ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zebra,dat is zo herkenbaar..ik ging de naam ook steeds vaker hardop zeggen om te kijken of ik er aan kon wennen.
    En nu is het uitkijken..zeker waar de kindjes bij zijn.Die zijn we toch een partij nieuwsgierig :D

2. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Tsja... waarom? Als het al 2 jaar niet zo is, waarom zou het dan nu opeens wel raak zijn?

3. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Fijn Zeeb dat hij morgen meegaat! 2 begrijpen altijd nog weer meer dan 1!

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    dreamer08, jaa precies. en heb zijn steun ook erg nodig. Hij is vaak toch nuchter in zulke dingen en ik ben meer een emo-muts op dat soort momenten en ben na 10 minuten vergeten wat er verteld is. of ik vergeet dat ik een lijstje met vragen bij heb ofzo :p

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dreamer08, ik word blij van jouw berichtje:D Klinkt goed meid, al kan ik me heeeeel goed voorstellen dat je er niet te veel van wilt verwachten.. Nog even geduld dus,, Wanneer ga je testen? Of ga je echt pas testen als je een aantal dagen over tijd bent en testdrang krijgt? Ohh ik hoop het zo voor je meid!

Tja, wij hebben nog geen naam om m bij te noemen;) Dus toch nog maar even zo doen:p

Ik ga ff in de douche en dan gezellig doen met mn mannetje, tot morgen meiden!

Zeebje, als ik je niet meer zie, veel succes morgen en hou je taai! Dikke knuffel!

He, wat ik net aan het denken was, heeft Babs niet zo'n beetje bijna haar 20-weken echo? Ben echt benieuwd of haar gevoel goed was;)

6. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Nou ik heb nog geen testdrang..... aan de andere kant woensdag ben ik alleen thuis dus zou ik wel in alle rust kunnen testen. Kwil mn mannetje al die negatieve testen ook niet aandoen.... Kmoet er dus nog maar ff over nadenken...;)

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik ben ook weer in de wereld.
    Dreamer08 wat klinkt dat berichtje van jou positief! honger, zware borsten-tepels....oehh hoelang moeten we nu nog wachten tot je het zeker weet? Wat spannend meid!

Mams, wat rot dat je je niet lekker voelt, beterschap!

Zeeb, ik wil je voor morgen alvast heel veel succes wensen. Ik hoop dan ook dat je lekker terug kunt naar huis om daar verder zwanger te zijn. Ik zal voor je duimen. Wel fijn dat je zo vroeg daar naartoe kunt. Oh wat moet je je zenuwachtig voelen. Ik voel het zelfs een beetje.

Zussie dat van die hete thee enz dat herken ik wel. Ik heb daar ook geen trek in. Avondeten gaat de laatste avonden wat beter maar ik heb ook last als de douche te heet staat. Normaal kon hij niet heet genoeg.

Trouwens...vandaag voor het eerst helemaal niet misselijk geweest! Ook weer eens normaal gegeten. Whoeptiedoeeee dat is maar mooi meegenomen, nu hopen het ook niet meer komt...ben alleen bang dat ik daar te vroeg voor juich;)

Noos, wat is je buik heerlijk aan het groeien! Echt een duidelijk verschil te zien!

Wij hadden gister de vrienden op visite. whahaha ze reageerde niet. Van die rijst snoepjes op tafel in roze wit blauw gesorteerd en ze waren maar aan het geinen over onze familie auto maar goed, aangezien ze het al zo vaak hebben geopperd dat ze denken dat we zwanger waren gingen we altijd mooi met de verhalen mee. Nu hadden ze het over de auto en handig voor een maxicosi enz. Dus wij al, ja, over 7 maanden is het ook wel nodig die auto en zo'n ding. Dus ze kletsen weer verder. Die snoepjes was nog een reactie op maar gingen ze ook niet op in dus later nog een keer heel duidelijk gezegd dat we over 7 maanden een kleine verwachten...moesten ze lachen haha. Dus wij ook lachen om hun reacties. Ging het gesprek weer verder. Dus mn vriend....is toch wat mop, wij blij zeggen dat we zwanger zijn tot 3x aan toe maar denk maar niet dat er 1 op staat om je te feliciteren he. whahaha toen viel het kwartje dat het echt was;)
    Tja, moeten ze maar niet zo vaak de grap over ons maken dat als ik niet drink, ik zwanger ben. Als ik een keer iets niet at, ik zwanger was enz. Goed, een gezellige avond/middag gehad!

8. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ow Lente wat een maffe vrienden hebben jullie.... Het drong dus echt niet door! Whahah.... humor!

9. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Wat heerlijk dat je trouwens vandaag niet misselijk bent geweest.... joehoe!

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    whaha ze zijn heel lief en meegaand hoor maar nu drong het gewoon niet tot ze door dat het echt was doordat ze er zelf altijd grappen over maken dat wij de eerste zijn en van alles bedenken dat we zwanger zijn. En dan ben ik nog de jongste van de groep;)

11. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Wat een rust hier...

12. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    @ zeeb: su6 morgen!

@ noosa: dat vroeg ik me laatst af of jullie al een naam hadden. want jullie hadden eerst nog geen jongensnaam toch?

@ dreamer08: ik snap dat je voorzichtig bent, om teleurstellingen te voorkomen.. ik hoop wel dat het raak is!

@ lente: wat grappig van je vrienden!

