ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ohh dan slaap je vast zo :D Ik zit bewust rechtop op de bank,anders val ik meteen in slaap :pTruste Lente!

2. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    oh dat wist ik ook niet van dat eten opwarmen. nou doe ik dat eigenlijk haast niet maar oke.

vinden jullie erwin nou leuk van the voice? ik vind hem zo niet leuk en vind hem ook niet echt goed zingen...
    van mij mag chris, sharon of iris winnen. ben er nog niet overuit haha

mijn buik jeukt soms hihi, hebben jullie dat ook gehad?

3. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    willen jullie ook een draagdoek aanschaffen?
    ik denk ik wel, wel handig ook met de hond uitlaten en lijkt me fijn voor de baby

4. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    liggen jullie al op een oor?

5. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    ik denk het wel....

6. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Neehh Noos is ook nog wakker!

7. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Whhaa en Dreamer is nog actief op FB dus die slaapt ook nog niet

8. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe, kwam alleen even bij lezen! Ben kapot dus TOT morgen!!! Welterusten

9. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Slaap lekker Noos!

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Goedemorgen!
    Ik was om 21.30 helemaal onder zeil. Vanmorgen een paar keer wakker maar toch tot 8.30 volgehouden in bed. Toen knorde mijn buik zo dat ik maar naar beneden ging voordat ik weer moest overgeven. Ik hoorde ook een knal beneden. Als de baas van huis is dansen de katjes op tafel. Nou en dat is zeker waar. Een glas die ik gister had laten staan lag nu op de grond in stukken;) De eerste (of tweede) keer dat ze nu iets gesloopt hebben dus het valt nog mee. Tijdens het opvegen gingen ze ernaast zitten haha..eitjes.

Roos mijn zus had ook een buikdrager voor de baby en daarna kun je hem als heupdrager gebruiken voor als ze kunnen zitten. Mn nichtje vond het helemaal niks. Begon elke keer hard te huilen. Het is per kind verschillend. Die voor op de heup vindt ze wel leuk.

Yaar en Zussie, hoe was het gister? Ik ben benieuwd wat jullie resultaat is van een dagje shoppen!

11. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!

De verbouwing is hier in volle gang. Overal stof, puin en herrie. Ach het moet eerst erg zijn voordat iets mooi kan worden he!
    Verder krijg ik wat last van mijn lies, geen steken maar alsof hij vast zit...is dit bekend bij de andere BI-dames?

Lente, lekker geslapen dus! Dat zal je wel weer even goed doen.

Ik heb een buikdrager gekregen van mn schoonzus. Mij lijkt het opzich wel handig, maar als ik het zelf zou moeten aanschaffen zou ik dat pas doen als mn kindje eris, zodat je weet of hij/zij het lekker vind.

Ben ook benieuwd naar de shopresultaten van de meiden!

Ikzelf heb via wehkamp nog een zwarte tregging besteld in de uitverkoop en nog een positiejeans. Die laatste twijfel ik een beetje over omdat hij nu goed zit, maar geen idee hoe hij over n maand zit aangezien ik nu ga groeien en denk wel richten n maatje extra ga.
    Maarja hij is maar 10 euro dus eigenlijk de moeite niet om hem terug te sturen haha.
    Verder ook nog een leuk vest (geen positie) en bij de HEMA zwangerschapsshirts met lange mouwen. Denk datik nu genoeg kleding heb voor de komende tijd.
    Nu alleen nog maar spullen voor vriend en baby kopen hihi ;)

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hee meiden!

Ik was gisteravond pas om kwart voor 9 thuis.
    Had nog niet gegeten, dus bord macaroni naar binnen geschoven en toen in slaap gevallen, haha.

Het was uiteraard super gezellig met Yaar.
    Den Bosch was alleen niet zo boeiend voor positiekleding, dus we zijn naar eindhoven verkast.
    Daar hebben Yaar en ik allebei een spijkerbroek gekocht (ik mijn Mamalicious beloningsbroek, Yaar een koopje bij de C&A ;)) en ik heb nog wat shirtjes (niet positie) van de C&A.
    We hebben dus niet schandalig gekocht eigenlijk, kwamen tot de conclusie dat internetshoppen toch wel errug handig is....
    Maar we hebben wel mooi elkaars buikjes kunnen bewonderen, hiih!

