ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Noosa,ik slaap nu met mijn hoofd hoger (extra kussen eronder).En dan met kussens bij m`n benen,zo kan ik toch op m`n rug liggen.Op m`n zij ligt ook vaak niet lekker weer,dan komt smurfje in protest :p

Dreamer,hihi toch een foto gemaakt..ik ben benieuwd!

2. MissCK

MissCK Niet meer actief

Aaah Dreamer! Leuke foto's :D Mooie buik zeg..

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Mooie buik dreamer!! Leuke foto`s ;)

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ik blijf op mn zij/buik (ben een half half slaper hihi) slapen.. Ukje protesteert dan wel ff door n paar flinke trappen uit te delen.. Maar op mn rug kan ik echt niet slapen :p Na een kwartiertje geeft ze vaak wel op dus ;)

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Is wel grappig.. Want zelf vind ik nog altijd niet veel te zien.. Mja k ben dan eigenlijk nie echt realistisch.. Want k ben normaal echt plattt bij mn buik hihi...

Gisteravond op mn zij dacht ik echt... woooow.. hij is ineens enorm... Terwijl het vergeleken bij de buik van mams enorm meevalt :p

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Het is toch een echt zwangere buik :D Daar kan je niet omheen hoor hihi
    En mijn buik staat ff stil en mss blijft hij dat wel doen.Ik teken ervoor :p

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Nja wat k wel merk is dat k nu niet meer vol op mn buik kan liggen.. Vriend wilde gister mn rug wel ff masseren.. Helaas.. Als je nie p je buik kan liggen houdt dat snel op he :p

Zooo mag nog niet klagen.. Zit de hele ochtend al lui op mn gat en nog geen harde buik gehad!!

8. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tnx meiden! Heb er zin in.. hoop dat alles goed is met beeb en dat ze kunnen zien wat er in m'n buik zit! Ik laat jullie natuurlijk meteen weten hoe het gegaan is :)
    Vanmiddag cakejes bakken voor de opa's en oma's en de tantes, met roze of blauwe glazuur erop om het nieuws te vertellen, zin in!
    Vanmiddag lees ik weer verder hier hoor dus sorry voor m'n ego berichtje, beetje druk ;)
    Tot vanmiddag!

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Babsies, wat heb jij trouwens al vroeg intake voor kraamzorg?
    Kheb hier nog niks gehoord.. Ja een infoboekje gehad en that's it tot nu toe..

10. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hier ook nog geen intake gehad..volgens mij pas rond 30 weken.

Babs,veel plezier met de echo!!

Rug masseren als je op je zij ligt?Of op een eetkamerstoel en dan andersom gaan zitten..mogelijkheden genoeg :D

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ja zei vriend ook al.. Ga je gewoon omgedraaid zitten.. Maar was inmiddels al zo moe dat k wilde slapen hihi :D

Net maar ff gebeld.. Las nl in de infomap dat k ook een inschrijfbevestiging zou moeten krijgen.. Die is in november al verstuurd.. Maar ik zou nie weten waar ie is.. Dus die krijg k opnieuw hihi.. En de intake is hier wssnlijk volgende maand.. We wachten het maar af ;)

Trouwens.. Kheb bij mn bedje/matrasje een heel klein beetje speling.. Misschien net 1.5 a 2 cm ofzo.. Is aan de hoofdkant ook meer dan aan de voeteneinde zegmaar.. Mja daar ligt natuurlijk ook het lakentje enzo.. Maar de maten kloppen wel precies?!

12. MissCK

MissCK Niet meer actief

dames. kreeg gisteren informatie over de combinatietest. hebben jullie deze test ook laten doen? wij zitten te twijfelen. misschien wel fijn om op tijd te weten 'als' er wat niet goed is.. toch?

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dreamer,is dat niet speling om het matrasje op te maken? Ik heb geen idee hoe het hier is,bedje staat nog niet en kan het me zo niet herinneren.

Miss,wij hebben geen combinatietest gedaan.Zo`n test is een kansberekening,stel dat er uit komt dat je verhoogde kans hebt op een kindje met afwijking dan weet je nog niets.
    Wij zitten ook niet in de risicogroep.Hier was de keuze niet zo moeilijk.Een kindje met afwijking is net zo welkom als een gezond kindje.

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ik heb het niet laten doen..
    Mijn vk en later ook de gyn zeiden beiden dat het eigenlijk nog geen zekerheid biedt.. Wij vallen ook buiten de risicogroep.. En dan betaalt de verzekering er geen cent aan (niet dat dat me zou tegnehouden). Maar het is gewoon geen 100% garantie. Mijn gyn zei zelfs dat de 20 wkn echo meer zekerheid zou bieden dan de combinatietest...

