ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissCK

MissCK Niet meer actief

@ Noosa. Kun je dat pakketje niet zelf naar het postkantoor brengen??

@ Yara. 10 weken! Gefeliciteerd :D Komt er binnenkort weer een buikfoto? :)

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Jeetje Noos, das idd nogal ruim genomen... Hopelijk zijn ze er lekker vroeg.. Heb je nog iets aan de middag ;)

3. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Miss, ik maak elke zaterdag ochtend een buikfoto, dus zaterdag komt weer een nieuwe;) De foto's tot nu toe staan in mijn album:p

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Oh zeeb...wat jij schrijft over in staat zijn om de hond in de schuur te zetten.Tranen springen in m`n ogen,zo herkenbaar.En nu...nu zit ik hier op de bank..ligt hij tegen me aan en is de liefste hond van de wereld.Het is gewoon teveel,dat het me nu zo hoog zit is natuurlijk niet van 1 ochtendje balen.
    En de kat? Die was aan het minderen...een paar dagen.Hij plast nu volgens mij nog meer als eerst.Denk dat we knopen moeten doorhakken,maar arghh...Waarom hou ik zoveel van die beesten? Bleghh,ben er niet blij van.

Maar zeeb,even belangrijkere dingen.Wat balen dat de vk je niet iets meer kon vertellen.Mss kan je vast alles opschrijven wat nu in je hoofd zit?Dan vergeet je dinsdag niets te vragen.Wat ik trouwens wel prettig vind van die gyn is dat hij erg duidelijk is.Belangrijk punt wat mij betreft!
    Heb je een beetje afleiding tot dinsdag? Knuf voor jou!

Dreamer,ik was er idd niet helemaal bij en las morgen om half 6 :p Excuse moi hihi..

Noosa,goed uitgeslapen..goedzo ;) Weet je al wat voor tekst je op de muur wil?

Ik heb trouwens om de haverklap een bloedneus,denk je 9 maanden van het bloed af te zijn komt het uit je neus eruit :p
    Nee zoveel is het natuurlijk niet,maar wel erg onhandig..kan er geen maandverbandje onder plakken haha

Wat zei ik..lieve rustige hond? Het is hard aan het waaien en dat hoor je goed..hond staat op scherp.Arghhhhhhhhhhhhhhhhh.

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hihi...
    En k mis juist het hondje... Heb m bij mn moeder gelaten toen wij gingen samen wonen... Artrose in zn pootje en dan op twee hoog met vier trappen.. Geen doen helaas! Maar mis m wel, zeker op sommige momenten ;)

Over bloedneuze... Hier net echt een heftige bloedneus oid.. Wel vaak met neus snuiten dat er wat bloed mee komt.. Zwangerschapskwaaltje?!

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dreamer,dat is idd een zwangerschapskwaaltje :p Ik had het bij de oudste 2 ook (huh,schrijf ik dit..de jongste zit ineens bij de oudste 2 haha)...De doorbloeding is dan veel beter.

Wil je geen co ouder-honden schap? haha..lijkt me ook wel een strak plan :D

7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik had het pakketje beter bij postkantoor kunnen brengen, maar dat las ik later pas..denk niet dat ik de afspraak nog kan verzetten. Ik zal eens even speuren.

Wil denk de naam van onze man op de muur hebben.

Mams, wat vervelend van die kat...toch knopen doorhakken. Diep in je hart weet je wat je te doen staat maar het zal inderdaad zo ontzettend lastig zijn!

Pfff ik ben echt ff gefrustreerd! We hebben zo'n leuk schattig bed helemaal opgeknapt maar de maten ervan zijn echt onmogelijk! Kan bij een gewone winkel geen passende hoeslakens etc. vinden. Scheelt soms 1 cm... (maat is 76x132).
    Dus hartstikke leuk zo'n oud bedje maar mega onhandig.
    Ben in staat om er een nieuw matras voor in te kopen die wel een betere maat is. Maar heb geen idee of dat gevaarlijk is ofzo een matras dat iets te klein is. Jullie een idee?

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hahah vried ziet dat denk k ook niet echt zitten hier :D Moet ook zeggen dat k de oppervlakte ook te klein vind voor mn woefferd.. K hou het dus maar bij wandelingen als k em bij mn mams ophaal ;) Hoe graag ik em ook hier zou willen.. Vrees dat er dan nog wel enkele harde woorden komen.. (vriend vervloekt de katjes soms al enorm hihi)

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Mams, lastig he, je houd zoveel van de dieren die je in huis hebt maar soms is het gewoon lastig om mee om te gaan.
    hier is de hond sochtends vaak druk als vriend naar zijn werk gaat. na een half uurtje is dat over, maar zodra hier de bel gaat of de telefoon is hij weer helemaal hyper.
    ze zeggen dat het met de leeftijd beter word.. nja dat hoop ik :p
    van de kat is lastig zeg!!
    hoe moeilijk het ook is, ik denk inderdaad ook dat je een belissing zult moeten maken.
    nu heb je nog wel de tijd en puf om de plasjes op te gaan doen, maar als de kleine er dadelijk is dan zul je je rot irriteren aan het diertje.
    maar pff wat kan ik me goed voorstellen hoe moeilijk de keuze is!!

afleiding tot dinsdag.. euhm niet echt :p
    heb alle dvd boxen gezien, tijdschriften gelezen. dus vermaak me nu een beetje met online spelletjes spelen.
    ook weinig leuks maar het is iets.
    heb gister 10 minuten achter in de tuin gezeten met mn jas aan.
    gewoon om maar even buiten te kunnen zijn haha

10. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Noosa, er mag volgens mij geen speling zitten tussen een matrasje en het bedje zelf... Maar weet het niet zeker hoor!

