Hahah vriend hier kan juist echt niet tegen rommeltjes enzo.. Dus als ik het niet doe dan hoef k et niet eens te vragen.. Dan doet ie et wel zelf Het enige wat ik echt niet meer kan op t moment is onder t bed stofzuigen.. Ow en met was opvouwen als er steeds iets valt steeds bukken is ook nie fijn Viel me gisteravond trouwens op toen k op mn zij lag dat mn buik best groot wordt ineens... Wordt toch ns tijd voor n buikfoto denk ik hihi
Ohh dat lijkt me nou echt heerlijk,een man in huis die niet tegen rommel kan Die van mij is echt een rommelkont,echt niet te geloven.En de kids hebben die genen helaas van hun vader Ja,maak eens een foto Hier heb ik juist het idee dat m`n buik even stilstaat.Waar niets mis mee is trouwens,hij is groot zat
Hahah jouw buik is idd enorm mams! Zal het zo maar ns proberen... Kan alleen nie beloven dat t gaat lukken in mn eentje
Had trouwens gisteravond de intake bij de verloskundige. Toen bleek dat ik teveel suiker in mijn urine heb. Wat kan dat betekenen?
Missck,mss teveel suikers van te voren gehad? Gaan ze het verder onderzoeken,of nog niet? Dreamer,lukt het??
Ze doet er eerst nog niks mee. Dus het zal vast wel goed zijn. Het was ook urine van 6 uur 's middags, dus er kan natuurlijk van alles inzitten.
Ow..en ik maar wachten op die foto Missck,van die urine kun je idd niet zoveel zeggen. Heeft iemand de wij al binnen gehad?Kan wel wat leesvoer gebruiken hier in m`n nestje
Euhhh nee.. Vanaf wanneer krijg je die binnen dan mams? Kheb wel al die box van prenatal gehaald.. Daarna krijg je toch ook die boekjes binnen?
Hey meiden!! Loop ik gister nog te verkondigen dat ik zo goed slaap....vannacht van half 5 tot half 7 wakker gelegen met kleine uk die aan t feesten en koppetje duikelen was. Wat ben ik dan blij dat ik uit kan slapen. Zeeb, ben benieuwd meis hoe t met jullie is! Mams, heb m ook nog niet...laatste volgens mij in november? Klopt dat? Dreamer lekker rustig aan dus vandaag! Goed zo. Lente, geweldig die vrienden haha! En niet misselijk, super! Babs, succes bij de 20 weken!!! Laat je het weten? Miss, fijn dat je je intake gehad hebt. Wanneer krijg je je echo? Heb gister n hoop harde buiken gehad, vooral s avonds tijdens en na IKEA. Toch maar rustiger aan doen. Wel goed geslaagd!! Wasmeubel, rolgordijn babykamer, schapenvelletje babykamer en lekkere IKEA frutsels!
@ Noosa. Ik ga straks om 12 uur bellen met het ziekenhuis voor de termijnecho. Volgens de verloskundige moet ik een afspraak maken voor over 4 weken. Dus rond 13 februari.
Kan ik het ook een week eerder doen denken jullie? Dan ben ik 10 weken. Of is dat te vroeg voor een termijnecho...
Dreamer,heb je die nog helemaal niet gehad?Die komen iedere maand,alleen in December niet dacht ik. Boekjes komen al lang voordat je de blije doos op kan halen. Noosa,ik zei laatst ook al dat de beeb me nog niet wakker hield.Daar kom ik al lang en breed van terug,niet te geloven zeg Heb jij dat ook dat als hij dan zo druk is dat je het er benauwd van krijgt? Niet echt benauwd,vind het lastig uit te leggen...Beeb zit hier nog niet op zijn hoogst natuurlijk,maar schopt wel met gemak alles omhoog.En dan dat gewring erbij.Apart gevoel. Vervelend die harde buiken..bij Ikea ben je natuurlijk wel meteen een eindje aan het lopen.Kan je vandaag wel rustig aan doen?
Miss,termijn echo doen ze hier vanaf 10 weken.Maar ik zou gewoon het advies van de vk opvolgen Noos,nog geen bericht gehad over de doos? Ik al voor kerst,ze hebben hem alleen iedere keer nog niet binnen gekregen bij prenatal
Vannacht schrok ik wel n paar keer van n trap, hij zit zo hoog dan. Op mn rug ligt dan niet lekker. En ik kan vandaag wel rustig aan doen, kan ik in principe elke dag wel, maar of ik dat ook doe...eigenwijs wezen ben ik soms haha. Miss, je kan t proberen om de echo te vervroegen er is met 10 weken iig genoeg te zien!
Mams, op internet staat met 7 maanden dus ik wacht nog even geduldig haha. Zo, nu ga ik even douchen, tijd voor actie hier!
Euhh nee mams.. Niks gehad?! Straks maar ns ffmailen anders Foto's komen er aan mams.. Zijn niet enorm duidelijk mja Tis iets
Zijkant http://i76.photobucket.com/albums/j3/myshadow_2005/P1030399.jpg Voorkant http://i76.photobucket.com/albums/j3/myshadow_2005/P1030397.jpg