Ik heb trouwens thuis volgens mij nog ergens een knippie waar ook een patroon voor een positie-wikkeljurk in stond...
Oh zeker zussie,i love marktplaats Ik koop en verkoop er regelmatig. Maar nu baal ik gewoon omdat ik maar blijf zoeken naar badkleding en het niet eens lijkt te bestaan..beetje frusti.
Liefst een broekje met lang topje omdat ik zo vaak moet plassen nu.Maar badpak zou ook goed zijn. Ik vind het alleen niet..is toch niet te geloven eigenlijk.
Zussie, goed bezig met shoppen! Hier inmiddels de uitnodiging af en de bedankjes besteld en de ondertrouw vastgelegd Jippie, ben helemaal blij! Nu alleen morgen nog ff bellen voor een afspraak op de feestlocatie en dan zijn we er zo'n beetje! Nog even stof en lint bestellen voor een ringkussentje te maken en de enveloppendoos mooi aan te kleden en dan zijn we er volgens mij klaar voor!
lekker aan het shoppen geweest zussie op mp. je hebt me op een idee gebracht. heb ook wel wat leuke kamertjes gezien op mp. maar dan is het afwachten hoe het er in het echt uitziet. zo hier druk dagje achter de rug, opstaan, hond uitlaten, dweilen, douchen, kadootje kopen. ff eten. wilde hond nog een grote ronde uitlaten maar dan moest ik zo haasten dus dat aan vriendlief gevraagd. ( hij was aan het werk en bijna klaar) verjaardag, bij smoeder eten en toen op de bank. maar weer lekker rustig dagje moet er trouwens wel aan wennen dat iedereen vraagt: hoe voel je je? gaat het goed? en kijken naar mn buik. is heel lief natuurlijk, maar normaal vragen ze ook niet allemaal hoe ik me voel hihi.maar zal dr wel bij horen over hormonen gesproken, zat vanmorgen uitslag van the voice te kijken en kreeg tranen in mn ogen... pffff jullie leuke dag gehad? leuk yara dat alles geregeld is, fijn gevoel!
Hahaha oooooh ik zat gisteren ook zo hard te janken bij all you need! die mensen met die zoon in australie, te erg! Maar mijn moeder ook, die heeft volgens mij ook beetje last van dr hormonen maar dan de overgang, hihi.... Yaar, lekker bezig geweest meis! Fijn dat er weer wat dingen afgerond zijn! Ik ga straks naar de verjaardag van mn schoonzusje.... Volgens mij is er alleen maar familie dus dan mag ik lekker zwanger zijn inderdaad de 'hoe voel je je?' komt me nu ook al bekend voor Ik ben trouwens al 2 ochtenden wakker geworden met super erge buikpijn.... gisteren was het alleen vrij hoog (naast mn navel ongeveer) alsog er keihard aan mn spieren getrokken werd ofzo.... en vanmorgen had ik er ook echt kramp bij in mn baarmoeder. Liep er helemaal krom van, dacht dat mn kind er uit ging vallen maar het zit er nog. Hoort dat er bij? Groeipijn ofzo?
Goedemorgen, Wat rot dat je buikpijn hebt Zussie. Het zal vast met iets van groeien te maken hebben maar ik heb verder geen idee. Met mijn buik heb ik op het moment sowieso geen idee. Er gebeurt van alles daarin en met mijn lijf waarvan ik niet wist dat dat mij zou gebeuren haha. Zwanger blijft maar een raar iets voor je lichaam. Vanmorgen weer op de weegschaal gestaan en ben nog steeds 59.7. Nog niks zwaarder geworden dus. Ik hoop dat mijn eetlust binnenkort eens gaat komen. Schijnt dat het kindje nu 2 gram is en 3 cm. Dan moet mijn lijf toch eerdaags eens wat zwaarder gaan worden?
helleu! Lente, tot week 20 ben k sowieso niet aangekomen.. Schijnt meer op t einde te komen... Je kindje groeit echt wel hoor
Tsja zeker als je er in t begin eea uitgooit kan je ook nog wel afvallen Zussie Zou me er in el kgeval nog niet te druk om maken Zoals mijn gyn steeds zegt.. Je kindje pakt wat et nodig heeft Zo zou ik me enorm druk kunnen maken om het feit dat mn buik nie echt groter wordt.. Maar als k em dan opmeet is ie in omvang toch echt al minimaal 10 cm gegroeid Andere vinden em niet groot voor het aantal weken, maar mn gyn zegt laat je niet gek maken.. Je kindje groeit en das het belangrijkste
Meiden wat een heerlijk weer. Zou bijna denken dat het voorjaar er weer aan komt! Ik kijk er naar uit! Toch wel een van de mooiste seizoenen die er is. Joepie, poes is buiten zonder zijn kapje! Mag ook wel weer eens sinds november. Ze moest helemaal de tuin weer opnieuw ontdekken.
kom alleen even zwaaien, toch erg veel zenuwen voor dinsdag dus ben een beetje afwezig dit weekend fijne dag allemaal!