ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    middag!

ben goed bezig geweest al zeg ik zelf:)
    voel me weer stukke beter, heb boven gestofzuigd en de wc gedaan, badkamer gesopt, bed verschoond en beneden de woonkamer gestofzuigd. nu evne een pauze, even eten zo het hondje uitlaten en dan miss weer verder haha.
    nesteldrang?:p

@ ah wat lief zussie dat je dat mailtje kreeg!

oja ik heb
    1 positiespijkerbroek ( maar andere broeken die ik nog pas)
    1 tuniekje
    1 vestje
    en 3 shirtjes

ga over een paar weekjes naar curacaou dus nog even kijken wat ik van mn zomerkleding pas en anders nog een paar dingetjes kopen.

oeh zussie en yara zijn lekker aan het shoppen, leuk hoor!

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Heyy..

De zolder is klaar,yehoeeeeeeeeeeeeeeee.Nu moet de trap nog ff drogen en de stank eruit (ben al de hele morgen op de vlucht geweest haha) en dan kan zoon er slapen :D
    Iemand tips om de stank snel weg te krijgen?

Zussie,wat een lieve mensen zeg! Echt lief dat ze nog even iets laten weten.
    En gezellig daar? Vast wel hihi ..Ben benieuwd naar jullie buit :D

Positiekleding draag ik in mijn eigen maat en het ziet er niet naar uit dat dat zal veranderen.Zolang mijn buik maar flink de ruimte heeft lukt het prima ;)

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Haaaii ..
    Zussie en yaar, veel plezier!
    Kben gesloopt... Zyn masr met drie mense opt werk.. Mja nog twee uuttjes en mn tijd zit er op ;)

Mams fijn dat de zolder klaar is!

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    mams, welke geur moet er uit ? verf? weet dat dat werkt als je schaaltjes azijn neerzet, voor een hele zolder zou ik een emmer doen met een laagje :) en dan de verwarming aan en ramen open. tja erg tegenstrijdig :p maar werkt wel haha

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    De verf geur idd,is echt niet prettig..emmertje azijn? Ga ik doen..stoken doe ik al en heb boven alles open staan.

Dreamer,bijna weekend :D

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja azijn werkte hier erg goed, met een paar uurtjes was alle geur verdwenen

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Mams wat lekker dat de zolder nu helemaal af is. Ik kan me voorstellen dat je mannetje helemaal staat te popelen om daar te mogen slapen!

Ben benieuwd wat de wist van de dag is van Zussie en Yaar. Dat wordt showen vanavond!

Ik heb ook de positiemode gewoon in mijn eigen maat gehaald. zo verkocht ik het vroeger ook altijd in de winkel, anders zakt het af haha

Nu lekker luieren op de bank...mannetje is ook thuis. Zn nieuwe werktijden op vrijdag bevallen me wel zo haha

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    even showen weer, van de voorkant lijkt buik wel groter zo op de foto :).. vandaag 30+3

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Jeetje Zeeb wat een buik haha. Ik vind het maar knap hoe je meissie hier rechtop in kan staan!

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja appart he. daarom groeit ze misschien zo slecht ;)
    heeft geen ruimte om groter te worden als ze zo raar blijft liggen in mijn buik :)

hopelijk kan ik dinsdag gewoon vanuit huis weer met jullie kletsen.
    vk had het namelijk al heel voorzichtig over een eventuele opname
    nou dat zie ik natuurlijk niet zo zitten

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Mooie buikfoto zeeb!! En zo mooi strak..hier is mijn buik net als jou broek..net een zebra printje :p

Lente,gezellig saampjes thuis.Weekend :D Nog leuke dingen op de planning??

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zeeb een ziekenhuis opname? Thuis ben je ook al continu aan het rusten. Of willen ze de opname voor wat anders? Ik hoop dat je dinsdag ook gewoon weer lekker naar huis mag. In een ziekenhuis voel je je ook meteen ziek.

