Tnx voor het meedenken meiden. Ik ga gewoon het hoeslakentje bestellen en als t niet past zie ik wel verder! Lastig met de honden meiden! Zo zie je maar je weet nooit wat je in huis haalt haha. Vriend wil ook heel graag een hond, maar ik zie het niet zitten. We moeten allebei werken en vind wel dat een hond alle ruimte en aandacht moet krijgen. Nu met een kleine opkomst moet ik er helemaal niet aan denken! Ik ben voor letters aan het kijken voor boven het bedje, zie nu een site met piepschuim letters. Lijkt me best kwetsbaar maar het ziet er wel leuk uit. Inspiratie - Piepschuimletters
Noos, vriend hier wil ook een hond, maar die komt er bij ons voorlopig ook niet, omdat we allebei gewoon werken. Misschien als de kleine er straks is dat we wel een hondje willen, maar ik twijfel er nog over. Leuk, die piepschuim letters! Je hebt ook gewoon plakletters voor op de muur, maar dit is ook leuk! Maar lijkt me inderdaad wel kwetsbaar. Kun je trouwens ook heel makkelijk zelf maken van piepschuim
Zooo mannetje van de Wehkamp is al geweest Vogeltjes zijn behangen, nu alleen het middenstuk van de boom nog. Is even iets lastiger aangezien die al hangt haha..niet heel erg handig over na gedacht. Moet even ergens overtrekpapier scoren dan komt het goed. Die letters zelfmaken van piepsfchuim is idd een goed idee Ik ga eens brainstormen. Nu eerst even lekker lunchen, denk dat ik ff n soeppie opentrek!
Noos, die is al mooi op tijd geweest dan, dat is wel fijn! Haha inderdaad niet helemaal goed doordacht Maar als het met overtrekpapier ook gaan lukken is dat natuurlijk ook goed. Wel leuk hoor! Ik kan niet wachten tot ik zelf kan beginnen Ohh soep, lekker! Met een tosti
Yaar zeg maar gewoon dom maarja we bedachten pas dat t leuk zou zijn toen we de boom al hadden hangen. Enig idee wanneer je wil beginnen? Heb je al idee van meubels etc?
Ach maakt toch ook niet uit, zo hou je jezelf bezig Uhm, ik wil sowieso pas beginnen als we weten wat het wordt en als alles voor de bruiloft geregeld is. Dus denk over een weekje of 7. De meubeltjes is bij ons heel simpel eigenlijk. Wij hebben een inbouwkast, dus hoef geen kledingkast, alleen een commode en een ledikantje. Ik denk dat we het ledikantje nemen waar ik zelf in gelegen heb en die mooi opknappen. Is nu wit, maar ik wil houtkleurig En ik vind het dan onzin om de commode nieuw te kopen, dus ga lekker op Marktplaats speuren! Trouwens, als het een jongetje wordt en dus Lion King, wil ik houtkleurige meubeltjes, en als het een meisje wordt en we het Alladin thema nemen, denk ik niet dat ik hout doe, denk dan gewoon wit.
Das iig op tijd geweest Noosa! Yara, ben benieuwd Pff ik baal... Eerst al een rekening van verzekering die zonder vermelding was afgehouden.. Nja kunnen we hebben.. Toen het uwv die een brief stuurde dat er teveel betaald was (geen idee hoe ze er bij komen, maar dit vorderen ze ff terug) en nu net een rekening van zilveren kruis voor mn medicijnen... Wordt er niet leuker op deze maand
Herkenbaar dreamer... Hier stonden we ook ineens rood, terwijl we vorige week nog geld hadden... grrr! Wordt er ineens weer van alles afgeschreven waar je geen rekening mee had gehouden. En ik moet morgen nog shoppen met Yaar... Ik wil straks aan mijn leidinggevende vertellen dat ik zwanger ben... maar ik durf niet, hahaha!
Hmm januari is geen goede maand zo te lezen qua financiën. Hopen dat t snel februari is!! Zussie gewoon doen! Anders blijf je er aan denken vandaag.
Ja wil het aan het eind van de dag doen, als de anderen weg gaan dan zeg ik dat ik nog even bij dr langs moet. Dus das over 2 uurtjes.... Maar zit te denken hoe ik het aan moet pakken, zal ik gewoon mijn echo laten zien?
Ik heb t gewoon gezegd...naar als je dat moeilijk of spannend vind zou ik de echo laten zien. Is t ook gelijk duidelijk!
zussie, zou inderdaad de echo laten zien, meteen duidelijk en je hoeft geen moeilijk gesprek op gang te brengen zodra de foto in beeld is gaat het gesprek vanzelf rollen dus dat is denk ik het makkelijkste! yaar&zussie, gezellig morgen shoppen!
Ja naja, mijn leidinggevende is een beetje apart Heel zakelijk....maar wel dol op baby's dus dat scheelt, haha!
Gewoon vertellen Zussie!! IS toch juist leuk nieuws! Zooo net uwv maar gebeld.. IK moet dus niks betalen,.. Dat gaat via de werkgever dus das alweer een kleine opsteker... Pfieuw!! Nu zilveren kruis nog ff doen... Dan kan ik weer opgelucht ademen hihi
Zoooo en ook zilveren kruis gesproken... Tis een automatische incasso maar mag m dan terugboeken en ietsl ater betalen... Geeft weer een beetje ademruimte... Blij dat k maar gelijk gebeld heb.. Zit gelijk weer een stuk relaxter hihi
Zussie wel fijn dat je leidinggevende wel van baby's houdt De een houdt er bij mij wel van , de andere moet niks van kinderen hebben hihi
Gaat wel goed eigenlijk. Heb nog wel soms een terugval. Gisteren toch weer een halve gehad. Maar vandaag weer niks en 2 dagen geleden ook niet .. Dus ach.. Het gaat wel goed volgens mij
Dreamer, fijn dat een deel van het geldprobleem weer een beetje is opgelost! Pff ik kan vanmiddag alleen maar aan eten denken..weet gewoon niet waar ik trek in heb! Dus probeer ik van alles een beetje maar dat is ook geen succes haha.