ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Zeeb, hopelijk blijft een opname uit!! Mar wat moet dat moet helaas :(

Hier uk ook rustig vandaag... Hopelijk na het eten wat meer activiteit hihi :)

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Een lekker rommel weekend voor de boeg dus mams.Ik ben zo benieuwd naar je babykamertje! Snel aan de slag en de foto's op het forum;)

Dreamer ff een dansje wagen, wie weet wordt de kleine er wakker van;)

Net in slaap getukt op de schoot van mn vriend terwijl hij tv keek. Toen schrok ook hij wakker;) Moesten eten maken want hij moet over 5 min te werk. Oh wat heb ik het toch altijd koud als ik dan wakker word.

Nu maar weer gezellig op de bank hangen. Mn ouders zo maar eens bellen dat ze nog ff een paar dagen langer zwijgplicht hebben. Of in elk geval dat de fam niks op facebook zet;)

3. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    ja mn zusje had een goed idee voor een kado, een engels voetbalshirt:)klinkt een btje raar. een voetbal shirt uit engeland haha. is dat ook weer geregeld!

oh ja het is lekker om ff te tukken maar als je dan wakker word is ff minder. ik heb het dan ook altijd koud.

wat gaan jullie eten?
    ik ga zo stamppot maken, had ik trek in:)

4. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hee meisjes!

@Roos: goed bezig! Lekker gevoel he daarna weer :) Hihi klinkt wel als nesteldrang :p

@Mams: heerlijk dat de zolder klaar is!! Nu aan de slag met smurfje-kamer.. ben heel benieuwd! Snap dat je het af wilt hebben hoor.. als je er eenmaal aan begonnen bent...

@Zeeb: mooie buik weer meis! Wat hoop ik ontzettend dat die kleine meid het goed maakt daar in jouw buik! Kan me voorstellen dat jullie je zo onzeker voelen... bah! Maar idd, als een opname moet, dan moet het maar. Ik duim iig voor een goeie uitslag dinsdag!

@Zussie: wat fijn dat dat stel zo lief reageerde! Toch een geruststelling lijkt me. En leuk ook dat ze erbij betrokken willen worden, als jullie daar zelf op zitten te wachten natuurlijk ;)

@Yaar+Zussie: superleuk dat jullie samen zijn gaan shoppen! Ben benieuwd naar de buit :D

@Dreamer: whaha! Nagels knippen.. ik zie het al helemaal voor me met buik ertussen :D Mooie echo-foto's trouwens!

Hier vanmiddag behoorlijk in de stress.. of nouja, had het even niet zien aankomen ;) We hebben het kamertje besteld omdat het nog zeker 10 weken zou duren voordat het geleverd zou worden. Ik dacht mooooii, lekker de tijd om de boel op orde te maken! Ja jullie voelen em wel aankomen natuurlijk, krijg ik vanmiddag een mailtje met het bericht dat het kamertje woensdag al geleverd wordt :$ Wel fijn dat het op tijd is maar eigenlijk wilde ik de muren geschilderd en wel hebben voor die tijd! Dus nu moeten we alles nog ergens anders op zien te slaan in dat krappe huissie van ons hihi :D
    Voor de rest wel weer goed voorbereidend bezig geweest vandaag. Grote kast die nog in het kamertje staat helemaal leeggehaald zodat vriendlief + nog een stel spierballen die morgen kunnen verplaatsen.
    En gisteren met moeders.. ehhhh oma de familie-wieg van zolder gehaald.. wat een schattig ding.. *zucht* :) Die gaan we een nieuw likje verf en opgepimpte bekleding geven, heb er nu al zin in!

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Oh babs wat leuk zo'n familiewieg! Kun jij dat zelf, die wieg oppimpen of heb je er hulp bij? Maak eens een foto, ik ben benieuwd;) wiegen zijn altijd zo schattig om te zien.
    Wel fijn dat je kamertje al geleverd gaat worden. Liever te vroeg dan te laat haha.

Mn mannetje begon vanmiddag zomaar over het kamertje. Hij zei elke keer juni. Dat is vroeg genoeg om te beginnen;) Nu vroeg hij eens wat ik in mijn hoofd had haha. Wij zijn dan 2 uiterste;)

6. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha! Ja ik zou ook echt niet willen wachten tot juni.. gelukkig begint je vriend bij te trekken ;) Wat vond ie van jou idee?
    Ja m'n moeder wil graag zelf de bekleding doen, geloof dat ze dat ook wel kan :p Ze wilde eigenlijk helemaal nieuw maar bij nadere inspectie is dat niet nodig, ziet er nog prachtig uit! Dus alleen een beetje oppimpen met een strook ruitjes hier en daar.
    Chill-se vanavond op de bank!

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    De wieg ziet er zeker nog mooi uit Babs. Heb jij daar ook nog in gelegen? Toch wel bijzonder dan.

Heb je het kamertje ook met ruitjes?

Ik wil de spulletjes voor 20 weken bestellen en het kamertje gaan behangen/verven als ik de uitslag van de 20 weken echo weet. Nog even geduld dus.

8. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja daar heb ik ook in gelegen :) Vind het ook wel heel bijzonder en ben blij dat ze hem nog bewaard heeft! Ja in het kamertje wil ik graag wat accenten met ruitjes, maar niet te overdreven want dat trekt vriend-lief niet :D
    Klinkt als een goed plan! Mooi de tijd om inspiratie op te doen. Zoiets had ik ook bedacht maar nu gaat het dus iets sneller.. nouja, komt ook helemaal goed :)

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zo ik zit weer op de bank :) avondje de voice!

10. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Babs,wat een prachtige wieg!Helemaal ook omdat het een familie stuk is,ik hou daar wel van (wij hebben de commode,die al lang in de fam is).
    Ohh ik moest wel lachen,sorry :p,komt het kamertje woensdag al.Kan je niet afspreken dat ze wat later komen? Jullie zijn zo goed bezig,zal geen weken meer duren voor het af is toch?

Rosemarie,wij eten op vrijdag altijd macaroni.Op donderdag maak ik een grote pan en dat eten op vrijdag dan na zwemles (eten we pas 18.30).Ideaal :D

Lente,heerlijk ff dutten.Heb je soms nodig..ik straks ook,maar kon niet in slaap vallen (probeer dat op vrijdag altijd,anders hou ik het niet vol tijdens the voice)..Koud had ik het niet,stook me verloren hier met alle ramen open haha

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    He, mag jij wel eten van de vorige dag opwarmen Mams? De vk raadde mij dat af. Ze zegt dat het wel een keer mag maar liever niet omdat er weer die bacterie in kan zitten omdat het afkoelt en dan weer een dag staat. Ik dacht ook altijd dat het wel kon.

Wanneer gaan jullie nu aan het volgende kamertje beginnen? Moet daar nog een hoop aan gedaan worden of alleen behangen/verven?

12. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lekker Zeeb, geniet van je avond :)

En bedankt he Mams :D Maar tis geen drama hoor, het plan is nu (ik neem aan dat het in bouwpakketten komt) om de pakketten even op de andere kamer te zetten totdat we klaar zijn met verven. Dus nog ff krap daar maar moet lukken. Als het al complete meubels zijn wordt het een ander verhaal... ;) Maar daar hoop ik niet op hihi! En denk idd dat het niet lang meer duurt hoor, maar woensdag redden we niet. En wil ook de bezorging uitstellen.. als ik het nu in huis kan hebben dan wil ik het ook nu :D
    Ja lief he, ben er ook heel blij mee! En wat leuk dat jullie ook zo'n familie-erfstuk hebben voor beeb, vind het toch altijd bijzonder als je zoon of dochter kunt vertellen dat oma en mama daar ook mee opgegroeid zijn!

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Lente,welja..daar maak ik me echt geen zorgen om.Als het nou hartje zomer zou zijn is het wat anders mss.Maar nu..ik maak op donderdag de macaronie.We eten het en daarna gaat de rest in de koelkast en daar komt het een dag later pas uit.

Op de babykamer moet al het behang eraf.De kozijnen geschilderd worden.Het plafond en 3 muren opgeknapt en geverfd worden en 1 muur behangen.Vloer ligt er al in..Het is echt een klein kamertje...Husband wil morgen en zondag met zoons kamer bezig zijn en dan na het weekend de babykamer leeg maken :D

Babs,ik vind het ook zo mooi.Het is de commode die de vader van mijn moeder zelf heeft gemaakt voor toen de oudere broer van mijn moeder.Daarna is het voor mijn moeder gebruikt,voor mij en m`n zus en nog heel veel kindjes..en toen ik zwanger was van dochter wilde ik hem heel graag.En we hebben hem nog.Er was ook een ledikantje bij,maar dat was aan alle kanten dicht en dat zag ik echt niet zitten.

Bizar hier..m`n buik lijkt dunner :$ Voel voeten in m`n zij...smurfje ligt overdwars te rekken en strekken volgens mij.. Echt een stom gezicht :p

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Overdwars haha hij maakt het zichzelf niet gemakkelijk om op die manier te bewegen;)
    Ik dacht ook dat het opwarmen wel kon maar ze gaf aan dat als het niet hoefde ik het beter niet kon doen. Ik bewaar soms wel wat eten voor diezelfde avond voordat ik naar bed ga. Kan ik nog net ff wat opwarmen en heb ik de ochtend erna niet zo'n honger.

hmm morgen lekker verse jus. 2 zakken vol. Lekker zo'n aanbieding!

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Verse jussssssss....owwww lekker lekker..wil ik ook :D

Hmm,overdwars of niet..meneer heeft echt nog veel ruimte denk ik.Hij is zo druk dat ik af toe zit te puffen omdat meneer zo aan het wringen is hihi

16. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Slim van je lente om wat eten voor savonds te bewaren! En lekker.. verse jus! Alleen ben ik vaak te lui om het te maken :p

Mams wat grappig dat je zo goed kunt voelen dattie overdwars ligt! Lijkt me echt gek om ineens gepor in je zij te voelen :D Beeb hier is trouwens ook lekker druk, zit onderin m'n buik te trappen dat het een lieve lust is.. *zucht-en-smelt* :)

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Babs,het viel me vooral op toen ik naar mijn buik keek.Die was ineens breder en platter dacht ik.Toen voelde ik getrap in mijn zij..nu weet ik niet hoe het ligt.Voel van alles,maar kan het niet plaatsen waar en hoe hij ligt ;)

18. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Heeee meiden,

Ik kom alleen ff zwaaien naar jullie, omdat ik me gsiteren ook niet gemeld heb.... :) Voor dat jullie je zorgen gaan maken..... maar heb gewoon erg drukke dagen.... verder gaat alles goed! Ik kom binnenkort weer op iedereen reageren!

Knuffel voor jullie allemaal! :)

19. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dreamer08,lief dat je even komt zwaaien..ik zwaai even terug :D
    Fijn weekend!

Wow,mooi begin bij the voice!

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik lig.lekker in bed een stukje voice kijken een dan oogjes dicht en snaveltje toe.

Deel Deze Pagina