Mams moest wel lachen om jouw stukje over de broek van Zeeb haha. Arme jij maar ja, het is voor een goed doel.
    Vanavond en morgen avond hebben we een verjaardag. Ik ga naar beide niet toe. Moet nog wat doen voor de opleiding en ik heb er gewoon de puf niet voor ook al is die van morgen wel erg gezellig. Zondag komen er vrienden bij ons in de middag en die blijven eten. Met z'n 8-en. Dan vertellen we het aan hun. Dan moet alleen nog een vriendin van mij en collega's van mn vriend. Volgend weekend weet iedereen het. Toch wel fijn. Jullie gaan morgen de boel verhuizen naar zolder?

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    lente, ja vooral de combi groeiachterstand + te weinig vruchtwater was toch wel zorgelijk.
    vooral het vruchtwater wat ze dan in de gaten willen houden.

maarja even afwachten dus

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik vind het eigenlijk altijd maar vreemd dat de een zoveel vruchtwater heeft en de ander weer weinig. Is er een reden waardoor de een veel heeft en de ander weinig of is dit gewoon per persoon verschillend?

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Gek idd Lente,hoe dat zit.Ik weet het niet.Ik heb nu weer veel vruchtwater,bij zoon ook op het einde nog.Tijdens de bevalling kwam er dat dan ook met iedere wee met een golf uit.
    Maar waarom de ene veel en de andere weinig,geen idee!

Zeeb,dat is toch niet te hopen dat je moet blijven.Of mss voor kort om even continue te kunnen observeren?

Leuk weekendje voor de boeg Lente!Heerlijk om het weer te kunnen vertellen ;)
    Wij bekijken ff of we morgen al naar zolder kunnen verhuizen.Op de traptrede komen wel van die halve maantjes zeg maar,dus dan kunnen we daar op staan.
    Ow,ik heb geen moeite met mijn buik.Wat mij betreft zijn het mooie herinneringen aan de tijd dat alle 3 mijn kindjes in mijn buik woonde ;)

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja per persoon en ook nog per zwangerschap verschillend.
    maar vreemd want heb laatst ( ergens vorige week volgens mij ) nog de ctg gehad, en toen ook echo en vruchtwater was goed.
    en nu ''ineens'' te weinig
    dus moeten ze ook even onderzoeken hoe dat kan.
    als dat te onderzoeken is natuurlijk..
    had gelezen dat het een scheurtje in de vliezen zou kunnen zijn.
    alleen merk niet dat er wat uit loopt ofzo
    maarja als dat met druppels per dag gaat merk je het ook niet echt natuurlijk

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zeeb,volgens mij hebben ze een soort van inlegkruisjes die je dan in moet doen en daar kunnen ze uit testen of er vruchtwater in zit.

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ah ja dat zou kunnen natuurlijk. nou ben benieuwd of dat ook zal moeten. dat vruchtwater zal toch ergens moeten zijn als het op alle andere echo's goed was.

nouja wie weet had kindje gewoon veel gedronken en nog niet uitgeplast en leek het daarom minder
    ( praat mezelf maar moed in de hele dag haha )

19. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    oh zeeb hoop ook niet dat je opgenomen hoeft te worden, maar als het nodig is is het nodig, kunnen ze je wel goed in de gaten houden.. maar leuk is het niet.
    mooie buik hoor!

leuk mams dat de zolder af is!

weten jullie nog een leuk kado voor een jongen van 17? mn broertje is bijna jarig, en hij wist zelf niks, maar ik vind het ook moeilijk..

20. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Rosemarie,mss een bioscoopbon..tijdschrift abbo of bon? Altijd lastig als iemand zelf niets weet..

Ik wil aan de slag op de babykamer :p Zoon heeft op zijn kamer nu een kledingkast staan.Die heb ik op marktplaats gezet..nu bedacht ik me ineens dat ik dat ding ook wel beneden in de hal kan zetten.Ideaal voor alle jassen,maar ook voor de paardrijspullen van dochter..en de schoenen.Als ik hem een kleurtje geef is het een prima kast eigenlijk.De kinderwagen heeft dan alleen minder ruimte..maar als er nergens geen schoen liggen en jassen hangen is dat ook weer praktischer.
    Eerdaags maar even de kinderwagen opmeten (staat bij mijn ouders)..

Ik wil het klaar hebben,dat is wel duidelijk geloof ik he haha

Deel Deze Pagina