ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Dan is dit nog rustig draaien. binnenkort kun je er helemaal beurs van worden. Een vriendin van mij had helemaal gekneusde ribben overgehouden aan haar mannetje. Ik kan me voorstellen dat als je hoort dat er weer een is geboren, dat je dan helemaal uit kijkt naar de geboorte van je eigen kleine meisje. Nog even 3 maanden geduld.

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    oh 3 maanden klinkt dan nog zo lang :)

chinese kalender wat is dat waar jullie het over hebben

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Volgens chinese berekeningen kun je kijken of je een jongen of een meisje krijgt. zoek maar eens via google naar chinese berekeningen zwangerschap. Je hebt er hier op de site ook 1.

Hmm, heb zo'n vermoeden dat poesie haar kap zat is. met voorpoten en achterpoten probeert ze hem af te krijgen. Het is eindelijk goed aan het helen dus dat kan ze vergeten.

Als jij denkt dat 3 maanden lang duren, wat denk je dan van 8 maanden?;)

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja volgens de chinees krijg ik een meisje.
    slim volk die chinezen haha

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahahaha nou, ben zeer benieuwd of het klopt. Rond maart hoop ik ook te weten wat het is.

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen..
    Lente, mooie testen weer meid!!
    Kon het niet laten en ben ook ff gaan googlen :p
    Bij mij klopt ie ook ;) Woeiii..
    Idd slim volk hihi :D

Ik ga zo maar ns ff bij mn oma buurten... Gelijk adressen voor kerstkaarten opschrijven.. Anders gaan die dit jaar de deur niet uit vrees ik :p

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi hoi,
    Hoe is het met jullie?
    Lente,die testjes zien er geweldig uit :D

Noosa,leuk geshopt? Foto`s hihi? 3 setjes van iedere maat is toch wel genoeg..meestal krijg je nog een hoop en als dat niet zo is dan heb je zo bij gekocht.Het is best zuur als een hoop van de kleding ongedragen blijft..weet ik uit ervaring haha

Dochter had gister toch de beeb kunnen voelen.Ze is er zo happy van en zegt het tegen iedereen.Zoon deed ook een poging,maar de beeb was stil dus ik zei dat de beeb aan het slapen was.
    Vanmorgen legt hij weer ff snel zijn hand op mijn buik en ik zei dat de beeb weer sliep.Tja wat krijg je dan: "waarom nu weer,pff" ...Heerlijk,dat engelen geduldje van zoonlief haha

Chinese voorspelling? Zal ik ook eens doen :D

Vanmorgen al op een kinderverjaardag geweest en daarna ben ik aan de poets gegaan.Husband is nu met dochter naar de manege en ik mag lekker chillen hihi.
    Husband heeft trouwens ook de box opgehaald,leuk leuk! Hij wou hem al neerzetten..hmm,dat vind ik dan wel weer erg fanatiek haha.

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Bij mij komt er meisje uit.. ben benieuwd.Ik denk nl echt een jongen,maar zou het stiekem wel erg jammer vinden als wij "onze" meisjesnaam niet kunnen gebruiken haha

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha die namen. We willen gewoon het geslacht hebben van de naam die we het leukste vinden. Wat zijn we toch erg;)
    Ik ben benieuwd of het klopt. Zou wel sterk zijn. Wij hebben een heerlijk luierdagje. vanavond de hort op. Heerlijk wat rust in bouwen.

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    haha wij toch een meisje, ik keek naar de eerste dag ongesteldheid. Moest conceptie zijn.

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ja dat is best erg,voorkeur ivm een naam :p

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar je namen. Doordat je andere ook vrij orgineel zijn ben ik benieuwd wat jullie nu hebben bedacht.

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Voor een meisje hebben we echt een naam waarvan ik denk waw...voor een jongen nog niet..En ondanks veel zoeken wil dat nog niet zo vlotten..Echt lastig,namen..en ik hou niet van veel voorkomende namen..dus nog lastiger zoeken haha
    Mocht je een gouden tip hebben,geef het door geef het door :D

Dit is trouwens de box die we gekocht hebben:
    Marktplaats.nl > Box op wielen, merk Bopita - Kinderen en Baby's - Boxen

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Mooie box toch, ziet er prima uit! Heb je meer in hout kleur? Zijn jullie voor een jongensnaam nog verder aan het zoeken of staat de naam al wel vast?

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik ben ook erg blij met de box :) Nee,die kleur hebben we juist niet..allemaal dat donker hout van ikea.Maar ook kleurtjes..we hebben niet zo`n strak interieur haha

Nee de jongensnaam staat nog niet vast,we hebben we een kanshebber maar ik zou graag meer kanshebbers hebben haha

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik kan me voorstellen dat je meer kanshebbers wilt als je je kanshebber niet overtuigend vindt. Onze naam voor een jongen is gewoon goed en laten we zo. Daarom hebben we ook geen andere kanshebbers nodig. Zou alleen wel heel erg k#$ zijn als vriendinnen nu met die naam gana komen hahaah

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ja dat krijg je ook nog natuurlijk..als iemand verder weg staat is het anders.Maar ik zou zelf m`n kindje niet dezelfde naam geven als de baby van een vriendin.

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Zeeb! Wel een beetje dom van je mannetje dat hij vergeet te vrqgrn hoe ze heet;) Kan me voorstellen dat je dan alleen nog maar liever je eigen kleintje ook vast wil houden!

Lente, mooie testen meid! Heb vandaag ook de CB digital gedaan, plaats morgen wel ff een fotootje;)

Mams, wat heerlijk toch, die reactie van je kindjes;) En fijn dat de box al staat!

Ben wel benieuwd of het gaat kloppen van die chinese kalender!

Over namen, zou inderdaad wel erg lullig zijn! Maar jullie jongensnaam wordt niet megavaak gegeven toch? Mams, ook ik ben echt benieuwd wat het bij jullie voor naam gaat worden!
    Ik heb van de week een topic geopend in het namengedeelte. Heel veel namen die genoemd waren had ik al gezien of op het lijstje staan, maar toch nog wel wat leuke aanvullingen gehad! Misschien een tip voor jullie om het toch maar eens te doen?

Gisteravond was gezellig geweest, vanavond housewarmingronde nr. 2. Ga nu een lekkere monchoutaart maken en een cake:D

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Nee ik (denk ik) ook niet. Maar als ze mn meidennaam pakken dan twijfel ik hahaha

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Weten jullie trouwens of je marscapone mag hebben als je zwanger bent?

Mijn jongensnaam is niet heel bijzonder alleen hoor je hem niet vaak en dat maakt hem wel weer heel leuk.

Je hebt gezellige dagen zo te lezen Yaar! Veel plezier alvast voor vanavond.

Deel Deze Pagina