ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissCK

MissCK Niet meer actief

Heb het 's nachts ook iedere keer zo warm. En qua eten wordt ik ook helemaal gek. Heb 's avonds iedere keer zin in het avond eten. Dan val ik echt om van de honger. En dan staat het voor mijn neus en dan krijg ik bijna geen hap door mijn keel. :(

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Tja Miss, welkom in het zwanger-zijn-wereldje.. Geen pretje, maar we weten waar we het voor doen he;) En het gaat over (uiteindelijk;))

3. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Misschien wat meer verspreid over de dag eten? Ik had ook net voor het avondeten super veel honger, en kon dan bijna niets eten. Dus misschien je maaltijden wat verspreiden? Tussendoor een appel, boterham, koekjes ofzo? En dan dus gewoon wat minder avond eten en eventueel later op de avond nog wat opwarmen?

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oh jah avondeten, blegh....
    Ik heb nog steeds dat warm eten me tegen staat....
    Soms staat zelfs thee me tegen omdat het warm is...
    Heb wel vaak trek in vlees en snacks :p maar als het er op aan komt zit ik heel snel vol, hihi!
    Bij mij was het ook gewoon steeds kleine dingetjes eten tussendoor. En dan het liefst beetje droge dingen, crackertjes, beschuitjes, rijstwafels...

Mond gaat beter hoor! Doet wel zeer nog, maar pizzaatje moet wel lukken vanavond ;) Maar had er gisteren ook al last van dus expres geen fruit meer gegeten. Ja bananen, maar das van een andere soort dus dat gaat goed.

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oh ik heb trouwens nog een MP jurk gescoord voor 5 euro ;)
    Beetje zelfde als die paarse, maar dan in het groen :D
    Ga binnenkort eens kijken voor een paar mooie linten om als 'riempje' te gebruiken straks.

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Warm? Pff,ik zweet als een otter haha..heb denk ik wel wat verhoging.Normaal ben ik een echte koukleum,zwanger of niet ;)

Zussie,ahh lekker al aan de beschuit met muisjes :D Doet het altijd goed toch en dan helemaal met zo`n nieuws erbij.

Ik kom net uit bad,ik dacht dat ik daarna wel fit zou zijn (hoe dat ik altijd toch bij dat idee kom ;))..Helaas pindakaas,poging mislukt.
    En buiten ziet het er zo heerlijk uit,lijkt wel voorjaar :D

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    eten , eten , eten , ik eet me suf hier. zoveel dat ik er misselijk van word. moest van de vk extra gaan eten, misschien dat kindje dan ook meer voeding tot zich ging nemen.
    nou ben benieuwd..
    kan echt geen eten meer zien soms maarja blijf het toch maar naar binnen duwen met tegenzin.

mams, beterschap! ziek zijn is nooit prettig!

lief dat jullie allemaal zo meeleven! :)

net nieuwe foto gemaakt, 109cm is toch een finkse groei zou ik zo zeggen!! maar blijkbaar is dat alleen de buitenkant
    wat erin zit is toch echt te klein ;)

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zeeb,als je extra "eten" moet binnenkrijgen..zijn die yoghurt drinks dan niet iets voor je? Of zo`n poeder met extra`s erin (fantomalt bijvoorbeeld) ?
    Ik denk maar even mee he...zoon heeft ook ooit fantomalt gehad in tijden dat hij maar bleef afvallen.

M`n duimen draaien voor je zeeb!!! Dat minizeebje toch maar mooi aan het groeien is en gewoon een heel rustig meisje is.Knuf voor jou!

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    mams, dat is wel een goede.. ga het morgen meteen eens navragen of dat ook een optie is.
    dat is misschien toch wat makkelijker binnen te krijgen dan steeds maar vast voedsel.
    want op een gegeven moment kún je gewoon niet meer binnen krijgen.
    dan ga ik over op melk maar dat komt ook eens je neus uit :p

10. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat lijkt me dan iig makkelijker binnen krijgen als je al zo vol zit.En die drinkyoghurts zijn er speciaal voor als je extra voedingstoffen nodig hebt.
    Hoe laat heb je morgen de afspraak?

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    om 8.45, gelukkig dus erg vroeg want anders zou ik helemaal in de stress zitten de hele dag :p

hoop maar dat ik naar huis mag, maar heb het idee van niet.
    groeiachterstand, weinig vruchtwater , + dat ik haar nauwlijks voel bewegen al weken. Denk toch reden voor een opname
    kans was volgens de vk ook vrij groot.

Alleen denk ik dat ik dan richting veldhoven moet ivm termijn en verwacht dysmatuur kindje

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik denk dat het idd wel goed is om daar rekening mee te houden.Of mss dat ze eerst even een opname doen ter observatie?
    In Veldhoven ben je een hele goede handen zeeb.Dat zou niet zijn wat je van te voren in gedachte had,maar echt als je ergens goed zit als je meisje al gaat komen dan is het daar (zoon en ik hebben er ook gelegen).

