ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha is inderdaad wel grappig;) Maak je nog wel ff een foto van jezelf in je beloningsoutfit? Ben wel benieuwd hoe het complete plaatje eruit ziet nu:p

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja, vind het ook wel fijn van die baarkruk dat niet iedereen die in de ruimte is rechtstreeks mn flamoes in kijkt ;)

Mams, mijn moeder heeft dat boek gevonden in Asten ;) voor 5 euro mag ze het ophalen...
    Dus ik ff googlen waar het was, is het vlakbij jullie!
    Dus ik dacht, als jullie daar nou regelmatig komen ;)

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Yara,ik dacht meer aan het thermaal bad in Arcen :p Ons bad ik ook fijn..maar zo`n thermaal bad...gaat m`n buik ten minste ook onder water :D

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja Yaar, misschien trek ik het morgen aan naar de verjaardag van schoonzusje.
    Dan zal ik mannetje vragen even een foto te maken.
    Loop vandaag al in mijn nieuwe broek hoor ;)

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik heb trouwens nog allemaal foto's van het huis....
    Maar de camera en snoertje liggen boven en ik heb even echt geen zin het te gaan halen en op de laptop te zettten....
    Misschien morgen!

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zussie,maar zo`n boek verzenden is toch veel handiger? Heb je het meteen ook bij jou :)

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja mn moeder heeft nu gevraagd of diegene het wil opsturen voor haar kosten...
    Maar niet iedereen wil dat, of heeft daar zin in...

8. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha oke, je mannetje wilde toch een foto maken? Moet ie morgen maar doen dan;) Ben benieuwd wanneer mn broek en buikbanden binnenkomen!

Haha voor mij is het op zich geen probleem hoor, om dat boek op te halen. Kom iedere dag langs Asten van en naar mn werk.

Ach, als je thuis bevalt zijn het toch alleen de VK, kraamhulp en je mannetje toch? Denk niet dat je er dan nog druk om maakt;)

Oeh, de thermaalbaden! Dat vind ik nu helemaal geen verkeerd idee;) We gaan morgen bij het Meerdal zwemmen.

Ik heb mn nieuwe broek nog niet aan. Moest poetsen, dus vond ik een beetje zonde, kon die meteen in de was:p

9. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Verzenden is natuurlijk nog handiger;)

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja das zeker handiger.... we wachten het antwoord even af, en anders weet ik je te vinden ;) dan kun jij het alsnog naar me opsturen, haha!

Ja mannetje wilde idd een foto maken. Maar moet even kijken of het niet een beetje koud is die outfit....

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Nou,ik ben gelijk gaan kijken bij de thermaalbaden...dat gaan we nog wel een keertje doen haha..Is tenminste lekker warm water,heerlijk.
    Wel handig als ik dan badkleding heb :pZal eens kijken of ik online iets kan vinden.

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Oh Yaar dat is ook fijn waar jij gaat zwemmen! Altijd genoeg te doen. Thermale baden zijn ook heerlijk Hadden wij afgelopen zomer in de bergen in Zwitserland. Heerlijk met sneeuw in de bergtoppen lekker buiten badderen.

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat klinkt helemaal heerlijk Lente!

14. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik was ook al online aan het kijken. Mn bikinitop begint wat klein te worden;) Dus mss binnenkort toch maar even een nieuwe bikini bestellen. Mams als je googled op positite zwemkleding vind je van alles!

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    ga ik eens kijken Yara..maar denk dat het niet mee zal vallen met mijn maat :(

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jeuj, mamalicious spijkerrokje gekocht via MP voor 4 euro!

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
  18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Doe je goed meid!

Mams, dat is dan wel weer.. Maar ze hebben wel veel, ook via Bonprix geloof ik, dus misschien zit er toch wat bij in jouw maat?

19. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Goed gedaan zussie!

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nu nog die leuke noppies maillot bemachtigen, want die kan ik dus op internet niet vinden...
    Ga in Rotterdam wel ff langs de future-maman.....misschien dat ze hem daar hebben ;)

Zag nog een ander leuk spijkerrokje van noppies, maar werd meteen overboden ;) en wil wel koopjes scoren, heb geen zin nog 20 euro voor iets te gaan betalen...

Deel Deze Pagina