ja lente, echt superweer! heb ook zin in de lente. ging net de hond uitlaten en viel wel mee met de kou, het was heerlijk. en druk allemaal mensen met honden, fietsers wandelaars. ik ben ook nog niet veel aangekomen, halve kilo zoiets. ik weet niet wat ik precies woog toen ik nog niet zwanger was. maar er is niet veel bij. ik had vrijdagavond ook pijn, links net onder mn ribben maar was de volgende ochtend weer over. oh ik leef met je mee hoor zeeb! en ik duim voor jullie!
Gelukkig is t bijna dinsdag Zeeb!! Hopelijk krijg je dan wat meer duidelijkheid met alles!! Knuff voor jou!
Haaaaaaai girls.... Ooooooh wat ben ik moe.... heb echt bijna niet geslapen. Terwijl ik er keurig op tijd in lag... Heb ZO'N pijn in mijn mond. Mijn tong is helemaal dik en met blaasjes er op. Heb dat wel eens eerder gehad, als ik een periode veel citrusvruchten of kiwi's had gegeten, en nu heb ik de afgelopen dagen best wat versgeperste sapjes op dus ik denk dat het daar van komt. Kan ik blijkbaar niet zo goed tegen. Amai, wat doet dat zeer, kan haast niet eten. Naja, we zien wel weer hoe het gaat. Heb afgesproken vanavond met mijn collega's het pizzaatje in te gaan halen dus hoop dat het wel door kan gaan.... Gelukkig kan ik morgen uitslapen.... en ik haal straks maar een pak drinkontbijt om de dag door te komen... Hoe is het hier, het was rustig gisteren.... Zeeb, hoe is het met jou meisje? Trek je het nog een beetje met de zenuwen? Niet dat je een andere keuze hebt dan rustig wachten tot het dinsdag is... En dreamer08, jij moet bijna niet ongi worden he?
@ Zeeb. Wat kan wachten dan lang duren hé.. Morgen is het dinsdag.. Nog eventjes geduld.. Mooie buikfoto's trouwens. @ Dreamer08. Zie net dat je inderdaad bijna 'niet' ongi moet worden.. Spannnendddd.. @ Zussie & Yaar. Dus het shoppen was erg vermoeiend? Kan ik me goed voorstellen. Wat een weertje zeg.. Het lijkt wel winter haha. Gisteren was ik ook erg moe de hele dag.. Heb de hele middag zo'n beetje plat gelegen.. Heb ik normaal nooit.. Maar ja, hoort erbij zeggen ze hé. Vanavond naar de verloskundige .. Ben nog steeds benieuwd of er ook een echo gemaakt gaat worden..
Good morning girls! Jeetje, het was maar rustig hier gister Over kilo's, ik ben een halve kilo aangekomen, maar dat komt meer door mijn ongegeneerde vreetbuien dan iets anders denk ik zo Weer is heerlijk! Kijk nu naar buiten, mooie blauwe lucht en de zon *slurpt vitamine D op* Moest vanmorgen wel krabben, maar dat neem ik dan maar voor lief. Liever koud dan nat. Zeeb, trek je het nog een beetje meis! Gelukkig nog maar een nachtje slapen. Maar wel heel spannend allemaal.. Zussie, jij ook al zo moe vanmorgen? Ik heb weer een uur langer geslapen dan ik eigenlijk zou moeten. Denk dat ik binnenkort ook maar een vrijdag moet werken, anders ga ik al flink in de min met mn uren. Wel zuur dat ik het pas op het werk kan vertellen als de meeste kwaaltjes (hopelijk) voorbij zijn. Kon het 'extra rekening