Yaar, nog een link: Mamalicious outlet - VoordeligZwanger.nl maar daar hebben ze die broek niet! Wij hadden als bedankje voor ze gekookt en een fotoboekje gemaakt, maar dan met alle teksten erbij ook van dingen die mis gingen enzo. Eigenlijk nogmaals het draaiboek, maar dan met schteraf de foto's er bij. Vonden ze erg leuk! Toen ik ceremoniemeester was bij een vriendin heeft ze ons mee uit eten genomen en naar een musical... En van mijn zus kreeg ik een cadeaubon van de oil&vinegar, mijn favo winkel. Ze hadden voor iedereen een toepasselijke cadeaubon... Ik zit met mijn moeder te kletsen over bevallen, hihi. Ik vroeg of zij een cursus had gedaan...
Zussie..en wat is het vervolg? Cursus gedaan of toch niet? Wel fijn dat je dan toch dingetjes kan bespreken Yara,als bedankje hadden wij...whaaa..ik heb geen idee meer voor wie wat precies.Ik zit te denken..kraak kraak...voor de gasten een foto bedankje.We hadden ook mini foto boekjes.Ik weet het echt niet precies..het is dan ook alweer 10 jaar geleden dit jaar haha Jij ook goed geshopt..dat is toch ook nooit saai..shoppen Ik ben echt blij met de zolder..zoon ook,zo schattig hoe dankbaar hij dan is.Ze zitten nu samen op zijn kamer te spelen,wel lekker rustig 2 verdiepingen hoger haha Ik ben me toch spontaan strontverkouden.Echt vanuit het niets ineens.Blehh,daar had ik helemaal geen zin in.Wil morgen verder met de babykamer. Moet wel een beetje opletten..vandaag toch wel het eea gedaan maar wel vrij rustig en met regelmatig pauze.Alleen ben ik toch iets te vaak de trap op en af gelopen naar zolder denk ik,m`n schaambot en stuitje doen echt mega zeer. Nu dus maar helemaal niets meer,de afwas is al aan kant en de bank-hang avond kan beginnen haha
Wel een cursus gedaan, maar toen het er op aan kwam braaf naar de huisarts geluisterd en niks van die cursus meer gebruikt, haha!
Zussie, heb die broek toch nog besteld Kon het niet laten Maar nu ben ik ook echt klaar voorlopig! Ik ben nou op zo'n site aan het kijken, we weten het echt nog niet. Zat zelf ook aan cadeaubonnen te denken, maar ben er nog niet helemaal over uit Haha en? Mijn mama heeft geen cursus gedaan geloof ik. Zelf twijfel ik nog, maar ik denk dat ik het niet ga doen. Kan het geld op dit moment wel heel goed voor andere dingen gebruiken Mams, dat zal inderdaad wel rustig zijn, zo op zolder! Ik heb ook echt zin om eraan te beginnen, maar eerst de bruiloft Verkouden? Tja, het hangt wel een beetje in de lucht.. Gewoon lekker rustig aan doen! Ik ga zo eten koken, en ik denk dat we vanavond ook gewoon lekker niks doen! Ben echt toe aan niks doen Morgen nog ff dweilen beneden en daarna lekker zwemmen, en 's avonds verjaardag van mn broertje.
