ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Het is altijd fijn om een reserve naam te hebben die je ook waw vind.Lastig...1 waw jongensnaam vind ik al moeilijk..voor meisjes vind ik het echt makkelijker.Maar in mijn omgeving is niemand zwanger,dus dat za wel loslopen allemaal hihi

Yaar,de box staat nog niet..hij staat nog uit elkaar.Mannetje wil hem wel neerzetten,want zo uit elkaar staat hij ook maar in de weg haha

Mss moet ik maar eens naar het namentopic ;) Ik wil alleen de naam van m`n kindjes niet noemen omdat ik daar zo makkelijk op te herkennen ben :p

Lukte het goed om niets te zeggen Yara? En vanavond weer,toi toi toi hihi En veel plezier natuurlijk!

Lente,ik weet niet of je dat mag hebben..staat het er niet op?

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Leuk dat namen stukje Yaar. Ook veel reactie zeg! Ik vind Elin nog steeds heel mooi. Misschien voor een 2e meisje;)

3. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Mascarponenzou ik echt niet weten.. Even opzoeken of er rauwe melk in zit en als dat er niet in zit, mag je het volgens mij gewoon hebben..

Thnx Lente!

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Normaal wil ik geen namen van kinderen die ik in de klas heb of heb gehad. Nu heb ik een Elin in de klas en het is echt een schatje. Dat maakt dat ik de naam wel wil gebruiken hahaha Ik vind hem alleen niet zo engels.

Ik zal eens zoeken naar mascarpone.

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Elin,prachtige naam!

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ah dat mag! Ik vind het soms echt zoeken of ik twijfel gewoon teveel. Net als gister, toen had iemand ook mon chou gemaakt maar nam toch naar niet.

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik probeerde het bij mannetje nog als tweede naam. Dacht, ik heb het onderwerp tweede naam al een poosje niet meer laten vallen, misschien is hij er van bij getrokken. Maar nee, meneer blijft bij zijn standpunt. Een tweede naam vind ik niet mooi. Helaas hahaha

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Wat jammer Lente...Hier hebben ze wel 2 namen,mannetje ook..en ik heb 5 namen :p Daarom vonden we 1 naam voor de kindjes wel erg weinig haha

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    5 namen jeetje...ach, ik begin aan het idee te wennen. Ik vind het alleen wel mooi staan met post enz.

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Elin is mooi, staat hier ook op t lijstje!
    Wel jammer dat je mannetje geen tweede naam wil.. Die van mij gelukkig wel! Kan ik toch nog een extra naam gebruiken;) Het is al zo moeilijk kiezen! Bij een jongen wordt de tweede naam Jay. Dat is het enige wat tot nu toe vaststaat. Dit omdat we deze naam niet meer als eerste naam kunnen gebruiken, maar het was toch 'onze' naam. Dus nu maar als tweede naam!

Geen Mon Chou? Haha ik heb net de bak leeg staan likken hier;) Heb even gekeken, maar zover ik kan vinden mag Mon Chou gewoon..

Zo cake in de oven, taart in de koelkast:D mannetje is nu een film aant kijken, die gaat dalijk frietjes bakken. Na het eten nog even douchen en ik ben er weer klaar voor:D

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik moet nog een avond maar begin nu al in te kakken. blegh. Ik hoop ook dat we na het eten en bowlen richting huis gaan en dat ze niet opeens nog iets bedenken om na te hangen ofzo;) Goed, misschien gaat het strkas wel weer gewoon.

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Nou idd..5 namen..hoe ze daar bij kwamen.Toen was dat schijnbaar normaal (ik ben rooms katholiek).. Maar alles behalve handig..Als ik op een formulier al mijn namen voluit moet schrijven dan past dat niet (het is zo`n waslijst haha).

Yara,ik zit vooral te neuzen in het namentopic..kwam de naam Rhys (Reece) tegen,niets voor jullie?
    Ik ben wel een leuke naam tegen gekomen,m`n lijstje is weer 1 naam rijker haha

Ik ga eten maken..

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Succes Lente! Fijne avond ;) Ook voor de rest natuurlijk :D

14. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Oeps, sorry Mams, zie nu dat ik jou reactie gemist had. Uhm, gister viel hey me op zich heel erg mee! Maar vanavond komt mijn familie, en dan vind ik het moeilijker! Maar van de andere kant, als ik eenmaal aan het buurten ben denk ik er jook niet zo qan.. Gister zat ik te buurten, en ineens dacht ik bij mezelf, oh ja, ik ben zwanger:D Dus als ik maar genoeg afleiding heb is het te doen..
    Nog 2 weken!

Haha ik ben ook roomskatholiek, maar ik heb maar drie namen;) Is echt zuur als je je namen voluit moet schrijven!

Over het namentopic, als mensen vragen hoe je andere kindjes eten kun je ze de dat toch eventueel PB'en?
    Rhys stond erop, maar heeft mannetje al afgekeurd;) Maar lief dat je meedenkt, zal ook eens nadenken voor jou!
    Haha elke naam is er weer 1 he;)

Alvast smakelijk en een fijne avond als ik je niet meer spreek!

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een geklets over de namen!
    Ben blij dat onze naam vast staat. Ook wel gek om het nu de hele tijd zo uit te spreken.
    Ik wil ook graag n 2e naam, mr vriend niet dus het wordt 1 naam. Maar wel onze naam :)

Leuk Mams n box!

Lieve meiden, fijne avond allemaal ik ben ook weg!

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Noos, haha lijkt me superfijn om het vast te hebben staan! Maar ik vind het ook fijn om nog even tijd te hebben om te kiezen;)

Fijne avond meis!

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Yara,dat heb je goed gedaan dan hihi.Wel goed dat je je mond kan houden,vanavond mss iets moeilijker maar dat gaat je vast goed lukken :D Hou je zo`n avond wel een beetje vol?

M`n zus vroeg of we daar oud op nieuw komen vieren,lijkt me op zich wel heel gezellig...Alleen zie ik mezelf daar al zitten te slapen haha.Is toch ook zoiets ..

Jaaa,iedere naam is er 1..en zodra ik er 1 tegenkom schrijf ik hem op.Ik hou van namen die niet veel voorkomen,evt met mooie betekenis maar waarvan je wel vrij duidelijk weet hoe ze geschreven moeten worden.

We zijn al klaar met eten,afwas al gedaan..kindjes kijken tv.Mogen op zaterdagavond altijd zelf iets kiezen en zoon koos Mr Bean (tekenfilm),altijd wel grappig haha

Poes zit weer klem tussen mijn buik en laptop haha..

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha poes heeft zn plekje weer gevonden;)

Mr. Bean is inderdaad leuk!

Ja hoor, hou ik prima vol.. Ben verder ook niet moe ofzo, heb alleen moeite met opstaan als ik moet werken., dus tot nu toe goed te doen!

19. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Mjammie, ik ga nu eten, heb echt honger! Tot straks!

20. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Smakelijk..ik ben net achteraan het namentopic begonnen..ergens op pagina 189 ;)

Deel Deze Pagina