ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ahh zussie toch..Ik snap ook niet hoe "makkelijk" sommige mensen ermee omgaan hoor.
    En nu je zelf zo helemaal in de wolken bent met jullie beebje..en dan durft iemand anders ook nog te zeggen dat ze er eigenlijk niet zo blij mee is dat ze zo`n wondertje in haar buik heeft.
    Dat zijn wel even tegenstrijdige dingetjes allemaal... Helaas blijven er altijd mensen zijn die anders met dingen omgaan als dat je zelf ook maar ooit zou doen,dat kun je niet veranderen.Proberen naast je neer te leggen en goed bedenken hoe heerlijk het is dat jij wel gelukkig bent met dit nieuwe leven in jou buik.

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Sjee zussie, kan me je gevoel wel een beetje voorstellen...
    Zo ken ik er ook eentje Zij heeft twee kindjes en is toen ongepland zwanger geraakt van nr 3.. Heel veel gezeik met dr man/vriend gehad en het uiteindelijk weg laten halen.. Zij dikke spijt.. En drie keer raden.. Nu willen ze wssnlijk een derde.. Onbegrijpelijk..

Ben benieuwd hoe het met zeeb is!!

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joeehoee...kan de blije doos ophalen!

Zussie, ik kan me je gevoel helemaal voorstellen! Geef jezelf de ruimte om te voelen wat je voelt.
    Het is onbegrijpelijk soms hoe mensen met hun eigen leven omgaan.
    En ik hoop dat jullie over een paar weken allebei dolgelukkig jullie zwangerschapsverhalen aan elkaar kwijt kunnen.

Heey...Zeebje is online1

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Zo hier ben ik dan, was al eerder thuis maar heb nog even met vriend een broodje gegeten en nu is hij weer naar zijn werk :)

Het viel me 100% mee, had de hele nacht niet geslapen van de zenuwen.. dus was doodop vanochtend ook nog eens.

Nou.. geen groeiecho gehad, want de gyn zei in een week tijd kan ik niet opmaken of ze wel of niet goed op schema ligt,
    dus op 2 feb. een groeiecho en meteen weer een controle.

wel echo gehad , ze is inderdaad wat klein, en vruchtwater is weinig, zit onder de lijn maar nog niet té weinig.
    ' Genoeg voor dit kindje ' zei de gyn
    doppleronderzoek was ook allemaal goed. verder geen rare dingen kunnen vinden.
    ze ligt in onvolkomen stuit, dat kan de weinige bewegingen verklaren. en hij denkt dat ze zo ook lekker blijft liggen.
    ook omdat het vruchtwater weinig is, zal ze niet gaan draaien
    maar je weet nooit :)

Hij zei, geen zorgen maken, als ze over 2 weken echt niet of heel weinig gegroeit is dan pas gaan we over op het ''rampenplan''
    voor nu gewoon rustig aan, goed eten , drinken, rusten en dan tot over 2 weken.

vond het een hele fijne gyn. ben nu veel meer op mijn gemak!
    blijft daar dus ook onder behandeling

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hopelijk een beetje positief nieuws..

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Noud at valt dan iig weer een beetje mee meid!!
    Nu lekker rustig aan houden, proberen niet meer teveel te stressen en dan over twee wkn nog maar verder kijken...

*dit klinkt heel makkelijk ik weet het.*

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik zie Zeeb onderaan staan.... hoe is het meis?

En ik snap haar ook wel hoor, ze wist het pas 4 dagen en moest gewoon enorm wennen aan het idee. Denk echt dat ze er straks wel blij mee is en dat het ook goed komt.
    Ben ook wel blij dat dit gebeurt nu ik zelf al zwanger ben, en niet als wij net de MMM in gaan ofzo.... dan was het nog veel pijnlijker geweest.
    Maar toch steekt het gewoon een beetje. Ook omdat de andere collega die dus mee was nooit kinderen heeft kunnen krijgen. Het doet me gewoon verdriet denk ik dat iemand er zo mee om gaat, zeker omdat ze er dus al vaker onzeker over was en over grapte. Dan denk ik, zo ga je niet met zoiets om, en je vraagt er gewoon omdat het dan een keer echt gebeurt.
    Ze is ook wel zwanger geworden van voorvocht op 8 dagen voor de eisprong, dus de kans was ook wel heel klein. Maar toch....
    En misschien moet ik me er ook even overheen zetten dat ik niet meer de enige ben, dus de aandacht straks moet gaan delen ;)

8. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah Zeeb, wat fijn dat de gyn je enigzins gerust heeft kunnen stellen!
    Hoop dat je het een klein beetje los kunt laten komende 2 weken.
    Het scheelt al iets dat haar weinige bewegingen te verklaren zijn en dat ze nog genoeg vruchtwater heeft!
    Alle weken dat de kleine meid blijft zitten zijn nu mooi mee genomen natuurlijk!

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ohh wat fijn zeeb!!! Ben echt blij voor je! Op naar een goede echo op 2 feb ;)

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zeeb fijn dat je gerustgesteld bent meissie!
    Klinkt als een fijne gyn!
    Nu maar lekker rustig aan doen en je meisje de kans geven ze een poepie te laten ruiken over 2 weken!

11. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zussie, aandacht delen is nooit leuk :p Het liefste blijf je zelf nog even in de picture staan van de roze/blauwe wolk!
    Maar je zal zien, elke zwangerschap is anders en iedereen reageert daar anders op. Dus er blijft vast genoeg over voor jou :D
    Ik herken dat gevoel trouwens wel hoor, heb het ook wel eens en dan ergens voel ik me zo'n klein kind...hihi.
    Het zal wel menselijk zijn :p

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja ik baal ook gewoon soort van dat ik dat gevoel niet aan de kant kan zetten en er gewoon volwassen mee om kan gaan ofzo...
    Maar het even hier spuien lucht al op.
    Wil het eigenlijk zo graag aan mijn moeder vertellen, maar die collega is ook een collega van mijn moeder dus dat kan ik echt niet maken.
    Misschien dat ik het er nog wel even met die andere collega (zonder kindjes) over heb.
    Heb het trouwens gisteren ook wel tegen dat meisje gezegd hoor, dat ik het wel moeilijk vind en even moet slikken. Maar goed, dat moet ze zelf ook :p
    En ik geniet maar van de komende 5 weken, dat iedereen het van haar nog niet weet ;)

13. MissCK

MissCK Niet meer actief

Ah Zeeb! Blij dat je een beetje gerust bent. :)
    Op naar de echo 2 februari.

Kreeg zojuist telefoontje van de verloskundige. Moet toch naar het Lab, bloedprikken voor schildklier.
    En ziekenhuis gebeld! 13 febr. echo :D

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Lekker Missck..
    Denken ze dat je schildklier niet goed werkt?

Hier eindelijk gestofzuigd.. Wilde zo zelf nog ff boodschapje halen maar mag nie van vriend.. Hijs bang dat k brokken maak met mn voetje hihi..

Heb nu maar mn nikes aangetrokken.. Moet zeggen dat scheelt wel iets :D

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamer heb ik iets gemist met je voet?
    Stofzuigen is trouwens iets wat je moet proberen om niet te doen met je bekken! Dat is mij iig afgeraden door fysio.

Bah miss, toch bloedprikken ..
    Maar wel n echo afspraak! Super!

16. MissCK

MissCK Niet meer actief

Schildklier problemen zit in de familie. Mijn moeder en oma hebben het ook. En omdat ik nogal schommel met mijn gewicht had de VK toch een verwijsbrief naar de dokter gestuurd. Dokter had vanmorgen VK gebeld dat het hem inderdaad ook wel verstandig lijkt om toch even bloed te laten prikken.

Toen zei de VK .. Weet je al of je de combinatietest wil doen? Want dan kun je in één keer bloed laten prikken voor de schildklier en voor de combinatietest.

Ik twijfel nog steeds wat we moeten met die combitest.

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    missck, toch goed dat ze het wel even onderzoeken :)

mams, ( misschien overheen gelezen hoor ) voel je je alweer wat beter ?

zussie, kan me voorstellen dat je even in een dipje zat. is natuurlijk niet echt leuk op die manier, en de aandacht word dan ook weer een beetje verdeeld.
    Je wilt toch graag het middelpunt zijn in het zwanger zijn, en nu word het een gedeelde plaats. Komt vast helemaal goed :)

Hebben jullie een tip voor een leuk maar ook makkelijk snackje/lekkernij om op tafel te zetten ?
    we krijgen vanavond bezoek en wil niet aankomen met een bak chips of kaas/worst neer te zetten;)
    maar kan/mag zelf dus ook niet orgineel doen en in de keuken gaan staan.
    dus wie o wie :D het moet dus makkelijk en snel klaar te maken zijn voor mij vanaf de bank of door vriend

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik weet ook niks over je voet dreamer! Wat is er loos?

Ben benieuwd Miss, naar je bloeduitslagen!
    wist niet dat suiker in je urine iets met schildklier te maken kon hebben...

Net toch maar even gebeld met die andere collega. Mijn hart gelucht en even lekker gehuild.
    Had sinds gisteravond al dat mn tranen hoog zaten maar er maar niet uit wilden :p Heb gisteren gewoon mijn eigen gevoel aan de kant gezet en geprobeerd mn collega zo goed mogelijk te helpen.
    Ze vond het helemaal niet gek dat ik me zo voel, en super goed dat ik het tegen haar heb gezegd.
    En ze zei dat T. (zwangere collega) het echt heel moeilijk had gehad de afgelopen dagenen heel verdrietis was, en dat ik echt precies de goede dingen had gezegd en dat ze echt vond dat T. veel meer ontspannen en positiever was na gisteravond.
    Dus dan is het de moeite geweest dat ik mezelf even heb weggecijferd ;) Denk dat T. er niks aan heeft als ik mijn gevoelens tegen haar ga uitspreken, die heeft al genoeg aan zichzelf. Maar wel fijn dat ik het even bij die ander kwijt kon!

19. MissCK

MissCK Niet meer actief

@ zeeb. gevulde eieren.. monchou met schouderham *jammie*.. kleine knakworstjes.

20. MissCK

MissCK Niet meer actief

@ zussie. nee dat heeft ook niet met schildklier te maken :) dat was weer een ander verhaal haha

Deel Deze Pagina