ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yaar, hoop dat je wat vrolijker bent :) Hormonen he.....
    Veel plezier vanavond, en ik hoop dat je het een beetje voor je kunt houden zonder al te veel moeite!

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Sjeempie, vanavond een heerlijk bordje boerenkool gegeten maar ik denk dat er een meloen in zat. Mn buik is dik hahaha
    Tis hier rustig vanavond.
    Noos, wat fijn dat je vandaag een goede echo had en dat je het geslacht nu weet. Vanmiddag lekker aan het shoppen geweest?

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig dat je moeder naar de hint heeft geluistert Lente!

Ja we hebben 3 pakjes! 2x mt 56 en 1x 62.
    Verder leuke hydrofielluiers (met blauw etc.) en een schattig knuffeltje!

Zach zoveel leuke stoere vestjes met capuchon etc. maar dat is echt niet handig.
    Dus lekkere katoenen broekjes en shirtjes gekocht. Spijkerbroekjes en "echte" truitjes komen later wel.

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Spijkerbroekjes kunnen later idd altijd nog. Dat hele lekkere soepele doe je in het begin aan en daarna is het baby eraf en wil je wat stoerder. Ik vond het idd fijn dat mn moeder luisterde. Ik zag dat ik kwam de worst op het aanrecht en kon rustig ademen. Zat al te denken hoe en wat ik dan moest eten en hoe dat niet kon opvallen. Vertellen wil ik het nog niet, pas na de eerste echo en dan in elk geval als we samen zijn. Nu was ik alleen.

Grappig trouwens. Bij mijn ouders hebben ze engelenkaartjes. Weet niet of je het principe daarvan kent maar je kunt dan een kaartje pakken uit een bakje pakken op de gok en lezen wat erop staat. Dat kaartje wat je op dat moment pakt dat past bij je. Ik pak er atlijd 2 (heb niet genoeg aan 1 hahaha) het eerste kaartje dat ik pakte was; helderheid. Het volgende kaartje dat ik pakte was verwachtingsvol en tegelijk met die 2e viel er een derde, die vast bleef plakken ook in het dekseltje.....wat daar op stond haha, ik moest wel lachen...geboorte! Hoe sterk waren deze termen?!

5. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Lente klinkt heel mooi!
    Gek he dat je overal houvast aan gaat zoeken....dat hadden wij toen met die lieveheersbeestjes.

Pff ik blijft stoeien met hoeveel pakjes, welke maten. Net kwamen mn s-ouders en die zeiden meteen: zooo jullie hebben veel gekocht!
    En toen dacht ik..veel? 3 setjes.
    Jaa maar je krijgt nog zoveel..Dus ik weer: hoe weet je dat nu? Straks krijg je niks.

Pff..schoonouders..haha

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    dat ik in een kinderwinkel stond merkte ik dat mensen vooral maatje 62/68 gaven of groter. Dit omdat ze dan dachten, 50/56 hebben ze vaak al zoveel. Er zijn ook veel mensen die aan je vragen wat je wilt hebben, dan kun je je keuze doorgeven. Ik zou ook zo 3 stelletjes in die maat halen hoor. 1 kotsje en het kan weer in de was. En wat je dan nog krijgt, alleen maar leuk meegenomen.

7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja en je weet toch nooit hoe groot de beeb uiteindelijk is.
    Nu had hij wat langere benen (echt zn vader haha) in vergelijking met z'n hoofdje. Maar alles nog mooi bij het gemiddelde...

Ow leuk The voice begint! Lekker kopje thee erbij :)

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ja heerlijk om ff te zitten. Morgen en zon avond ook beide avonden weg dus heerlijk even zitten en bijtijds naar bed.
    Dit weekend nog plannen?

9. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zat nog even terug te lezen..

Zeeb, wat een ontzettend schattige kast om zo te zien :D

MissCK, ik vind hem best knallen, maar kan waarsch. nog verder knallen. Dus klussen en testen de komende dagen!

Lente, wij hebben ook een druk weekend voor de boeg. Gelukkig morgenoverdag niet heel veel. Mag ook wel, heb het afgelopen dagen druk zat gehad.
    Gelukkig wel allemaal leuke dingen!