houden met' nu beter gebruiken Huh vreemd van je mond! Is het dan wel handig om zo'n drinkontbijt te nemen? Hoop dat het snel over is! Ik heb trouwens vandaag mn nieuwe huis aan, hij zit heerlijk! Hoop dat vandaag mn buikbanden en andere broek binnenkomt, dan kan ik ertegenaan Dreamer08, hoe gaat het daar met (hopelijk) niet ongi-worden? Mijn duimen draaien voor je! Miss, was inderdaad vermoeiend, maar wel echt super gezellig! Zo fijn om even flink te kunnen beppen die door precies dezelfde periode als ik gaat. Heerlijk Succes bij de VK! Even mijn mening spuien: Normaal krijg je bij de VK gewoon een afspraak voor een echo mee. Maar ik hoop voor je dat je alvast een keertje kunt spieken! Ik mag vrijdag weer, joepie! En Zussie ook, 5 minuten voor mij Gister een lekker druk dagje gehad. Eerst uitgeslapen tot 12 uur (vraag me niet hoe het kan, maar ik slaap echt mega veel de afgelopen week), daarna naar mn schoonzus gegaan en zijn we met zn vijfjes (vriend en ik, schoonzus en vriend en de kleine) wezen zwemmen bij het Meerdal! Kleine uk vond het geweldig, als het water maar warm genoeg was Heb in mn album een foto gezet van mn vriend met de kleine in het zwembad Echt te schattig! Daarna verjaardag van mn broertje. Hij is gister na 8 weken teruggekomen op Tenerife, dus was leuk! Maar wel uitgeteld in bed gister. En vandaag weer fris en fruitig (ahum) op het werk
* zwaai * heb tussendoor wel alles bijgelezen maar niet echt de puf om te reageren. zo slecht geslapen vannacht en veel zenuwen voor morgen. nog 1 dagje doorkomen en dan is het zo ver. vriend zegt dat ik me nog geen zorgen hoef te maken, als het heel ernstig eruit zag dan had ik nu niet thuis gezeten maar al een week eerder de afspraak gehad. maar dat vind ik zo'n mannen logica, in een week kan ook nog veel veranderen natuurlijk. en mocht ze sinds de groeiecho van 30+1 niet meer gegroeid zijn ( als dat morgen blijkt ) is volgens de vk de kans groot dat ze gehaald gaat worden. Ik laat het jullie morgen meteen weten natuurlijk zodra ik thuis ben ( hopelijk thuis ben dus haha )
Och lieve Zeeb, even snel een knuffel voor Jou!! Kaarsje gaat weer voor je branden! De rest lees ik zo bij! Nu eerst even douchen
Zeeb,mss houd mannetje er juist heel goed rekening mee dat al die stress ook niet goed is voor je? Mannen logica of niet....er zit wat in toch? Soms zouden we ook gewoon even man moeten zijn Veel succes iig! Hier niet veel te melden,heb het goed te pakken en lig vooral veel in bed.Komt helemaal niet uit want ik heb vanaf morgen tm vrijdag weer een hoop afspraken staan. Ziek zijn komt nooit uit natuurlijk..nah ja..ik hou me maar koest vandaag.
Meissie, ook vanuit hier een dikke knuffel en als ik thuis kom gaat het kaarsje voor je aan! Veel sterkte voor morgen en ik hoop dat ze gewoon het beste doen voor jou en je kleine. Hopelijk mag ze nog even blijven zitten, maar mocht het beter zijn haar te halen dat ze het maar goed mag maken!