Terugreis naar huis duurde een beetje lang.... en ik had echt het gevoel dat mijn onderlijf achterstevoren gedraaid zat door de hele dag lopen. Dus had mannetje gevraagd of hij me even bij de metro op wilde pikken (anders moest ik nog een kwartier lopen, nadat ik een uur en drie kwartier in metro en trein had gezeten). Had mijn moeder daar weer over lopen zeuren, 'ze heeft de hele dag in de stad gelopen, dan kan ze toch ook gewoon vanaf de metro lopen'. Maar heeft mannetje zich lekker niets van aangetrokken dus die kwam me halen, maar ik kwam dus wel sjacho thuis. Toen vroeg mijn moeder wat er was, toen heb ik gezegd dat ik nog niet gegeten had dus sjacho was ;) en toen mijn mannetje aan mijn buik zat die volgens hem echt al mooi bol is heb ik gezegd dat hij zich dat maar inbeeldde, want dat kan pas als je 3 maanden bent.
    Maar toen vond ik 's avonds wel een heel schattig kaartje van mijn moeder op mijn kussen. Dus ze geeft een beetje tegenstrijdige signalen....

Heb hier alles wel bijgelezen, maar weet het even niet meer.
    Zeeb, ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen volgende week! Opname klinkt niet leuk :(

Dreamer08, je tempkaartje ziet er nog goed uit he!

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oh en mijn groene positiebroek was nu 17 euro bij de prenatal (grrrrrrrrrrrr) dus als iemand nog interesse heeft....

Yaar, dit is die link! Mama Licious broeken
    Die broek is de Freya Antifit! Ze hebben 27 en 28 nog op voorraad! Maar ze hebben er nog meer zo te zien...

14. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Zussie dat klinkt gezellig hoor dat dagje shoppen van jullie! En tuurlijk, groot gelijk hoor dat je je ff lekker hebt laten ophalen. Zou ik ook gedaan hebben in jouw geval:p
    Ik heb dat ook wel s gehad, heel de dag shoppen, geen probleem! Maar als je dan terug komt rijden lijkt het wel of je daarna zoooo moe bent, dan is elk stukje lopen nog te ver, haha!

Leuk dat je je beloningsbroek ook hebt kunnen vinden!!

Mijn temp is inderdaad nog steeds hoog, maar dat istie wel vaker geweest na mijn eisprong tot aan mn ongi.... dus dat zegt helemaal niks! :) Zit vandaag op 10 of 11 dpo.

Vanmiddag heb ik een workshop taarten maken, lijkt me erg leuk! Ik ga er dus snel vandoor!

Fijne dag allemaal!

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Helleu dames!!
    Ik was idd nnog laat op Fb.. Was ook het laatste wat k deed maar lag toen wel al lekker onder de wol hihi :D Kon alleen niet slapen omdat ukkie aan t dansen was ofzo :p

Zussie, redelijk ingehouden dus :D Enne, je moeder moet niet zeuren.. Juist na een dag shoppe ben je kapot nu :p :D

Dreamer08, veel plezier emt je workshop :D

Pff kga zo maar een crackertje maken.. Heb laat gegeten vanochtend maar mn buikje knort nog net niet :p :D

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Wat fijn dat jullie dagje zo geslaagd was Zussie en Yaar. en whoehoeee Zussie heeft eindelijk haar broek! Ik keek trouwens even op de site van prenatal, maar daar houden ze de dingen toch ook maar slecht bij. Niks van een groene broek te vinden en sowieso is er nog steeds geen wintercollectie op de site te vinden voor positie. Ik vind die site altijd maar slecht.
    Nog stoffen kunnen scoren?
    Jammer dat je moeder zo'n tweestrijdig gevoel laat zien. Fijn dat je vriend gewoon doet zoals hij normaal ook doet en je gewoon lekker heeft opgehaald.

Dreamer, ik ben zo benieuwd hoe deze ronde verloopt bij je! Die hoge temperaturen klinken veelbelovend!

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Breaky time...ben zo goed bezig vandaag...husband en zoon ook trouwens.Al zijn spullen staan op zolder,zijn kamertje is nu leeg.Staat nog 1 kledingkast en klein kastje,die heb ik op marktplaats staan.Dat kan iig wel even beneden staan.Met zoon was ik de posters enz van zijn kamer aan het halen.
    Op zijn deur heeft hij zijn naam staan met van die plakletters.Dus ik vraag of hij die letters ook op de zolder deur wil.."Nee mama,die letters met diertjes vorm vond ik mooi toen ik een baby was maar nu niet meer" .Ahhh,m`n menneke is zo groot aan het worden..

Ik lag gister nog niet op 1 oor..heb heel the voice afgekeken :$ Samen met beeb,die vond de muziek ook mooi en bleef "dansen" haha..Om half 7 werd ik wakker van zijn gedraai en geschop ;)
    Nu heb ik er een duffe kop van,vanavond zal het niet laat worden haha

Zussie,gezellig geshopt!Jammer dat het in Den Bosch niet veel was voor positiekleding.Jullie hebben zo te lezen een gezellige dag gehad,daar gaat het toch om.Pff,ik zou ook gevloerd zijn en blij zijn als husband me zou komen halen...Is heel normaal hoor.Is het niet zo dat dat zo tussen je moeder en vader niet zo werkt en dat ze daar mss stiekem de balen van heeft als ze ziet dat jou mannetje zo voor je klaar staat?

