ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hmm ja...
    Denk dat de gyn iets gaat onderzoeken om te kijken of het kindje wel genoeg voeding krijgt door de navelstreng en de placenta.
    Inderdaad een geruststellend idee om daar onder controle te zijn.
    Maar het idee dat je met ruim 30 weken al gaat bevallen van een kindje dat ook nog eens kleiner is zou ik ook echt niet prettig vinden! En het is voor jezelf inderdaad ook geen fijne ervaring, ook voor eventuele volgende zwangerschappen. Hier word je behoorlijk onzeker van!

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Mss heeft de gyn ook wel oplossingen,ze kunnen zoveel.Extra voeding mss? Ik weet niet in hoeverre ze dat kunnen regelen.Bij de gyn ben je in goede handen zeeb!

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ja inderdaad een gyn weet natuurlijk ook meer dan de vk, en ik zal vast niet het eerste ''geval'' zijn die met dezelfde reden word doorverwezen.

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nee joh zeker niet, snelle google actie van mij laat zien dat het bij 1 op de 20 kindjes voorkomt! Zal wel niet allemaal even ernstig zijn natuurlijk, maar dat geeft wel hoop dat de gyn er ervaring mee heeft en goed weet wat hij moet doen!
    Je kunt er zelf niks aan veranderen meis, hoop maar dat je zoveel mogelijk je rust kunt vinden en het in de handen van de gyn kan leggen.

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oeioeioei, wat zijn sommige mensen toch vreselijk chagrijnig.
    Ik kan er ook niks aan doen dat je op reis gaat :p

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hey girls!

Ben even bij gaan lezen en ondertussen reacties getypt:

Zeeb, jeetje meis wat balen! Had zo gehoopt dat ze flink gegroeid zou zijn.. Wel fijn dat je nu onder behandeling komt van de gyn, maar ik hoop wel dat je snel antwoord krijgt op je vragen en onzekerheden. Ik brand een kaarsje voor jou en je kleine meid! Dat ze maar mooi gezond ter wereld mag komen!

Noos, jeej balen zeg van die waterrekening! Wel fijn dat het nu wat gezakt is, maar daar zit je toch niet op te wachten..

Miss, mooie test! Leuke tashanger ook! En een mooi buikkie! Wat een verschil zo he;) Ik maak mn foto's altijd 's ochtends, anders krijg je inderdaad een beetje een vertekend beeld;)

Mams, whaha ik zie je kleine smurf al boxen in je buik, geweldig:D Spannend dat er iemand uit jullie andere topic iemand aan het bevallen is!
    Ben benieuwd naar het proefkaartje, is echt een leuk kaartje!

Zussie, fijn dat die jongen gister zo positief reageerde in de huiskring! En al subtiel de opvang erin geschoven, goed bezig;) Maar leuk dat je zo'n positieve reacties kreeg!
    Nog twee nachtjes inderdaad, moeten straks of morgen maar ff wat afspreken over hoe laat, waar enzo.
    Oh dat emotionele is zo herkenbaar! Schiet echt regelmatig vol van vanalles waar ik normaal nooit om zou janken. Maar goed, ik heb daar al wel een beetje last van sinds ik met de pil gestopt ben. Had laatst zelfs tranen in mn ogen toen een klein meisje 'Begin de dag met een dansje' zong 's ochtends bij Giel:(

Ohh erg he, Zussie! Sommige mensen..

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    He gets zeeb... Wat naar nou weer :(

Verder nog nie trug gelezen masr was ff bnieuwd hoe t met zeeb was afgelopen!

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja Yaar, heb net al een treinkaartje gehaald bij de blokker voor 16 euro ;)

9. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Met mij gaat het verder goed. Was echt enorm moe vanmorgen, had me ook echt verslapen. Gelukkig alleen morgen nog werken, ben echt alweer toe aan weekend. Heb het wel druk zo, op het werk. Heb echt het gevoel dat ik leeggezogen wordt op het werk. Maar dat ligt er gewoon aan dat ik zelf moe ben;)

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie, goed bezig! Ik twijfel nog of ik met de auto of met de trein ga. Heeft allebei zo z'n voor- en nadelen;) Zal eens kijken hoe duur een treinkaartje is voor mij.

11. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ohh ik kom ook met de trein denk ik, is maar 18 euro retour. Dat haal ik er niet uit met de auto, die moet ik ook nog parkeren daar.
    Dus ik kom ook met de trein!

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oh, ik zie net dat het voor mij 14,60 kost een retourtje, hihi...
    Naja kan dat kaartje vast nog voor een andere keer gebruiken!

13. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha zou inderdaad jammer zijn als je dat kaartje van 16,00 euro had gebruikt;) Is Den Bosch dichter bij Rotterdam dan bij Deurne? Achja, valt me toch weer mee:p

14. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Jeej, morgen alweer 10 weken! Ben benieuwd of ik nog ga veranderen van termijn over anderhalve week.

15. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    He he,
    Eindelijk mijn posi ovutest:D helemaal blij wahaha

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Jeej Chantej! Flink klussen meid, en op naar een plakbeeb!

17. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Wahaha ben zo blij en inderdaat hopen dat het nu maar plakken blijft. zijn al een week om de dag aant klussen. hebben ook besloten dit maar zo aan te houden.
    gister wast ook best erg haha wel gelukt met klussen maar dan merk je zo van ja tis echt moeten aangezien ik nachtdienst had...

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Goed bezig Chantej, ik hoop voor jullie dat het ook z'n vruchten af gaat werpen ;) Je hebt er iig alles aan gedaan!

Haha Yaar, blijkbaar ligt het iets dichter bij Rotterdam!
    Alleen jij kunt in Deurne opstappen, ik moet nog een half uur reizen naar Rotterdam CS, dus uiteindelijk ligt het aardig in het midden denk ik!
    Ga nog even kijken of ze een stoffen/quiltwinkel hebben daar!

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    En als jij nou weer een dagje terug gaat, en ik een dagje vooruit, dan lopen we ongeveer gelijk ;)

20. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Zeeb! wat enorm schrikken zeg! wordt er raar van.
    laat ze het allemaal maar goed onderzoeken.
    Hoop zo dat het allemaal goed gaat komen.
    Dikke knuf!!!

Deel Deze Pagina