Pfff k wil winkelen :D Maar mn budget is n beetje op aan t raken :p Lang leve het december salaris dat standaard een week eerder komt ivm de kerst :(

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    noos, ik zou het niet doen een iets te klein matras.
    weet niet hoeveel ruimte er dan precies tussen zou komen te zitten, maar je hebt dan toch het gevaar dat er een armpje of beentje tussen komt

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja..daar zat ik zelf ook aan te denken...lijkt me vreselijk als er iets gebeurd door zoiets stoms.
    Nouja even verder zoeken dan maar!
    Gelukkig hebben we eerst een klein ledikantje die we gebruiken dus ik heb nog wel even. Maar ik wil het zo graag allemaal nu in orde hebben haha.

13. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Noos, ben je een beetje handig? Dan kun je gewoon zelf hoeslakentjes maken. En anders ff iemand met een naaimachine lief aankijken;) Een te klein matrasje zou ik niet doen!

Mams, jeetje echt balen zeg! Maar wat net al gezegd is, dan kun je beter nu knopen door gaan hakken..

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Noos, ik zou eerder een hoeslaken er om doen dat 1 cm verschilt...
    Die dingen zijn toch een beetje rekbaar dus dat komt vast goed, of iemand vragen hem een klein beetje in te nemen?
    Zou wel een goed passend matrasje nemen ivm de veiligheid.

Meiden, jullie kletsen te snel, kan het niet allemaal bijhouden zo tussen mijn werkzaamheden door ;)
    Bloedneuzen, geen last van, evenals snotneus. Ik ben helemaal niet verkouden geweest....

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lees nu overal dat jersey hoeslakens wel veel meerekken. Denk dat ik er gewoon een bestel om te passen. Wie weet lukt die 1 cm ook nog wel haha.

16. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Noosa,kan niet een te groot hoeslaken erom doen en dan aan de onderkant vast maken met van die bretel dingetjes? Werkt volgens mij goed.Een matrasje dat niet op maat is zou ik niet doen.

Zeeb,tja onze doggies zitten wel een een rot leeftijd he.Heeft bij jullie hond de castratie veel verschil gemaakt?
    Ons oudste hondje is al 11,eigenlijk is ze pas rustiger (van ouderdom) sinds een jaartje.Maar dan nog zit er een hyper karakter in.
    De kat is zo`n lieverd..maar idd..als ik `s morgens beneden kom en de lucht van kattenplas komt me tegemoet dan kan ik wel janken.Dan kan ik de kat echt niet lief vinden,wat de reden ook is waarom hij het doet.Ik wil zo graag dat het anders is,maar zou niet meer weten wat we nog kunnen doen.Stiekem hoop ik dat het ineens over is..maar hoelang we daar nog op moeten wachten..

Dat de dagen maar snel voorbij gaan tot dinsdag!

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Pff kga zo denk maar ff bij mn oma buurten... Zijn hier beneden bezig met een nieuwe keuken oid plaatsen vanuit de woonstichting.. een en al herrie dus..

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Denk dat een jersey hoeslakentje best 1 cm verder uitrekt hoor...

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Mams, de castratie heeft niet echt verschil gehad in gedrag qua rustiger zijn ofzo.
    maar wel had ik voor de castratie steeds vieze gele druppels op de tegelvloer, en vanaf de castratie helemaal niks meer.
    dus daar was ik al heel blij mee!
    En buiten met wandelen, hij snuffelt niet meer aan elk paaltje en elk grassprietje dus dat is ook een hele verbetering.

maar dat ze rustiger zouden worden.. euhm nee dat niet :p

voor die van ons zou het erg helpen als er een tweede hond in huis zou zijn. als hij samen met een andere hond is, is hij buiten zo anders. loopt gewoon rustig. geen aandacht voor fietsers etc. en ook in huis, soms heb ik het gevoel dat hij zich verveelt en daarom maar gaat vervelen.
    we spelen en knuffelen ons suf maarja je hebt natuurlijk niet de hele dag tijd en zin om met de hond bezig te zijn.

dus wie weet, over een jaartje als ons kleine meisje wat ouder is dat er wel een hondje bijkomt. tegen die tijd eens aankijken:)

20. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik wou te zeggen zeeb,je mag die van ons wel lenen :D Moet eerlijk zeggen dat wij het onderschat hebben,een 2e hond.Iig in onze situatie,oudste hond was toen al 10 jaar maar nog erg energiek.Toen kwam de jongste erbij,ze zijn heel erg druk..spelen heel veel samen.Maar oudste doggie is het soms teveel.
    Het werkt hier iig op positief als negatief gedrag,ze nemen alles van elkaar over.
    Met wel het verschil dat de oudste hond wel prima alleen beneden kan zijn als ik boven ben oid en de jongste niet.Waar dat verschil dan in zit...puur karakter?

Castratie overwegen we nog wel,maar dat is vooral voor tijdens het loslopen als er loopse teefjes in de buurt zijn.Hij kan echt goed luisteren buiten,maar dan even niet.

Het is wat met de beessies he..

En nu heb ik honger :p

Deel Deze Pagina