Lente,wat heerlijk toch..katten in huis.Het is iig maar zelden saai :D

Ik heb nu voor het eerst een draagdoek,zo`n mega lap stof haha.M`n zus was er erg enthousiast over en had hem over,ik wil het wel proberen.Met voeden lijkt het me iig erg ideaal,al zal het wel ff erg wennen zijn.
    M`n schoonzusje heeft een babybjorn (?) en volgens mij mochten we die ook proberen.

Noosa,flinke bende dus bij jullie.Even er doorheen en dan kan je straks genieten van de mooie badkamer.Wat gaan jullie eigenlijk allemaal veranderen?
    Voor 10 euro kan je de gok nog wel nemen idd hihi..Is het buikstuk dan straks te klein,of juist aan je benen ofzo? Anders mss een groter buikstuk erin?
    Zou ik eigenlijk ook wel kunnen doen met mijn broek denk ik ineens...M`n moeder had er toen 1 meegebracht,die heeft maar zo`n smal buikstuk en was al snel te klein.

Dreamer08,leuk een workshop taarten maken!De eerste keer? Huh..ineens al op dag 10 of 11 dpo ;) Spannend!Of denk je zelf dat het niet spannend is?

18. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Hey Dreamer08... Wanneer ga jij testen?
    Wij gaan volgend weekend een weekendje weg en wil dan zondag ochtend samen met mannetje een test doen van sensitest (kan een paar dagen voor je menstruatie. ben erg benieuwd. als die dan negatief uitslaat wacht ik tot de 25e.
    Zal eens aan het werk gaan 2 late diensten van weekend...;)

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ha mams, fijn dat het zo lekker opschiet! Ben zo benieuwd naar je kamertje straks!

Wat betreft draagdoeken, weet niet of ik daar aan begin.
    Ik heb snel last van mijn rug, dus denk dat ik het kindje zo veel mogelijk in de wagen doe als ik weg ga. Maar in sommige situaties is het wel heel handig, en vind een papa met een kindje op zijn buik ook zooooooo snoezig ;)

Wat betreft het ophalen. Mijn vader brengt mijn moeder soms naar haar werk om 7 uur met de auto.... dan kan ze toch ook zelf rijden ;)
    Maar denk dat mijn vader tijdens haar zwangerschappen iets minder attent was ;)

Net bij mn omaatje geweest om het nieuws te vertellen, het is toch ook zo'n scheetje die oma van mij. Vanavond even mijn andere oma bellen.

20. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hallloooo Ladies:D

Ik heb alles bijgelezen, maar ben echt alles zo'n beetje weer vergeten!

Heb drukke dagen achter de rug. Gister was het echt super gezellig met Zussie, maar ook ik was echt gesloopt toen ik thuiskwam. Heb nog wat friet naar binnen geschoven en toen op de bank in slaap gevallen;) Heb inderdaad 1 broek gekocht voor 20 euro. De band is nog net iets te wijd, maar als ik m terugsla kan ik m gewoon nu al aan. De band is echt super hoog, dus deze broek kan ik voorlopig nog aan!
    Wil er nog 1 broek bij en dan komt het helemaal goed:D Heb net al wel twee buikbanden besteld. 1 egaal grijze, gewoon als verlenging voor een shirt en zodat ik mn eigen broeken nog aan kan met de knoop open;) en een zwarte met een witte koptelefoon erop:D Super gaaf, kon het niet laten;)

Vandaag heb ik eerst boodschappen gedaan en een cadeautje voor mn broertje gekocht, daarna met vriend eens goed gezeten voor de bruiloft. Daar gaan we zometeen mee verder, maar vriend was net met zijn broer autorijden (zwager begint a.s. dinsdag met lessen, dus wilde alvast achteraf een stukje rijden) en ondertussen ben ik gaan poetsen. Heb boven en beneden alles gepoetst, moet nu alleen nog stofzuigen en dweilen. Maar ik had mezelf even pauze beloofd;)

Voor de al getrouwde meiden, wat hadden jullie als bedankje voor jullie getuigen? Vind het echt moeilijk iets te kiezen..

Mams, bij jullie schiet het ook al flink op zo te horen, lekker dat zoon vanavond al naar zijn nieuwe kamer kan!

Zussie, lief dat je mannetje je opgehaalt heeft! Wel balen van je moeder. Misschien toch ff een keer met haar erover praten?
    Thnx voor de link, ga zo ff kijken!

Noos, haha dat is inderdaad zo. Het moet eerst een drama worden voordat het mooi wordt;) Wel fijn dat het nu gewoon gebeurd, ben benieuwd hoe het straks is als het af is!

Deel Deze Pagina