Chantej, goed bezig meid, dan hebben jullie er alles aan gedaan! Voor de rest van de week nog ff volhouden om de dag en dan op het wachtbankje Zussie, dat is dan inderdaad wel weer zo.. Heb je al een winkeltje gevonden daar? En ongeveer tegelijk lopen doen we toch wel Denk niet dat het bij jou of mij nog veel gaat veranderen! Maar ik zal ff aan de echoscopiste vragen of ze me een dag achteruit wil zetten
Gezellig zussie en yara,naar Den Bosch Chantej,yeahh goed te horen dat je een posi ovu test hebt!! Spannende tijden dus,duim duim!! Zussie,haha..ongeloofelijk toch dat humeur van sommige mensen.Viel me laatst in de stad ook al op,dan vraag ik me af of al die mensen verplicht moeten shoppen ofzo.Ik vind dat altijd super leuk nl Yara,morgen 10 weken..1 vierde deel zit er dan al op Ik heb net wat gepoetst op zolder,ahh het begint zo mooi te worden! Heb ff foto`s gemaakt,maar die zijn niet super scherp.Zal ze zo in mijn album zetten
Mams, ben benieuwd naar de nieuwe foto's! Ja echt he! Echt vreemd dat een kwart ervan er al op zit. Maar goed, de eerste 4 weken heb je sowieso al niet bewust meegemaakt, omdat ik toen nog niet wist dat ik zwanger was, dus eigenlijk telt het niet. Maar wel weer een mijlpaal
Ach lieve Zeeb, wat schrikken! Ik had zo gehoopt dat je met goed nieuws thuis zou komen! Ik zou de vk morgen bellen hoor, nog een tijd in onzekerheid is ook niks. Logisch dat je door de schrik veel vergeten bent. Pff wat een spanning nu, het enige wat je kunt doen is afwachten en hopen dat de kleine het goed maakt verder. Dikke knuffel voor jou! Chantej, super een positieve ovu-test!! Klussen!! Zussie, goede reacties gehad dus! Ook erg fijn dat je daar nu gewoon je mond open kan doen mbt je zwangerschap! Weer een stapje dichterbij he! Yaar, 10 weken jaahoee dat gaat lekker snel! Doe maar extra rustig aan in de avonden meis! Je lichaam kan alle energie nu gebruiken. Mams, ben benieuwd naar de foto's! MissCK, mooie test hoor!! Altijd spannend of je er 1 of 2 in je buik heb zitten....we hebben nog geen tweelingen hier dus wie weet Hier was gelukkig alles goed bij de VK. Harde buiken zijn niet erg...sommige vrouwen hebben dat nou eenmaal wat erger en sneller dan anderen (kon natuurlijk wel weten dat ik bij die categorie hoorde haha). Tis vervelend maar niks ernstigs. En het zal erger worden hoe verder ik kom. Maarja ik ben helemaal opgelucht! Verder was buikkie goed gegroeid, bloeddruk goed en hartje goed. We zijn weer door de keuring heen. Over 3 weken weer controle, 4 weken groeiecho en bloedprikken. Pfoee ben echt opgelucht
Ahh Zeeb meissie, wat balen! Ik had ook zo gehoopt dat je met goed nieuws thuis zou komen ! Het blijven dus hele spannende tijden voor jou! Maar bij de gyn ben je echt wel in goeie handen! Noos dat is balen van het water.... Zoiets komt nooit gelegen! MissCK mooi buikje hoor, oook mooie test! Yaar 10 weken, een kwart voorbij... Als je zo denkt lijkt het al een heel eind!!! Zussie wat fijn dat ze allemaal zo leuk reageerden op jullie nieuws! En idd als ze je er anders om gaan behandelen is heel vervelend. (herkenbaar) Mams ben benieuwd naar je fotos! Chantej wat fijn dat je een positieve test had! Dan zitten we samen op de wachtbank... Temp is nog steeds boven mn gemiddelde maagoed, volgens mij had ie nog hoger moeten zijn als ik zwanger was. Afwachten maar.... pff.... mn buik lijkt wel heel dik... maar dat zullen nog wel kerstkilos zijn Ik ga weer meer bewegen.... want mn zus vond het ok al echt een zwanger buikje, ik zei oohh hahah echt niet want ik had pas vorige week mn ei
Hey dreamer08. spannend he al dat wachten aldoor. mijn temp is inmiddels wel wat gestegen schommelde aldoor tussen 36.6 en 36.7 vanmorgen toen ik thuis kwam van de nachtdienst tempte ik 37.0. en jij ?
