Durf ik nie aan Kga binnenkort nog wel keertje kijken.. Heb er echt nog eentje nodig hihi.. Pff net mn nagels geknipt.. Wat een onderneming is dat zeg op t moment
Hmm das irritant ja. Ik zou gewoon dezelfde kopen maar in een andere kleur ofzo.... Huisbroek.... klinkt ook niet verkeerd....
@ noosa: ja idd, voel me altijd lullig om me ziek te melden, maar moest even aan mezelf denken. gister ging eigenlijk ook al niet. ojee spoedvergadering, ben benieuwd! @ zussie: fijn dat je leidinggevende leuk reageerde! @mams: ik hoop dat je dochter snel weer beter in dr vel zit! @ dreamer: hihi als ze nu al niet meewerkt wel mooie foto's! dat pinguin shirt is leuk! dat paddestoelen pakje idd fout haha
Maar welke man was nou pinguin fan? hihi..ben nieuwsgierig I love my huisbroek..hij zit zooo heerlijk.Woon er bijna in haha Handig he dreamer,nagels knippen.Ik ben van nature erg lenig,raar maar waar met mijn gewicht..maar dat komt me toch altijd weer goed van pas hihi Hmm,heb een raar gevoel van onderen..Beeb die erop zit te duwen? Gek gevoel..
Gheghe.. Ik weet niet wat ons meisje aan t doen is... Maar net iets boven mn blaas klopt het steeds.. Net alsof je een hartslag voelt kloppen zeg maar Best vreemd...
Boxen?? Doet smurfje ook graag hihi.. maar nu doet hij volgens mij de handstand en dat drukt tegen m`n onderkantje aan.Vreemd gevoel..
ohhh dat kokhalzen als je moet hoesten, dat heb ik ook. Dacht al dat het weer een stomme kwaal van me was haha. Heb je ook dat je moet kokhalzen bij het tandenpoetsen? Leuk dat je het volgende week op je werk gaat vertellen! Beschuit met muisjes doen het goed, de hint is meteen duidelijk
Ja heb ik ook! Heb een elektrische tandenborstel, doe normaal altijd braaf 2 minuten maar ga nu inderdaad kokhalzen, dus doe wat korter en dan goed met mondspoeling
Zo. nu alles bijgelezen. Heb na mn werk snel gegeten, boodschappen gedaan, pisflessen opgehaald, opgeruimd, jankbui gehad om niks en nu eindelijk zitten en zo te bed haha. Ben blij als de hormonen wat gedaald zijn in mijn lijf. Ik merk er nooit echt iets van maar blijkbaar wel als ik moe ben van een week werken. Mooie foto's Dreamer! Erg duidelijk. Ik heb 2 spijkerbroeken (1 van mn zus, 1 van mn zelf) 1 3 kwart spijkerbroek 1 witte broek voor in de zomer 1 beige broek voor in de zomer 2 spijker rokjes en verder shirtjes van mn zus maar vooral voor de zomer. Maar goed, vestje erover en dan kan het nu ook al.
Rustig aan Lente..bedenk maar goed dat het over een tijdje weer beter zal gaan.Op die schijt hormonen na,die mogen van mij ook zo bij het grofvuil Dreamer,we zouden op zo`n moment toch echt direct ff moeten kunnen spieken he Ik zit nu met m`n buik bloot..had een oude huisbroek aan maar die knelde merkte ineens.Zo grappig,dan aan de ene kant een beweging.Dan weer aan de andere kant.Wat doet hij toch allemaal,zou het zo graag willen zien.
Morning girls! Over een kwartiertje vertrek ik om met Yaar te shoppen We zullen aan jullie denken, hihi, en vast ook over jullie kletsen Wilde trouwens nog even laten weten dat ik echt een super lief mailtje kreeg van dat stel uit de kring, nog voordat ik het kaartje op heb kunnen sturen. Ze zijn oprecht heel erg blij voor ons, en vinden het juist heel leuk/fijn om mijn zwangerschap van dichtbij mee te kunnen maken en willen er juist bij betrokken worden. Ze zijn zelf aan het nadenken over adoptie, dus ik hoop maar dat wij hen daarbij weer kunnen helpen in de dingen waar ze tegenaan lopen. Schatten zijn het....
Denk dat het voor mij nog een beetje te vroeg is om positiekleding te kopen voor in de zomer haha. Weet mijn toekomstige maat natuurlijk nog helemaal niet. Of werkt dat niet zo?
missck, tot een week of 24 heb ik gewoon mijn eigen maat gehad, alleen dan positie natuurlijk vanaf die tijd ben ik wel een maatje groter gaan dragen
Oooh aha. Dus stel ik zie toevallig wat in de aanbieding van mijn huidige maat. Kan ik dat misschien nog wel aan tot week 24. Ah das handig ja
ja dat zal zeker lukken denk ik hoor. In het begin groeit toch vooral je buik en borsten het meeste. Nu lijkt alles mee te groeien behalve de baby zelf