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja precies. dat is dan de beste plek om te liggen inderdaad. kindjes vanaf de 1200gram gaan meestal ook (meteen/vrij snel) naar de medium care dus dat is op zich ook wel weer een goed reken.
    ons meisje werd nu geschat op 1280 gram, dus hopelijk is ze deze week weer wat bijgekomen en mag ik toch naar huis :)

zou het wel fijn vinden om zoiezo een paar keer in de week op controle te komen, maar neem aan dat ze er daar zelf ook zo over denken :)
    hoor en vraag het morgen allemaal wel, de zenuwen gieren echt door mn lijf.

hopelijk word het morgen geen bloeddruk meten want kan al meteen vertellen dat die veel te hoog zal zijn :D

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Rustig blijven zeeb! Was het maar zo handig als het klinkt he...ik weet natuurlijk dat het dat niet is.
    Onzekerheid is helemaal niets,zeker niet als het je kindje betreft.

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Tjee zeeb, 109 cm buik.. Zou toch idd zeggen dat daar een aardig kindje in zit maar helaas :( Morgen lekker al je vragen afvuren en hopelijk ben je dan weer enigszins gerustgesteld.. Gelukkig mag je al vroeg!!

Hier mn uurtje arbeidstherapie overgeslagen.. Ben kapot en buik werkte ook nie echt mee.. Morgen maar weer n poging doen ;)

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zo spannend Zeeb!
    Goed dat je al rekening houdt met opname, dan komt het iig niet als een schok als het zo is!

Die drinkjes is misschien niet eens zo'n slecht idee.
    Nutridrink heet dat, is vrij duur als je het niet van de verzekering krijgt. Mijn zusje (anorexia) heeft ze ook een tijdje gebruikt.
    Je kunt het via de apotheek krijgen.
    In het ziekenhuis hadden we ook wel wat dingen die we mensen konden aanbieden die ondervoed waren. Die mochten dan een paar keer per dag iets kiezen uit een 'snackkar'. Dus dan moet je echt denken aan slaatjes, saucijzenbroodje, snicker, zakje chips, milkshakes....
    En dan vaak aangevuld met die drankjes....

Het heeft denk ik niet zo veel zin als je je vol gaat stoppen met rijstwafels en mandarijntjes ;)

Hoop zo dat ze morgen wat gegroeid is....

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het extra warm hebben is dus herkenbaar! Wij liggen hier ook nog onder ons zomer dekbed...

Zussie, fijn dat iedereen het nu weet op het werk! Waren er al mensen die het dachten?
    En watleuk je eerste babyspul...dat er nog maar veel mag volgend :D

Ahh.Mams, hoop dat je snel opknapt!
    Is koorts eigenlijk erg om te hebben tijdens je zwangerschap? Bedoel moet je zoiets melden bij de VK?

Zeeb, ik vind je toch zo sterk ogen...logisch dat je in spanning zit en denk ook dat het goed is dat je rekening houdt met eventuele opname.
    Spannend voor morgen!
    En eten tot je misselijk bent klnkt niet fijn, misschien ook meer volle producten tot je nemen? Melk,yoghurt etc?
    Je hebt wel een prachtige buik zeg! Schrale troost misschien maar wilde het toch even zeggen!

Hier is net n vriendin weg..ze is over 4 weken uitgerekend. Dus lekker met onze bolle buikkies over van alles en nog wat zitten praten (maar wel alles wat zwangerschap en kind gerelateerd is haha).
    Fijn om even zo te kletsen zonder te denken: worden mensen nu niet moe van mn zwangerschaps verhalen. Maar gewoon lekker vergelijken.
    Onze zwangerschap verloopt op alle fronten zo anders! Zij nergens last van en slaapt alleen slecht.
    En ik met al mijn pijntjes die wel kan blijven slapen...

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie, fijn dat het met je mond beter gaat, alvast smakelijk voor straks;)
    Wij gaan Boboti eten, ook lekker:D
    Jij bent echt goed aan het shoppen geweest! Ik ga ook nog lintjes bestellen. Moet ik toch nog doen voor de enveloppendoos en voor het ringkussentje, dus gaat goedkomen. Vind ik echt leuk staan op een egaal shirtje!

Mams, balen dat je je na je bad nog niet beter voelt. Het is inderdaad lekker buiten, maar echt wel koud;)

Zeebje, mooie foto meis! En mooie groei, nu moet alleen je meisje nog meegroeien:) Lijkt me echt rot als je verplicht zoveel moet eten. Maar goed, als het helpt...
    Wel fijn dat je morgen al vroeg terecht kunt! Wacht in spanning af morgen..
    Beter dat ze je opnemen en dat het goed gaat, dan dat ze je naar huis sturen met nog meer onzekerheden!
    Misschien handig om een lijstje te maken met al je vragen enzo, zodat je zeker niks vergeet te vragen?

Dreamer, arbeidstherapie? Wat is dat?

Jup Noos, heel herkenbaar!
    Leuk dat je zo met je vriendinnetje kon keuvelen over zwanger zijn en kindjes! Dat vond ik ook fijn aan het dagje met Zussie, ook ff lekker flink daarover kunnen kletsen zonder dat iemand er moe van wordt;) Al kan ik met mn schoonzus ook wel kletsen, maar dat is toch anders nu zij niet meer zwanger is..

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Yaar das iets heel vreemds bij ons hihi :p
    Das de tijd die je eigk aanwezig moet zijn, maar je kan dan gewoon je ding doen... Of achter zitten.. En als t nie gaat kan je dus ook gewoon naar huis ;)

Oehhh ff paar chippies eten..Echt zo'n trek :p

20. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ohh aha, dan snap ik het wel enigzins:p Vond het al zo vreemd staan, wist echt bij god niet wat je bedoelde;)

Deel Deze Pagina