Dat zijn leuke dingen voor het weekend Yara,maar erg lastig dat je nog niets kan zeggen. Geeft niks hoor,we zijn allemaal wel eens blehhh
Kan me voorstellen dat je daar van baalt Yaar.. Snap dat je het echt nog even geheim wilt houden, maar dit soort dingen maakt het er niet makkelijker op he
Ik kom nog ff spammen..Hoe schattig is deze: http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/desihomeandkids/images/img4548bewerkt-1.jpg
Hoe kom je daar nu weer bij Yaar? Krijg honger hier haha Ik zie zoveel leuks...daar wordt ik nou blij van..en dan heb ik het nog niet eens haha
Ohh ik had daar zin in! Ik zag ze liggen bij de AH en ik dacht, laat ik mezelf daar eens mee verwennen Vanavond dan wel weer een buik waar je u tegen zegt, maar ach
Aaah mams... dan moet je ook niet kijken op leuke-kinderlamp met het bekende er voor en achter.. Kon niks leuks vinden... Heb nu teveel leuks gezien.. van t weekend vriend ook ff laten kijken en dan maar een bestellen
Dat wel ja hihi Ik ga afsluiten...over een half uurtje naar zwemles...Brr,daar zijn is niet erg,zo lekker warm daar haha..Maar dan terug door de koud,brrr...dat is niet zo mijn ding Tot morgen !
Dreamer,owww heb ik jou op koopdrang bezorgd? Welgemeende excuses dan haha Yaar,nee geen vorst...ik ben zo`n hardnekkige koukleum,dat is niet te geloven.Normaal draag ik altijd thermokleding als er sneeuw ligt,maar die heb ik nog geen passende kunnen vinden
zo ben ik weer. zie allemaal leuke dingen voorbij komen. Mams, die box met sterren heb ik inderdaad ook al. past perfect bij het kamertje! boxkleed + boxmatras, wij hebben beide extra extra zachtheid zullen we maar zeggen haha euhm ben ik iets vergeten? vast wel. tjee kan niks onthouden de laatste dagen!
Zo eindelijk thuis. Ik ben kapot! Wel leuke dingetjes gekocht! Niet gek veel maar toch heerlijk om zo bezig te zijn. Vanavond zit ik op de bank met the voice aan lekker te zp'en dus wie is er nog meer?
Ik ben er niet vanavond.. Familie kan elk moment op de stoep staan.. Dus fijne avond allemaal en tot morgen!
Jaa het is echt zo bijzonder...vind het ook zo bijzonder dat we het nu weten. Het lijkt wel of het nog meer leeft nu. En we hoeven geen andere naam te verzinnen Dreamer08, waar zit jij nu in je cyclus?