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Mams, zou best kunnen hoor! Zit nu alleen een hoeslakentje en lakentje omheen voor het idee.. Maar er moet sowieso nog een molton onder en die zijn vaak toch iets dikker.. En dan nog een dekentje natuurlijk wnat het kan daar in t kamertje best brrr koud zijn haha

16. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk Babs, om het met een cakeje te vertellen!

Hier ook nog geen intake gepland, maand 8 hadden ze het over? Lijkt me best laat..maarja we zullen wel zien haha.

Wij hebben ook geen combinatietest gedaan, om de bovenstaande reden van de andere meiden.

Pff..had een hoeslaken besteld bij Wehkamp, nu hebben ze het elastiek vast gestikt en pas het er niet omheen.
    Ik heb toch zo'n hekel aan dat soort regel dingen ;)

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow en Dreamer, ik denk dat een beetje speling inderdaad nodig is om het bedje goed op te maken!

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ja zij had het net ook over maand 8 Noosa.. En toen dacht ik ook wooow das toch laat... Das week 35 ofzo.. Stel dat je kindje onverhoopt eerder komt.. Maar ze zei ook dat ze nu bezig waren met intakes voor maart dus dat het volgende maand wordt wssnlijk :)

19. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Met 35 weken is idd wel laat.Ik weet het niet precies..dacht tegen 30 weken hier.

Oh irritant is dat noosa..zou ik ook niet blij van zijn.

Ik heb net de folders doorgespit..bij trekpleister zag ik een leuke wipstoel (lime) voor 20 euro (geen idee of dat voordelig is trouwens haha)...En "weekend" tassen die er luiertaswaardig uitzien.Alleen wel met roosjes..dat gaat husband niet willen haha
    Van mij mogen de gewone kleurige luiertassen wel in de aanbieding komen,tot die tijd gebruiken we gewoon onze oude tas..die zo lelijk nog niet is eigenlijk :p

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hier ook geen combinatietest....
    Wij noemen de baby 'frummel'....
    En ik heb gisteren mijn eerste tijdschrift gekregen, de doos volgt pas over een paar maanden....
    Ik hoop snel wat te horen over Zeeb en haar grietje...

En dan volgt hier even een ego bericht van Zussie:

Gisteren dus vrolijk en blij op mijn werk verteld dat ik zwanger ben. Iedereen in de gloria. Daarna met mijn 2 collega's die het al wisten en waar ik eerst een pizaatje mee zou gaan eten wat toen niet door ging, nu alsnog een pizza gaan eten.
    Ik was net 5 minuten binnen, toen dus die collega zei dat ze ook zwanger was, per ongeluk.... ze was een week over tijd en had getest 4 dagen geleden, en is nu dus ruim 5 weken....
    En ze was er eigenlijk niet blij mee, want ze gaat in april trouwen en dan heeft ze een dikke buik, en ze zouden een huwelijksreis maken naar Maleisie die ze om moeten boeken, en ze wilde nu eigenlijk nog helemaal geen kinderen....
    En ik kon gewoon wel janken...
    Ik had gewoon een super blije dag gehad, iedereen blij voor me met mijn zwangerschap, en dat komt dan ineens in de schaduw te staan van een ander zijn 'ongelukje'.
    Ze zei achteraf dat ze echt heel blij was dat ze het aan me had verteld, omdat na ons etentje het positieve gevoel bij haar wel overheerste, dat het wel goed komt en dat het eigenlijk hardstikke leuk is. Terwijl ze daarvoor eigenlijk alleen maar er om had gehuild. Dus ben wel blij dat ik dat voor haar heb kunnen doen. Ergens is het ook wel gezellig om samen zwanger te zijn.
    Maar eigenlijk voel ik me nu nog steeds gewoon dat ik eigenlijk wil huilen. Weet niet hoe het komt. Misschien ben ik soort van jaloers ofzo, dat ik nu niet meer de enige op het werk ben die zwanger is, dus dat het van mij niet meer zo bijzonder is ofzo... Of misschien ben ik gewoon boos dat iemand zo onvoorzichtig is en dan zwanger wordt, terwijl er hier meiden zijn die al tijden bewust proberen en niet zwanger worden. Ze is wel vaker onvoorzichtig geweest dat ze liep te grappen dat ze misschien wel zwanger was, en ik snap niet dat je je les daar niet uit leert en wat beter oplet. En ze kent mijn hele verhaal van begin tot eind, en dat ik het dan gewoon niet leuk van haar vind dat ze er zo mee omgaat....
    Ik weet niet, maar iig, ik moet er erg aan wennen!

Deel Deze Pagina