Haha is inderdaad wel grappig Maak je nog wel ff een foto van jezelf in je beloningsoutfit? Ben wel benieuwd hoe het complete plaatje eruit ziet nu
Ja, vind het ook wel fijn van die baarkruk dat niet iedereen die in de ruimte is rechtstreeks mn flamoes in kijkt Mams, mijn moeder heeft dat boek gevonden in Asten voor 5 euro mag ze het ophalen... Dus ik ff googlen waar het was, is het vlakbij jullie! Dus ik dacht, als jullie daar nou regelmatig komen
Yara,ik dacht meer aan het thermaal bad in Arcen Ons bad ik ook fijn..maar zo`n thermaal bad...gaat m`n buik ten minste ook onder water
Ja Yaar, misschien trek ik het morgen aan naar de verjaardag van schoonzusje. Dan zal ik mannetje vragen even een foto te maken. Loop vandaag al in mijn nieuwe broek hoor
Ik heb trouwens nog allemaal foto's van het huis.... Maar de camera en snoertje liggen boven en ik heb even echt geen zin het te gaan halen en op de laptop te zettten.... Misschien morgen!
Ja mn moeder heeft nu gevraagd of diegene het wil opsturen voor haar kosten... Maar niet iedereen wil dat, of heeft daar zin in...
Haha oke, je mannetje wilde toch een foto maken? Moet ie morgen maar doen dan Ben benieuwd wanneer mn broek en buikbanden binnenkomen! Haha voor mij is het op zich geen probleem hoor, om dat boek op te halen. Kom iedere dag langs Asten van en naar mn werk. Ach, als je thuis bevalt zijn het toch alleen de VK, kraamhulp en je mannetje toch? Denk niet dat je er dan nog druk om maakt Oeh, de thermaalbaden! Dat vind ik nu helemaal geen verkeerd idee We gaan morgen bij het Meerdal zwemmen. Ik heb mn nieuwe broek nog niet aan. Moest poetsen, dus vond ik een beetje zonde, kon die meteen in de was
Ja das zeker handiger.... we wachten het antwoord even af, en anders weet ik je te vinden dan kun jij het alsnog naar me opsturen, haha! Ja mannetje wilde idd een foto maken. Maar moet even kijken of het niet een beetje koud is die outfit....
Nou,ik ben gelijk gaan kijken bij de thermaalbaden...dat gaan we nog wel een keertje doen haha..Is tenminste lekker warm water,heerlijk. Wel handig als ik dan badkleding heb Zal eens kijken of ik online iets kan vinden.
Oh Yaar dat is ook fijn waar jij gaat zwemmen! Altijd genoeg te doen. Thermale baden zijn ook heerlijk Hadden wij afgelopen zomer in de bergen in Zwitserland. Heerlijk met sneeuw in de bergtoppen lekker buiten badderen.
Ik was ook al online aan het kijken. Mn bikinitop begint wat klein te worden Dus mss binnenkort toch maar even een nieuwe bikini bestellen. Mams als je googled op positite zwemkleding vind je van alles!
Kijk: Marktplaats.nl > leuke spijkerrok van het merk mama licious - Kleding | Dames - Positiekleding niet verkeerd toch? Hij is een maatje groter dan de broeken die ik heb, maar denk dat dat voor straks wel goed komt! Ze heeft trouwens ook een broek staan voor 4 euro maar die is niet helemaal mijn ding...
Doe je goed meid! Mams, dat is dan wel weer.. Maar ze hebben wel veel, ook via Bonprix geloof ik, dus misschien zit er toch wat bij in jouw maat?
Nu nog die leuke noppies maillot bemachtigen, want die kan ik dus op internet niet vinden... Ga in Rotterdam wel ff langs de future-maman.....misschien dat ze hem daar hebben Zag nog een ander leuk spijkerrokje van noppies, maar werd meteen overboden en wil wel koopjes scoren, heb geen zin nog 20 euro voor iets te gaan betalen...