Yara,die eerste 4 weken wist je nog niets idd.Maar al een vierde erop zitten klinkt toch weer positiever als nog 30 weken te gaan Zo bekijk ik het hier ook positief,nog maar 14 a 15 weken,klinkt goed toch haha Noosa,fijn dat alles goed was bij de vk en dat ze je heeft kunnen geruststellen.Als je gaat bevallen weet je lijf iig alvast wat het moet doen Dreamer08,nog even afwachten.Wat klinkt dat simpel he..was het dat maar Ik duim kei hard voor je,net als voor Chantej Arghh,we hebben zo`n lieve honden.Maar ze keffen zoveel..Nu ook,is husband boven de kids naar bed brengen en zijn de hondjes zo onrustig.Slaan iedere keer aan als ze iets horen,erg irritant. Foto`s van de zolder staan trouwens op fb,hadden de meeste al gezien zag ik Zoonlief is zoooo blij,dat is wel te zien toch haha
Haha nou mams, ik ben blij dat het nog 30 weken duurt! Moet nog zoveel doen, en wil ook nog wat tijd om er gewoon van te genieten zonder te kotsen en al die dingen
He, Zeeb, meid, wat een rot nieuws! Bah. Je voorgevoel was toch goed geweest dus. Gek dat ze nu opeens zien dat het vruchtwater niet voldoende is en dat ze dat de vorige keer niet zagen. Hoe voel je je nu, nu het nieuws wat meer geland is? Ik hoop dat (dinsdag als ik het goed heb onthouden) de vk/gyn je dan meer duidelijkheid kunnen geven zodat je weet waar je staat. In elk geval een dikke knuf voor jou en veel sterkte! Ik baal nog even verder. Vandaag pittige dag gehad. Op school eerst gewerkt en daarna van 2 tot 5 naar de opleiding en presentaties doen. Van daaruit snel naar huis eten maken en toen had ik mijn inkakker. Ik kon gewoon wel janken van moeheid. Ik snap niet waar het vandaan komt maar mannetje is dan zooo lief. Lekker ff samen op de bank gehangen en daarna ben ik gaan douchen. Hij is vervolgens de afwas gaan doen en nu zit ik hier. Zal zo eens een koppie voor hem gaan zetten. Hij wilde me zelf wakker maken om 20uur en dan boven in bed lekker samen gtst kijken met een koppie thee. hij zou dan nog mn avond hap brengen (vanmorgen weer gekotst vanwege een te lege maag, er moet nu dus voor het slapen gaan meer in denk ik) en dan kon ik om 20.45 weer slapen. Als hij dan zo lief doet dan kan ik spontaan weer beginnen met huilen haha Toch zit ik nu beneden na het douchen. Anders leef ik echt alleen maar voor mn werk slapen, werken, slapen, werken...mooi niet haha. Mannetje heeft nu zn broer aan de lijn en hoor tussendoor dat de chemo vandaag is begonnen. Eerst beenmerg weggehaald wat ontzettend veel pijn deed en waar zwager van over zn nek moest en nu de eerste chemo gehad. Hoor straks meer. Sorry voor de weinige belangstelling maar ben de helft gewoon weer vergeten. Even een ego berichtje.
Dreamer08, geen idee of je temp veel hoger is als je zwanger bent....hij moet iig voorlopig hoog blijven! Meiden ik zet zo wat nieuwe foto's op mn profiel van de kamer...de boom hangt nu Ohh ben zo blij!! Alleen nog 2 vogels erbij die ruitjes behang krijgen en misschien dat ik het middenstuk boom met uil ook behang met ruitjes. Maar dat weet ik nog niet zeker..wat denken jullie?
Lente,rustig aan hoor..en als dit ff zo moet dan moet het toch even zo.Is maar tijdelijk,over een paar weken voel je je vast weer beter en heb je weer het idee dat je alles aankan. "Fijn" dat ze zo snel met de chemo zijn gestart.Wat een heftige tijden toch.. Noosa,ik ga ff kijken
Mooi Noosa! Ik zou zelf het middenstuk wel behangen,maar ik ben dan ook wel erg van de kleurtjes enz. Mooi kamertje is het geworden iig Ik ga gtst kijken,met een flinke dosis maagzuur..getverderrie zeg.
O lente, heb helemaal jou stuk niet gelezen. Balen dat die vermoeidheid nu zo komt, maar meis het is even niet anders...denk aan je lijf en geniet ervan dat je mannetje zo ontzettend lief is! Spannend dat de chemo nu begonnen is, mn duimen draaien voor je schoonzusje! Mams, ik denk ook wel dat ik die ga behangen, anders is het zo steriel..
Balen dat je steeds zo moe bent lente... Maar hoort erbij dus dan maar ff een stapje terug meid! Ik duik zo mn bedje in.. Ben gesloopt na mn werk.. Lees en reageer morge ff op de rest!
Ohw Lente, gewoon even lekker aan toegeven hoor die vermoeidheid. Wat de andere meiden zeggen, het gaat vanzelf weer over, je moet er gewoon even doorheen! Fijn dat je mannetje zo lief is! Hier avonddienst gehad, maar kan zo wel in mijn nest gaan liggen want morgen weer een dagdienst dus vroeg op. Wilde net nog even 2 rijstewafeltjes eten (om dezelfde reden als Lente, daar ben ik inmiddels ook achter), zijn die dingen weer op. Grrrr.... dus nu zit ik te bedenken wat ik dan zal nemen. Broertje zet thee voor me schattig he... Werkte vanavond met een van de collega's die het al weet, dus deed mijn jas uit aan het eind van mijn dienst en liet mijn buik zien Ze was helemaal onder de indruk, haha, 'Hij is prachtig, echt heel mooi, een echte zwanger-buik, laat nog eens zien!' Haha, dat bevestigt me er wel in dat ik het maar beter snel kan gaan vertellen ik wil er gewoon mee showen!
Hee Lente wat balen dat je je zo moe voelde, maar wat is je mannetje lief.... Laat je maar lekker verwennen hoor! Hopelijk gaat het over een tijdje beter! Zussie de rijstewafeltjes op.... ik heb nog wel een rol liggen. Ben sinds deze week helemaal verslaafd aan rijstewafels, mmmm....
Wat een leuke reactie zussie! Met je trotse buik showen is idd veel leuker hihi Ik duik ook m`n nestje in,dat ligt toch weer ff comfortabeler.M`n maag raakt aardig in de verdrukking als ik zit...en ik hang niet eens op de bank Truste allemaal!