ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Naaaaaaaaah, en ik google even op positiekleding Den Bosch...
    Er zit dus een Future-Maman, dus ik kijken met google earth, zit het tegenover een stoffenwinkel!
    Hihi, kan niet mooier toch?

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Goedemorgen..
    Ik baal een beetje hoor.Ik was zo gigantisch moe nog vanmorgen,dus husband zei dat ik lekker moest blijven liggen.Nou,dat doe ik echt nooit..ben er altijd op tijd uit.Maar ik was nog zo moe.Dochter is naar school en husband met zoon weg voor zijn autismebegeleiding.Ik vond het een prima plan.Nou,plan mislukt door ons irri hondje.Arghhh.
    Baal er zo van,ik wil ook gewoon rust in m`n huis kunnen hebben zonder m`n hond dichtbij me te hebben.
    *einde klaagbericht*

Spannend dames met de temperaturen ;) We duimen allemaal super hard mee!

3. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Morning girls!

Gister niet meer hier geweest, was echt moe, dus heb even lekker op de bank gehangen en series gekeken met mn mannetje.

Lente, fijn dat ze nu met de chemo's begonnen zijn, heel veel sterkte!
    Ging het vanmorgen beter? Omdat je gister nog wat gegeten had?
    Dat leven om te werken herken ik nu ook wel een beetje. Als ik thuis kom kook ik eten en na het eten ben ik echt enorm moe en kruip ik het liefst meteen in mn nestje.

Zussie, jij bent voortvarend goed bezig! Leuke stoffenwinkeltjes, we gaan lekker neuzen morgen!
    Heb je het allemaal binnen kunnen houden vanmorgen?
    Voor mij is het trouwens nog geen uurtje reizen naar Den Bosch. Hoelaat wil je afspreken morgen? Rond 11 uur ofzo? Of eerder? Of later?

Noos, ahh je kamertje wordt echt leuk! Ik zou dat middenstuk inderdaad ook behangen. Wordt echt mooi meis!

Dreamer08, je temp ziet er goed uit meis, mijn duimen draaien voor je!

Hmpf, de rest van wat ik gelezen heb, ben ik vergeten:( Sorry!

Vandaag laatste dagje werken voor het weekend. Ben er echt aan toe! Denk dat ik maar niet uitga dit weekend;)

4. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Mams, he wat balen:( Het zit niet mee met je beestjes he.. Heb je toch nog wel een beetje kunnen slapen?

*knuffel*!

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Mogguh!!
    Mams, vervelend zeg! Is dat dan puur als ie alleen zit ofzo?
    Yaar, een weekendje rust kan ook geen kwaad :D

Pff k d8 lekker lang uit te slapen.. Maar werd om half 9 wakker met een duf hoofd en nog langer slapen betekend dan ook wakker wordne met hoofdpijn...

Vandaag de nieuwe poging voor de 3d echo :D

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Yara,je bannertje ziet er goed uit :D 10 weken :D

Die vermoeidheid is niet fijn he.Helaas is het even niet anders,komt allemaal weer goed ooit ;)
    Nee,ik heb niet meer uitgeslapen.Hij bleef zo keffen beneden.Negeren is dan mss de beste optie maar dat vind ik ook zo lullig om 8.00 `s morgens.Als we nou een vrijstaande woning zouden hebben :D Het is echt een lieve hond,maar wil te graag bij je zijn.Als ik boven ben en hij beneden dan is hij helemaal onrustig.Maar hij mag niet boven komen en dat wil ik ook helemaal niet.Nah ja,heb gewoon de balen en vraag me soms af waarom ik ook alweer zo graag dieren om me heen heb ;)

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dreamer,succes straks met de echo!! Altijd leuk een extra keer baby kijken :D

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Mogen pas om half 6 mams :(
    Dus mag me zelf nog een dagje vermaken hihi :D

9. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dreamer, leuk meis, alvast veel plezier!

Mams, thnx, vind het er ook wel leuk uitzien:D
    Tja met die moeheid komt het ook wel goed. Vaak probeer ik me er ook wel een beetje overheen te zetten, maar nu moet ik er echt gewoon even aan toegeven. Gelukkig zitten we bijna over de HCG-piek, dus vanaf volgende week ofzo kan het alleen nog maar beter worden;)
    Hmm, dat is wel rot! Krijg je nog je rust niet. Ik wilde inderdaad zeggen, kun je m dan niet boven laten, maar toen las ik al dat dat geen optie is. Zou zo ook even niks anders weten wat je eraan kunt doen..

10. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dreamer,huh..had je je vergist? Of lees ik verkeerd haha

Ik weet het ook even niet met doggie.Ga eens zoeken naar goede trainingen enz.Nu ben ik meestal vanaf half 8 beneden.Maar als straks de baby er is en husband weer aan het werk dan ben ik toch ook regelmatig boven.Zeker de eerste weken.Zie het echt niet zitten om dan beneden alleen maar gekef te horen.Ik heb m`n rust toch ook nodig.

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Kheb volgens mij nergens een tijd vermeldt mams :D Alleen dat k vandaag mag ;) Maar pas einde vd dag :D

Yara, 10 wkn alweer :D Je bent al op een kwart meid!

12. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Mams, een training is dan misschien niet eens zo'n verkeerd idee. Je moet inderdaad niet hebben dat je meer tijd en aandacht moet besteden aan de doggie dan aan de beeb;)

Dreamer, jaa ik ben er blij mee, weer een mijlpaal.

