Vreemd dat je die op internet niet kunt vinden! Goed dat ze die winkel in Rotterdam ook hebben, nu maar hopen dat ze m daar nog in het lichtgrijs hebben! Haha Zussie is op koopjesjacht
Nou....dat zeg ik wel... Yaar, is dit hem nou? Leggings/panty - Legging Bryn - Positiekleding online bestellen 2012 - Zwangerschapskleding | Noppies Maternity Hij ziet er zo wit uit! Maar er staat bij dattie grijs is! Sorry voor het spammen hoor meiden...
ik hou wel van zulke spam. Altijd leuk om kleding te kijken en soms kijk je zelf ergens over heen terwijl, als je zo de link ziet, het heel leuk is haha
Maakt niet uit hoor. Volgens mij is dat hem! Er staat inderdaad bij dattie grijs is, dus ik zou het wel wagen. Mocht het echt niet die zijn, kun je nog overwegen om m terug te sturen
Hmm nou, als ik die legging zo zie vind ik hem eigenlijk niet zo leuk meer Vind dat gladde stukje aan de onderkant dan niet mooi. Ik had er dus een gezien met zo'n kabelprint, in licht grijs... Er staat ook een maillot op de site die ik mooier vindt, maar die is er alleen in donkergrijs. Dan neem ik liever gewoon een gladde in licht grijs, en die hebben ze ook bij de H&M....
Dit vind ik ook zo'n leuke outfit (zie onderaan) Rokken - Skirt woven Chevak - Positiekleding online bestellen 2012 - Zwangerschapskleding | Noppies Maternity Maar ik heb al een groene broek, hoef niet ook nog een groen rokje... tenminste... wel voor 4 euro maar niet voor 35
whahahaha kijken jullie ook wat als? ik moet nu al 2 keer hard lachen. Misschien word ik er zelfs nog wakker van haha
Haha nee, wat is dat dan voor programma? Heb de tv niet aanstaan, wil wel zo all you need kijken... Zucht.... ineens twijfel ik weer of ik de babykamer niet toch blauw zal doen.... Er zijn gewoon veel meer leuke stofjes met blauw...
Dan doe je toch lekker blauw. Blauw kan zowel voor een meisje als voor een jongen en als je er meer stofjes mee hebt waar je wat mee kunt...gewoon op je blauwe wolk gaan zitten Ik ben heel benieuwd hoe jullie kamertje eruit gaat zien. Zelf stel ik me er een beeld van voor van de kleuren die jij altijd noemt maar je bent zo handig met stoffen dat ik heel benieuwd ben naar het eindresultaat!
Ja klopt, al denk ik ook nog eens echt dat het een jongetje wordt Maar je hebt veel meer keus in blauw-witte stoffen. Zal eens met mannetje overleggen... Vind groen wel heel mooi, maar in mijn smaak en de kleur groen die ik bedoel heb je echt bijna niks!
Hihi, ik had 10 euro geboden op een heel mooi donkerpaars positiejurkje waar ze 25 euro voor vroeg... Geeft dat ding aan 'er wordt zelden gereageerd op een bod dat meer dan 50% onder de vraagprijs ligt' Krijg net een mailtje: 10 euro is prima! Weer een aankoop er bij, hahaha! Heb ik gelijk een outfit voor de bruiloft van collega in april.... alsie in het echt tenminste ook zo mooi is!
Marktplaats.nl > Opruiming Jurkje Mama Licious maat s - Kleding | Dames - Merkkleding | Positiekleding Mamalicious is wel mijn merk geloof ik....
Ja mooie kleur he? Zit nog in mijn kleurenwaaier ook, mijn moeder zal trots op me zijn Beetje zelfde kleur als mijn winterjas! En ik heb nog een mooie paarse bloem liggen voor in mn haar... Dus even mooi vestje of jasje er overheen, leuke schoentjes er onder... en mijn dikke buik gaat de rest doen