Hoe voel je je verder Lente? Kwaaltjes en klachtjes?

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Lekker dat je ook tijden van rust kunt pakken dit weekend.
    Mijn kwaaltjes. tja, ik heb er geen behalve de lucht van de brood afdeling in de supermarkt en bakkerij (liep vanavond langs de bakker en die stonk ook hahaha) Ik voel 's avonds wel mijn buik maar dat is niet vervelend. Meer een soort van tot rust komen. Als ik in de ochtend op sta dan moet ik ff op de bedrand zitten tot de duizeligheid weg is en dan kan ik opstaan en verder...tot nu toe heb ik verder nergens last van. Ik hoop dat ik het zo mag houden. Morgen nog even testen en kijken of hij donkerder is geworden in verhouding tot woensdag.

11. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopen dat het zo blijft met de kwaaltjes!

Ik heb zin in chips...helaas niks in huis haha

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha jullie allemaal met je chips. Als we een keer een meeting hebben zal er heel wat chips doorheen gaan haha. Ik hou normaal nooit zo heel erg van chips en nu nog niet haha Wie weet doe ik binnekort mee. Ik zat net aan de kruidnoten;) Nog steeds geen trek in chocola. Vorige keer dat ik zwanger was at ik me suf aan groente en fruit. Nu ook nog niet. Vreemd dat 2 keer zo dicht op elkaar toch zo anders kan zijn. Het blijft me verbazen.

13. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is zeker gek Lente!
    Je zou toch zeggen dat je hormonen hetzelfde zijn....

Fruit en groente periode heb ik ook gehad in het begin!
    Nu eet ik gewoon normaal, met soms een uitspatting dat ik opeens trek heb in patat (vanmiddag n lekkere puntzak met verse patat op) of iets anders ongezonds.

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik ben nu alleen in de avond wel moe en dat had ik toen niet haha. Dat had ik dan weer liever willen ruilen. Maar denk ook dat het misschien kwam omdat het kindje/vruchtje misschien door mijn lijf al was afgestoten.

Ben opzich wel blij dat ik die steekjes 's avonds in mijn baarmoeder voel. (vooral rechts boven) dit geeft toch het gevoel dat er iets gebeurd daarbinnen.

Ik kan niet wachten tot volgende week, dan ga ik met een vriendin ff koppie doen. Die eerst 4 weken verder was. Oh, kijk er zo naar uit om het haar nog een keer te mogen vertellen!

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk Lente dat je het goede nieuws nog een keer mag vertellen. En dan helemaal na zo snel al!

En die steekjes horen er inderdaad helemaal bij. Je lijf is zo hard aan het werken!

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ja idd, zo snel! Sta er nog steeds van te kijken. Ik hoopte het natuurlijk wel maar ik verwacht het gewoon nog niet.

Gek idee eignelijk dat je lijf zo hard aan het werken is dat je er zo weinig van merkt. In mijn lijf zit een klein 'parasietje';) en die doet van alles met mijn lijf. Het gaat groeien en groeien en tot nu toe merk ik weinig hahaha
    Maar oh, als ik zo op de bank zit. Katjes naast me, mannetje naast me (hij is er nu niet) en het gevoel van een kindje in mijn buik....ik word er helemaal warm van!

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat wil een mens nog meer he!!

Dat besef komt steeds meer bij me binnen. Wat nou nieuwe dure spullen of een hoop geld op de rekening....

Een groter rijkdom kan je je toch eigenlijk niet wensen?

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Wat vind je van haar die nu aan het zingen is (sascha van beek)? Ik vind het zo knap als je stem zo opvalt tussen de rest. Toch is ze niet mijn favoriet. Wie wel weet ik nog niet haha

19. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    heeej ik ben er ook, en ben ook the voice aan het kijken.:)

ik vond sascha wel goed! vind haar ook wel leuk, apart en stoer!

sharon vind ik supergoed. ik heb niet echt een favoriet.

20. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind die sascha wel goed ja!!

Charly wil ik nog wel vaak zien ;) zingen haha

Deel Deze Pagina