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha, je hebt het verkeerd gelezen mams, dat deed ik namelijk ook.
    Er staat MOGEN pas om half 6, niet moRgen ;)
    Balen van je hond zeg.... nu ben je dus nog niet uitgerust...

Ja Yaar, uurtje of 11 is prima. Dan reis ik buiten de spits en als ik nu ergens niet tegen kan is het wel een volle metro of trein, bah! Bovendien is het voor mij bijna 2 uur reizen, er gaat geen rechtstreekse trein vanaf Rotterdam.

Heb hier alles binnen kunnen houden, maar met veel moeite en het gevolg dat ik nu nog steeds misselijk ben.
    Misschien kan ik het beter gewoon laten komen, dan ben ik er daarna vanaf!

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Begon al aan mezelf te twijfelen :D

Pff k ben ineens weer enorm verkouden.. Yak... Toen k net zwanger was ook gehad... Niet handig nu je bijna niks mag gebruiken...

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    trotsemams, lastig he zo'n hond. wij hebben er precies zo 1 in huis. soms ben ik in staat om hem in de schuur te zetten dan hoor ik tenminste niks :p

dreamer, nog een lang dagje wachten voor jou dus. heb je wat afleiding ?

Net bij de vk formulier gehaald, natuurlijk heb ik het net allemaal 10x doorgelezen.
    en vooral de geel gemarkeerde delen moest ik wel even slikken.
    zo van ; joehoe, opletten. extra risico
    zo lees ik het dan weer ;)
    wat extra gemarkeerd was;

vruchtwater : gering
    tevens iets neg dys ( vooral uitwendig ) geen idee wat dat is..
    buikomtrek(AC) : 23,80cm - conform 27w6d p3 -10

vk kon me verder geen antwoord geven op de vragen die ik had van eventuele gevolgen, hoe nu verder etc.
    dat moest ik toch echt allemaal dinsdag aan de gyn vragen na de onderzoeken.

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha ik las dat in eerste instantie ook verkeerd;)

Oke, dan laat nog maar weten hoelaat je trein precies aankomt, dan plan ik daar mijn trein wel op. Buiten de spits is inderdaad wel fijn nu!

Als ik inderdaad misselijk ben (als ik ziek ben ofzo) kan ik het vaak beter maar gewoon laten komen (hoe vies ik het ook vind) dan is het daarna meestal wel over.. Maar kotsen is echt zo smerig! Helpt wat eten ook niet? Iets lichts?

Verkouden ben ik ook al weken Dreamer. Las een tijd geleden volgens mij van Lente dat je ook meer snot aanmaakt tijdens je zwangerschap. En ik maar denken dat dat kwam omdat ik niet goed gestofzuigd had;) Maar ik heb er nu nog last van, elke ochtend een verstopte neus.

17. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zeeb, wat balen dat je nu nog geen duidelijkheid hebt en geen antwoord op je vragen! Moet je weer tot dinsdag wachten.. Kon je niet eerder terecht bij de gyn? (Sorry als je dat al gezegd had, kan zijn dat ik eroverheen gelezen heb).
    Neg. dys. heeft volgens mij te maken met je buikomtrek. Neg. is volgens mij negatief en dys zal wel iets te maken hebben met dysmatuur (te laag geboortegewicht). Even gegoogled hoor..
    Maar evengoed gewoon kl*te meis! Dikke knuffel!

18. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!

Na een rotnacht gelukkig toch een beetje uit kunnen slapen :)

Mams, wat vervelend van de hond zeg! Training is zo'n gek idee nog niet!
    Hoe is het met het binnenplassen van de poes eig?

Zussie, hoe vies het ook is, bij mij luchte het eruit gooien enorm op!

Yaar, 10 weken, wat staat dat er leuk! Hoop dat je snel over je vermoeidheid heen bent!

Dreamer, oeh nog even wachten dus...maar heel veel plezier vanmiddag!

Zeeb, wat vervelend dat ze je geen informatie kon geven zeg! Hoop voor jou dat de week voor bij vliegt!
    Wat kunnen mensen je toch lang in onzekerheid laten zitten he!?

Zo vandaag weer n rommeldagje in huis, ik ga even voor letters voor op de muur kijken, en denk de boom een beetje behangen als mn lijf het toe laat.
    Moet vanmiddag thuis blijven want ze komen van de wehkamp n pakketje ophalen. Tussen 12.00 en 18.00....hoop dat ze een beetje optijd komen! Ik heb een hekel aan wachten haha

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Jeetje Zeeb nog langer in onzekerheid dus!!
    Die buikomtrek zou k me iig niet al te druk om maken.. Das iets waar mijn gyn me gelijk al voor waarschuwde... Dat heeft opzich niks met de groei van je kindje te maken! Maar wat de rest da mag inhouden...Hopelijk krijg je dinsdag iig duidelijkheid meid!

20. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Noos, fijn dat je nog lekker uit hebt kunnen slapen!
    Nu een lekker rustig dagje voor jou! Heerlijk als je zo alles op je eigen tempo kunt doen.
    Tussen 12.00 en 18.00?! Dat is wel een ruim begrip zeg. Moet je de hele dag verplicht thuis blijven. Hoop voor jou dat ze een beetje op tijd komen!

Deel Deze Pagina