@ mams: balen dat je ziek bent!

zomerdekbed? hihi hier niet hoor, al heb ik het soms wel warm idd maar vind het heerlijk om in mn pyama onder de dekens te duiken.

noos: merk jij op je werk al iets van de bezuinigingen in de kinderopvang?
    wij dus wel, mn collega krijgt geen vast contract... dus eind feb moet ze weg. zo balen! zagen we ook totaal niet aankomen omdat het op onze locatie nog goed gaat. maar op andere locaties is er een leegloop...

13. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Moge!
    Wakker met vreselijke trek dus vast maar aan een vroeg ontbijt :p
    Even niks bijgelezen maar wil wel Zeeb even heel veel succes wensen vandaag! Hoop en duim dat het allemaal maar mee mag vallen voor jullie!

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen!!
    Zeeb, succes zometeen en ik hoop dat we jou zelf straks gewoon weer lekker terug zien ;) Als je naar huis mag, ons niet te lang in spanning laten he ;) Hopelijk is je meisje lekker gaan groeien!!

Lente, geweldig :D

Zooo hier gister redelijk vroeg mn bedje in gedoken.. Heerlijke voetmassage gehad :D Daarna als n blok in slaap gevallen :p Om vannacht om drie uur wakker te worden... En ukkie ook...

Degene die zegt dat je je kindje echt pas vanaf 30 wkn meer bovenin kan voelen mag mijn buik wel ff voelen... Meer naar mn zijkant en dan echt net onder mn ribben.. De ene schop/stoot na de andere! :D Schrik je soms echt lam :p

Vandaag lekker rustig aan doen.. Bel zo mn werk af.. Merkte toch echt verschil dat na het werk mn buik duidelijk wat vaker hard was! Eerst maar ns kijken wat ze donderdag zeggen en vandaag maar een relaxdagje houde ;)

Hoe is t met de rest hier?
    Mams al wat opgeknapt?

15. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Lekker rustig geweest hier gister!

Zeeb, meis, heel veel sterkte vandaag, ik ben benieuwd!

Haha Lente, moest zo hard lachen om dat stukje over jullie vrienden, dat ze dat toch echt niet in de gaten hadden:)

Fijn dat je niet meer misselijk was gister, gaat het vandaag ook goed? Hopen dat het vanaf nu wegblijft!

Dreamer08, ohh ik vind het zo spannend voor je! Ga je tot volgende week woensdag wachten? Respect hoor, ik zou dat niet volhouden;)

Babs, joehoe, had ik het toch goed, vandaag je 20-wekenecho! Ben zo benieuwd of je gevoel klopte!

Dreamer, fijn dat je een rlxdagje hebt. Leuk dat je je kleine meid zo goed voelt:)

Hier is alles wel oke, heb het gevoel dat mn vermoeidheid wat minder aan het worden is. Gister lekker met mn mannetje een filmpje gekeken en lekker op tijd naar bed. Vanmorgen was ik zowaar om half 8 op mijn werk;)

Moet nu naar een afspraak, tot straks!

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Fijn dat je vermoeidheid lijkt af te nemen Yaar!!
    Hier neemt het juist weer toe nu hihi :D Zei al tegen mn vriend.. Heb al zo weinig energie.. Als dat nog minder wordt lig ik straks hele dagen te slapen :p Zegt ie zo lekker droog... Nou dan moet je dat ook lekker doen :D

17. MissCK

MissCK Niet meer actief

Wat was het hier rustig ja gisteren...

18. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zeeb,toen ik straks met m`n duffe hoofd naar beneden sjokte moest ik aan je denken.En nu op dit moment heb je waarschijnlijk wat meer duidelijkheid.Ik hoop zo dat mini zeebje aan het groeien is en dat ze nog lekker even mag blijven zitten.Dikke knuf zeeb!

Een zomerdekbed? Whaaa,jullie zijn niet goed snik :p Voor mij kan het niet warm genoeg zijn.

Dreamer,haha..dat zou zo een opmerking van mijn husband kunnen zijn.Die snapt niet dat ik het irritant vind als ik dan even niets kan.Dan doe je het toch niet,simpel toch.Ik kan er zo kriegel van worden als ik wel van alles wil,maar dat het dan niet lukt omdat ik moe ben of rustig aan moet doen.

Yara,dat gaat de goede kant in.Er gaat weer een wereld voor je open als je minder moe bent hihi

Lente,hahaha..moest wel lachen om je stukje :p Maar het nieuws is goed geland inmiddels zo te lezen hihi

Ik lig nog in bed...gaat nog niet echt beter.Wel lastig met eten,kreeg vanmorgen maar een paar hapjes kwark weg.Maar dan heb ik wel gespoten voor een normaal portie.Dus nu maar wat jus d`orange erbij.Hoop dat dat dan niet weer te fanatiek is.Nah ja,we rommelen maar aan.Komt wel weer goed.

Zeeb,hoop zo dat het meegevallen is voor je.Denk aan je..

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hahah echt he mams.. Zo is die van mij ook hoor.. Jaaa dan doe ik het toch... Jaaa maar wil nie dat jij alles alleen moet doen :p

20. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    En de enige die zich er drukt om maakt dat zijn wij zelf :p Ik hoor husband nl nooit klagen als ik dingen van hem vraag omdat ik het zelf echt niet kan.Al kan hij ook wel weer zo makkelijk zijn en het dan niet doen.Tja,dat is dan weer iets wat ik moeilijk vind.Maar leer het wel en ben al een heel stuk makkelijker als dat ik ooit was :p

Deel Deze Pagina