Babs, ben je weer even Wat een mooi gevoel lijkt me dat, helemaal super! Zussie, haha je monoloog is weer voorbij Mooie kleuren blauw! Lijkt me ook super gaaf in het groen! Ben inderdaad ook al benieuwd naar jullie kamertje Ik heb ook geen trek meer in zoet! Maar ben nooit zo'n zoetekauw geweest, ben meer van hartig! Hmm mijn pizza ligt nu ook in de oven, mjammie Dreamer, lichtgrijs vind ik ook mooi, maar ik ben toch meer van de kleur Maar weet nog niet wat voor kleur Na de hopelijk goede echo ga ik er eens goed voor zitten met mannetje.. Maar bij voorbaat ga ik natuurlijk wel al dingen en kleuren verzamelen die ik mooi vind!
Wow, dit vind ik een mooi kleurtje... Is alleen niet echt grijsgroen... Ga wel weer een keer verlekkerd staan kijken bij de kleurstaaltjes in de bouwmarkt Onze vloer boven wordt helemaal lichtgrijs... de babykamer dus automatisch ook! Ik ben echt dol op van die zachte poederkleuren, vind ik zo mooi!
zo , we gaan hier verder zie ik Babsies, wat gaaf de eerste beweging! best vroeg ook al hopen dat je nu regelmatig wat gaat voelen Zoetigheid- ik de eerste weken ook helemaal niet. Meer hartig. en avondeten op mn bord kon ik weer niet wegkrijgen net zoals vanaf week 6 tot week 9 of 10 koken niet meer lukte zonder te kokhalzen daarna sloeg het om; zoet zoet zoet! nu eigenlijk geen rare eetgewoontes meer. heb alleen vaker echt veel dorst. dan neem ik een slok drinken, en denk ik hmm lekker! en kan ik zo het hele glas weggieten
Mooie kleur Zussie! Vind het alleen lastig te zien hoe die er dan in het echt uitziet Ohh ja staaltjes verzamelen, heerlijk
Haha Zeeb Ik ben wel benieuwd of ik rare eetgewoontes ga krijgen Ben al lang blij dat ik tot nu toe nog niet misselijk ben *even afkloppen*
Ahh zo Dreamer, dan vind ik het wel leuk! Maar dat krijg ik er hier niet doorheen Vriendlief schildert het liefst elk meubelstuk en elke muur in een andere kleur van de regenboog Mafkees
Babs wat gaaf dat je je kleintje al zo vroeg hebt gevoeld! En en en, voelt naar meer zeker? Dreamer ik heb het alleen hier op zp geplaatst. Op fb ga ik nog niks neerzetten voorlopig. Eerst maar eens een goede echo. Lieve meiden, jullie allemaal erg bedankt voor die lieve felicitaties!
Nee snap dat je daar niks neer zet, zou ik ook niks doen... Hahaha ... maar ik dacht mss verschijnt er wel alleen plusje... .meer niet Dan snappen de mensen van het forum het wel
Hey dames, Heb de nieuwe topic alweer in me favorieten neer gezet Wou nog even zijn dat jullie echt ontzettend lief zijn allemaal!
hahaha,dat was ff flink bijlezen Ik heb een gezellige middag gehad,zus was hier met d`r kindjes. Dochter was met een vriendinnetje mee schaatsen,belde de moeder onderweg op dat dochter de auto had ondergespuugd Maar toen het eruit was toen was het goed en hebben ze toch nog fijn kunnen schaatsen. Helaas was ze daarna toch weer ziek..arm ding.Ze ligt nu naast me in bed,ziet spierwit... Wat een heerlijk sfeertje hier,met zovele zwanger Echt super coolie!Las over de termijnecho..ik met 7w1d de eerste echo gehad. Toen zag beeb eruit als een klein boontje met kloppend hartje.De termijnecho hebben ze daarna met 10 weken gedaan. Ik geloof niet dat er veel meer is blijven hangen,het was zoveel
Menstruatiekalender geeft aan 'er is een wachtrij. als u vrienden heeft op Menstruatiekalender kunnen zij u voorrang geven'
mams, is je blijven hangen dat ik zwanger ben whahah heel belangrijk Oh meiden, ik kan er nog even niet over ophouden hoor. Zal beloven dat ik morgen weer rustiger ben. Wat sneu dat je dochter ziek is. Toch wel heel knap dat, ook al voelde ze zich niet lekker, ze toch nog heeft geschaatst. Dat zal niet heel makkelijk zijn als je je niet lekker voelt. Nu lekker in bed en je laten vertroetelen door je moeder, heerlijk! Misschien dat de spanning er van de afgelopen dagen ook uit komt?.
Oh ik zit daar niet dus kan niks voor je doen, sorry! Haha.... mijn vader net.... Hij gaat de deur uit voor een vergadering van de kerk... Roept hij: Opa is even naar de kerk, doei!