Haha ja Yaar, heb je nou maat 28 gedaan? Of toch eentje kleiner? Ik twijfel ook over een cursus, vind het eigenlijk niet echt iets voor mij... Mijn moeder is nu via MP aan het bieden op een of ander boek voor me, wat een goede voorbereiding schijnt te zijn
Yara,zwemmen is ook heerlijk.Zeker met een zware buik.Dan ben je toch ook goed bezig? Ik vond zelf de zwangerschaps cursus wel erg nuttig,maar heb ook veel aan een boek gehad (volgens mij Veilig bevallen). Dat zijn ook leuke dingen om eerst te moeten doen En hier begin ik de druk wel te voelen..zei het al tegen husband straks..nog maar een maand of 3 en dan komt onze beeb al Niet gek toch dat ik de kriebels heb en alles klaar wil hebben hihi
Zussie,dat boek waar ik het over had toevallig? Wat me het meeste is bijgebleven en wat ik heb gebruikt tijdens de bevalling was het idee van het moet toch. Bij iedere wee had ik zo`n sterk gevoel van "kom maar op,ik kan je wel aan" ...en iedere wee zal me dichter bij m`n kindje brengen.Dus hoppa,tjakkaaaa...gaan met die banaan
Nee, het heet 'Duik in je weeen' geloof ik Er staan allemaal plaatjes op van zwangere vrouwen (getekend) in de meest onmogelijke houdingen, hahaha
haha...geweldig Als ik de keuze ooit had gehad dan was ik voor een bad bevalling gegaan,dat lijkt me echt het meest prettige.Ben over het algemeen wel een tikkie verslaafd aan een warm bad
Hmm lijkt me ook wel wat, maarik ga echt niet zo'n ding in mn woonkamer zetten Je hebt wel kraamhotels toch ook, waar je in bad kunt bevallen? Ik overweeg de baarkruk nog. Lekker tegen mijn mannetje aanhangen, de zwaartekracht meehebben
Ik weet niet of dat kan zussie...het is hier nooit een optie geweest helaas.Lijkt me echt zo heerlijk. In bed liggen en bevallen is niet de grootste logica nee..ik moest bij zoon ook ineens naast m`n bed gaan staan omdat het niet ging.Toen kwam er een wee en zo`n grote golf vruchtwater dat het te gevaarlijk was om te blijven staan voor mij Had kaplaarzen aan moeten hebben haha
Ah bevalling geteut...duurt nog ff gelukkig haha. Eerst maar eens een buik creëren en trots dik zijn. Zwemmen lijkt me heerlijk als je een buik hebt en je hebt even wat minder gewicht mee te dragen maar owee als je dat water weer uit moet. Je lijf incl buik is dan dubbel zo zwaar haha Zussie je moet aan de thuis studie dus als dat boek er is. Ik heb hier het boek van veilig zwanger. Van mn zus te leen.
Komt een van jullie wel eens in Asten? Ja die baarkruk schijnt een logischere houding te zijn.... Je scheurt ook minder snel uit enzo. De vk moet alleen op dr knietjes maar das mijn probleem niet
Heb maat 27 genomen. Ze hadden alleen lengtemaat 34, is eigenlijk wel ideaal, kan ik m eventueel zelf nog korter maken. Ik lees inderdaad tegen die tijd ook wel een boek Mijn vriendin heeft bij de eerste wel een cursus gedaan, maar ze zei ook al dat ze daar tijdens de bevalling zelf weinig aan had. Je vergeet dat dan toch allemaal en luistert maar gewoon naar wat de VK zegt Zwemmen is inderdaad ook prima, doe ik ook elke week, dus vind het wel goed zo Haha dat had ik dus met onze bruiloft. Nog maar 3 maanden en nog zo veel te regelen! Moet ook nog ff een enveloppendoos creeren. Ik wil wel thuisbevallen, maar weet nog niet of ik de baarkruk zou willen. Moet het allemaal nog eens goed bekijken en me erin verdiepen
Heel zelden kom ik wel eens in Asten...is daar iets leuks te halen? Leg je toch een kleedje neer voor de vk haha Lente,idd dat is dan wel ff extra zwaar..maar dan is het gewoon even heel hard genieten van het zwem moment Liefst in warm water...hmm..ik weet waar ik zin in heb
Goedzo... die 28 zat nog best los bij jou... oooooh 34, dat wil ik ook Naja, het is toch een broek die je laag moet dragen, en met ballerina's er onder is hij prima zo! Ik vind het wel leuk dat ik een broek heb die jij ook hebt aangehad hahaha
Haha Mams gaat in bad Lente, dat is dan wel weer zo, maar zwemmen lijkt me zo heerlijk dat ik eruit komen maar voor lief neem
Yara..jaaaa time flies.3 maanden zijn zo om.En dan is jullie dag,gaaf vooruitzicht Een weekje later is hier dan het grote moment,whaaa...gek toch.Krijg er de kriebels van..wat is nou 3 maanden