O en straks samen met Vl naar de IKEA, even voor badmeubel kijken en andere spulletjes..daar even lekker n hapje eten! "Het zijn de kleine dingen die het doen, die het doen.... "
Noos, er was niemand die het vermoedde, maar komt ook omdat de meeste wel wisten dat het een beetje moeilijk lag Koorts is trouwens gevaarlijk tijdens je zwangerschap (boven 38.5), kan de bevalling in gang zetten en dus een miskraam opwekken. Bij koorts altijd paracetamol innemen!
Dat scheelt dat iedereen van de situatie af wist Zussie! O, goed om te weten van de koorts..stond me inderdaad ook zoiets van bij! Heb trouwens even n nieuwe buikfoto gemaakt, meer voor mezelf dat ik dacht: volgens mij ben ik weer gegroeid..en zie het resultaat Niet schrikken haha!
Das gezond groeien Noosa Pff kzal echt zooo blij zijn als t donderdag is.. Heb echt meerdere harde buiken (althans zo lijkt het iig wel) per dag.. Maar soms lijkt het ook maar aan 1 kant te zitten.. Misschien beebje die gewoon helemaal opgerold aan 1 kant ligt? Dan is rechts zeg maar een keihard ei te voelen en links is t gewoon zacht...
Wow Noos, dat is alweer mooi gegroeid Gaat de goede kant op! Is je chocomel lekker? Ohh Ikea is leuk! Wil ik over een tijdje ook ff met vriend heen, lekker neuzen voor spulletjes voor de babykamer! En eten daar vind ik vaak ook nog eens echt lekker, en kost geen drol! Zeker die gehaktballetjes met friet Dat sausje is zo lekker Goed dat je het zegt van die koorts Zussie! Wist ik niet, dus weer wat geleerd van zuster Zussie
Dreamer, voor jou ook nog even spannend dan? Maar als het maar aan 1 kant is kan het geen harde buik zijn toch? Dacht ik, heb er geen ervaring mee Ik zal ook blij zijn als het vrijdag is, heb er wel weer behoefte aan om te kijken hoe het met 'vlekje' gaat
Hahah vlekje zal geen vlekje meer zijn denk ik.. Ik had dacht met 11.4 mn eerste echo... Zag toch echt al duidelijk een soort minimensje met een staartje hihi Jaa.. nja probeer me nie te druk te maken.. Mocht t aanhouden blijf k morgen heel de dag thuis.. Woensdag had k al extra vri jgevraagd en donderdag sowieso vrij en dan ochtend controle dus
Nee dat weet ik, maar ja, 'smurf' is al bezet door Mams, en vriend noemde 'm zo liefdevol 'vlekje' Misschien handig om, mocht het aanhouden, even naar de VK/gyn te bellen? Want lijkt me ook maar niks als je elke keer vrij moet nemen.. Maar goed, als het niet gaat, gaat het niet natuurlijk..
Nja woensdag is vrij vanwege babydump En meldt me morgen dan gewoon hele dag ziek aangezien k toch al gedeeltelijk ziek gemeld sta Ga idd niet mn eigen uren er aan verspillen hoor hihi Achja klinkt wel vlekje
Dreamer, harde buiken gaat volgens mij over je hele buik heen. Ik heb dan echt het gevoel dat ik een voetbal in mn buik heb, ook als ik dan aan mn buik voel is t net een voetbal. Goed je lijf in de gaten houden hoor! Wat niet gaat, gaat niet Yaar, wij hadden niet echt n naam voor de kleine. Noemde hem kleine haha... Nu hebben we het nog over de kleine, of zijn naam. Chocolademelk was heerlijk!
Hahah hier is t meestal ukkie of meisje!! Ja Noos, hou t goed in de gaten.. Wi ldr voorlopig nog lekker binnen houden hihi Veels te gezellig Hoor trouwens vd meeste mensen dat ze de kleine pas tegen de 30 wkn bovenin gaan voelen.. Nu zat laatste controle mn baarmoeder al boven mn navel.. En heb zo nu en dan echt het idee dat ze net onder mn ribben beweegt...
Heb ik ook hoor Dreamer! Ik zit vaak niet meer lekker als ik n beetje met kromme rug zit...hij zit vaak bij mn ribben. Alles kan als je het zelf voelt! Iedereen zn zwangerschap is weer anders
Heee meisjes! Daar ben ik ook eindelijk weer! Druk weekend gehad... Mooie buiken komen hier voorbij hoor! Zeeb gelukkig dat je morgen al vroeg terecht kunt, ik duim zo voor je! Gaat je vriend mee? Hopelijk ben je morgen gewoon weer thuis! Mams ziekjes? Ahh Beterschap! Doe rustig aan! Zussie wat leuk dat iedereen het nu weet op je werk. Ook leuk dat nog niemand het had verwacht, dan is de verrassing nog groter! Yaar, klinkt lekker hoor dat je al zoveel hebt geregeld voor de bruiloft! Mijn temp kaartje begint gewoon een beetje saai te worden. Zit nu op 12 of 13 dpo. Volgens FF moet ik de 19 (niet) ongesteld worden! Ik heb alleen zulke mega zere borsten als ik er op duw... gister ook steeds steken er door heen en het gevoel als ze zouden knappen. Gisteravond lekker mn huispakkie aangedaan en kdacht kdoe lekker mn BH uit, was het net of dr lood in mn tepels zat.... Dit heb ik echt nog nooit gehad... Whaha en ik heb echt heel de dag honger.... Ik eet me klem
Whaha.... ik voel nu idd dingen die ik nog nooit heb gevoeld.... maar ik denk dat het te mooi is om waar te zijn.....
En waarom is t te mooi om waar te zijn dreamer08?! Klinkt toch heel hoopvol!! Kga zo ff de rest van het eten fiksen Aardappels staan al aan, zo ff mn peen en doperwten aanzetten en mn hamburgertjes klaarmaken
Dreamer08,dat zijn nog eens berichten om blij van te worden.Hartstikke goed die zware borsten en de hele dag honger Heb je nog geen testdrang? Ahhh,duimen draaien hoor!!! Noosa,mooie buikfoto!!!Je ziet `m groeien Dreamer,ik voel een harde buik overal idd.Maar voel ook vaak duidelijk dat ons smurfje rechts zit (daar lijkt hij de voorkeur voor te hebben haha)..daar is het dan echt hard en links niet. Voor morgen m`n afspraak maar afgebeld,ik blijf nog lekker een dag in m`n nestje.
dreamer08, vriend gaat uiteraard morgen mee Hier noemen we haar wel al vaak bij de naam, alleen we proberen toch vaak 'baby' te zeggen omdat we bang zijn ook de naam te zeggen in bijzijn van andere