Mams, beterschap voor jou! Ik hoop dat je er snel weer vanaf bent zeg! MissCK, leuk de intake vanavond!! Yaar, jij hebt n gezellig weekend gehad zo te lezen. Wanneer ga je het aan je collega's vertellen? En lekker genieten van die eetpartijen hoor Beter zo dan mega misselijk. Ik heb een druk maar gezellig weekend achter de rug. Wat ik wel steeds meer merk is dat ik echt n uurtje rust nodig heb met het liefste een half uurtje slaap haha. Anders ben ik 's avonds echt zo mega gaar! En dat terwijl ik eigenlijk best goed slaap de laatste dagen. Is dat iets wat je je lichaam aanleert? Of heeft mn lijf het gewoon echt nodig. Vannacht wel drijfnat wakker geworden van het zweet, vorige week ook al n x. Hoop niet dat ik ziek ga worden.. Straks maar even lekker nr buiten, het ziet er heerlijk uit namelijk
Noos, ik ga het op mn werk vertellen als mn salaris onderhandeling achter de rug is. Ik heb vorige week gesprek gehad en wacht nu min of meer op de uitslag. Dus hou nog even mijn mond. Sowieso kan dat ook wel vind ik, ben 'pas' 10 weken, dus op zich is het ook niet vreemd als ik het nog een week of twee voor me houdt op het werk. Jeetje, zou er echt niet aan moeten denken dat ik tot de 12 weken had moeten wachten met vertellen, zou betekenen dat ik het pas over anderhalve week kon vertellen! Haha dat had ik van zn lang zal ze leven niet volgehouden Denk dat je lichaam het toch gewoon nodig heeft dan hoor! Anders zou je dat niet hebben toch? Het is ook heerlijk buiten, maar wel koud! En over zweten, ik heb dat ook 's nachts, heb het sowieso warmer. Maar goed, ook dat overleven we wel Ohh mijn pakketjes moeten er gewoon zijn als ik thuiskom
Ja dan is 12 weken lang he!! Hoop dat de uitslag van je salaris er snel is, dan kan je het eindelijk aan je collega's kwijt! Ben benieuwd naar je pakketjes! Die buikband met koptelefoon had ik ook gezien, echt super leuk!
Zeeb girl, hoop dat je een beetje afleiding kunt vinden vandaag! Morgen iig meer duidelijkheid! En wat Zeeb zegt, als ze dan gehaald moet worden dat alles maar goed met haar mag gaan. Ze kunnen iig van alles voor haar doen dan! Sterkte meisje! Hier vanmorgen verteld op mijn werk. Had gezegd dat ik iets lekkers had voor bij de koffie en toen beschuit met muisjes op tafel gezet. Ze vonden het allemaal super leuk en moesten wel lachen om de beschuiten En ik kreeg meteen sokjes van de collega die het al weet, mijn eerste babydingetje want heb zelf nog niets gekocht! MissCK, jouw schoonzus en man dus ook. Dan ben ik iig niet gek dat het van citrusvruchten komt. Ik kan best een keertje een glas verse jus drinken, maar als ik in een week tijd teveel mandarijnen eet bijvoorbeeld dan gebeurt dit. Yaar, drinkontbijt heb je ook in zuivelvariant! Hehe, jullie zijn dus ook allemaal zo lekker moe.... Wat is slapen toch heerlijk... Ik heb het ook warmer hoor, doe mijn pyamabroek echt niet meer aan want halverwege de nacht zweet ik er uit!
@ Zussie. Ja klopt! Dat kan. Manlief heeft het vooral met bananen. Hij hoeft maar één hapje te nemen van een banaan en heeft al last..
Hé dames. Aangezien ik weet wanneer mijn eisprong was.. Kan het dan met de eerste echo ook zo zijn dat je 'vooruit' wordt gezet in weken? Of is het vrij zeker als je je eisprong weet.
Noos, is inderdaad lang! Maar komt goed, vandaag of morgen ff casual aan mn teamleider vragen of ze al wat meer weet.. Ja echt he! Vond het ook echt wat voor mezelf Leuk Zussie, dat je het eindelijk kwijt kon op je werk! En je eerste babydingetje, leuk Ohh haha, dacht al, niet handig om dan nu nog meer fruitsap te drinken Is het inmiddels al wat minder! Haha dan lag het niet aan mij, heb mn pyamabroek ook niet meer aan. Alleen nog een strakker hempje, omdat mn (.)(.) anders te zeer doen, maar dat is eigenlijk ook te warm! En dan te bedenken dat we nog steeds het zomerdekbed erop hebben liggen.
Miss, het zou kunnen dat je wat voor- of achteruit gezet wordt, ze gaan uit van de eerste dag laatste menstruatie. Maar het zal niet meer dan een paar dagen schelen hoor, als je weet wanneer je eisprong was!