ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja wij wassen met zijn tweetjes niet elke dag....

Ik heb dus nu:
    1 broek
    1 rok
    2 shirtjes met lange mouwen
    1 vestje (wat dicht te dragen is)

Dit zijn dan de specifieke positie dingen. Ik heb best ook wat dingen in mijn kast die ik kan blijven dragen, vestjes open of wijde jurkjes/tuniekjes met een riempje boven mijn buik...

Maar ik draag normaal altijd een mouwloos hemdje onder alles. Dus daar wil ik er wel wat van hebben, ook voor straks hoog zomer als ik op mn dikst ben...
    Vind het lastig... maar kan altijd nog iets bij kopen als ik iets mis natuurlijk...

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Zooo k ben weer terug..
    Was weer een aardige domper.. Ze werkt gewoon echt niet mee.. Dus zit al een aardig karaktertje in hihi :D Heb welliswaar twee redelijke foto's erbij...

3. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie, haha dat komt wel goed hoor meissie! Gewoon een pak kaakjes meenemen, dan overleven we het wel;) We kunnen natuurlijk regelmatig een pitstop maken:p
    Haha je komt gewoon om 11.00 uur precies aan. Oke, zorg ik dat ik er dan ook ben;)

Dreamer, haha wat een eigenwijsje, show je de foto's nog wel? Wel jammer, maar ach, dan is het nog een beetje een verrassing hoe ze eruit ziet;)

Mams, nee je kunt niet toveren, maar goed, op een een of andere manier zal ze er ook mee om moeten gaan, ze komt deze dingen in de rest van haar leven tegen.. Maar vind het echt heel bijzonder hoe jij met je dochter omgaat! Mooi om te zien:)

Ik ga ervandoor, lasagne is bijna klaar. Misschien dat ik straks nog ff kom spieken en anders tot morgenavond, en Zussie tot morgenvroeg;)

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jaah Yaar, die droge crackertjes die je ook als toastje kunt eten die je in 2 vierkantjes kunt breken (weet je welke ik bedoel?) die zijn echt een uitkomst!

Tot morgen meissie!

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dreamer,heerlijk zo`n eigenwijs ding :D Show je de foto`s??

Zussie,je merkt gauw genoeg wanneer je te weinig hebt toch ;) Ik heb nu een strak corrigerend onderjurkje van Miss Etam.Vind het zo`n fijn ding!Zit heerlijk en geeft ook nog wat steun aan m`n buik.En omdat het een jurkje is kan het ook ergens onder wat eigenlijk net aan de korte kant is :D

Yara,dankjewel voor het compliment ;) Geduld is mijn toverwoord haha Als je hier niet meer komt vanavond:veel shopplezier morgen!!

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
  7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zussie,hahaha wat een fout paddestoelen pakje :p Die pinguins is wel erg leuk!

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    positiekleding, ik heb ;

- 5 spijkerbroeken
    - 1 gewone broek
    - 2 positieleggings
    - 3 shirtjes
    - 2 jurkjes
    - 2 buikbanden

draag veel topjes ( gewoon maatje groter ) en dan een vest erover wat geen positie is en dat gaat wel goed.
    en aantal jurkjes rekken enorm mee dus dat paste allemaal nog wel tot een paar weken geleden.
    nu heb ik de hele dag een joggingpak aan, lig toch maar in bed te kijken :p

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Erg he? Whahahaha

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    dreamer, mooie fotos hoor! wat een schattig neusje :D
    herkenbaar van een van jullie ?
    ons meisje heeft een neusje wat echt totaal niet op die van ons beide lijkt haha
    had wel al een beetje kunnen zien dat ze mijn mondje/lippen heeft. toch leuk hoor als je zo een beetje kunt gaan vergelijken

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dreamer,mooie foto`s toch!

Zeeb,wat dacht jij...beter teveel dan te weinig spijkerbroeken :D

Zussie,heeeeel fout pakje ja :p

12. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Het heeft mijn neus(je) hihi... Vriend roept dat al vanaf de 20 wkn echo en ook mn oma zei het vorige keer :p
    Schijnt volgens hun ook mijn mondje te hebben... Dus ik zei al tegen mn vriend.. Dat eigenwijze karakter heeft ze van jou :p

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Pff positiekleding...
    Euhh k heb 1 spijkerbroek waar k aan verslaafd ben..
    Eentje die eigenlijk ietste groot is :p
    En een zwarte broek die nu al nie meer lekker zit :(

Shirtjes heb k allemaal een maatje groter genomen...
    Verder iets van drie of vier buikbanden maar die heb k tot nu toe nog niet tot weinig gebruikt :p

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Het is wel zo dat die kindjes bijna allemaal zo'n mopsneusje hebben door die 3d echo's.... schijnt door de golven te komen ofzo...
    Wel grappig ja als je al kunt kijken of ze op iemand lijkt...

Ok Zeeb, dus broeken/rokken is echt het belangrijkst he...
    Dan ga ik iig voor die hemdjes die ik veel draag gewoon kijken voor een beetje lange uitvoeringen en dan idd gewoon maatje groter. Daar zou ik dan even mee vooruit moeten kunnen...

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    haha ja inderdaad mams :D
    draag ook altijd broeken maar 1 dag en ik zet de wasmachine ook maar 2x per week aan dus meerdere leek me handig

16. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat is ook wel een verschil idd.Ik draag thuis eigenlijk alleen maar huisbroeken.M`n spijkerbroek heb ik dan niet lang aan..zo lekker zit die niet vergeleken met m`n huisbroek.
    Hoewel die buikband ook niet erg comfortabel zit,moet hem nu overdag altijd aan..maar dat zit ook niet echt wawie.

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ik was nnu dus speciaal zodat mn ene oooh zo lekker zittende broek gewoon schoon is... Best erg hihi... Was zondag voor n andere gaan kijken maar nie geslaagd helaas :(

18. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dreamer,dat is wel fanatiek ja haha..Kan je geen dubbelganger vinden?

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Nou die dacht ik zondag te hebben.. Maar veel te wijdt.. Dus binnenkort doordeweeks ff een nieuwe poging doen.. Staan nu steeds rijen bij de paskamers van de H&M in t weekend :(

Deel Deze Pagina