

MissCk,...hmm ovu testjes..;) Komt goed,maar ze zijn nog niet onderweg haha Als je ze nog nodig hebt...die van jou ziet er erg knal uit :D Hop hop,aan de klus jij :p

Yara,brr wat een reactie zeg.Sommige mensen zijn ook echt zwaar onredelijk zeg.Maandag op je neefje passen,wat gezellig :D

Ik ben vanmorgen mijn zus gaan helpen.Ze had heel vaak zakken kleding van haar en de kindjes op zolder staan die ze nog uit moest zoeken.Nou had ze daar niet perse hulp bij nodig,maar ze vind dat zo ongezellig om dat alleen te doen haha.
    We hebben echt veel gedaan,ze had 7 vuilniszakken die weg konden haha.En 1 volle vuilniszak voor mij..straks maar eens even alles passen,daar had ik geen tijd meer voor.Zit ook een draagdoek bij,zo`n hele grote die je op verschillende manieren kan dragen.Lijkt me wel handig.Erg fijn iig ;)

Nu ff chillen en dan straks naar zwemles.Morgen een kinderverjaardag en zondag lekker niets..

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ben er ook weer.

Noos hoe was je echo? Ik lees hier al dat je een jongetje krijgt nog voordat je hier bent geweest. Wat gaaf, ben je de eerste van ons clubje die een jongetje krijgt! tenminste, waarvan we het weten.

Zeeb wat ziet die kast er gezellig uit. Erg gezellig om zo'n volle kast gte zien en dan moet alle visite nog komen met kleertjes!

NMissck, ik weet niet hoe dat werkt met die ovutesten. Nog nooit gebruitk dus ik kan je niet zo goed helpen.

Mams lekker he dat opruimen, weg ermee!

Vanmiddag even naar mijn ouders. Er is daar een kerstmarkt. Hopen dat het droog blijft, dan gaan we ff die kant op. Ik hoop optijd weer thuis want wil lekker zitten. Nu zit ik gelukkig ook ff lekker. Heerlijk!

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles goed!!!! En we krijgen een ZOON!!!!! nu weer verder shoppen haha

16. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hahaha,die Noosa...shop till you drop :D Groot gelijk Noosa en wat leuk een zoon!

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Lente,wat gezellig een kerstmarkt! Was het op school ook nog gelukt met versieren?
    Ik denk trouwens dat ik Noosa ga volgen en ook een jongen krijg ;)

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    noos, ben je los aan het gaan met shoppen ? haha

lente, wat leuk kerstmarkt. Vind het altijd zo gezellig

Ik hang hier echt totaal moe op de bank. moet me gewoon zetten tot iets gaan doen eigenlijk

19. MissCK

MissCK Niet meer actief

Hmm.. Ga wel even alleen enthousiast zijn :)

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    MissCK volgens mij is dit ook nog niet je knal test.
    komt zeker in de buurt maar denk dat je morgen of morgenmorgen een nog duidelijkere zou moeten hebben

Deel Deze Pagina