ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zeeb, haha *proest* oke, dan snap ik welk bot er bedoeld wordt;)

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja idd Miss, jekunt er gewoon onnodig onzeker door gemaakt worden of voor keuzes gezet die je misschien wel helemaal niet wilt maken...

Yaar je schaambot is waar je venusheuvel zit zegmaar... Gewoon echt je schaamstreek ;) waar je voorbips eindigt ;)
    Ik heb niet echt steken in mijn schaambot, maar echt door mn m*ts :p
    En ik heb al een paar keer dat ik 's ochtends heel vroeg wakker word met buikpijn, kramp. Dan ga ik maar naar de wc (misschien zit mijn blaas te vol) en dan loop ik echt krom van de pijn...
    Heb vanmorgen ook nog regelmatig van die krampen in onderbuik gehad, maar dan dus ook met steken in mn punani erbij....

Zal allemaal wel met de groei te maken hebben....
    Wel weer wat bloedverlies gehad vandaag.... maar maak me daar tegenwoordig niet zo druk meer om...

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hahah zussie de voorbips, die vind ik toch altijd zo grappig :D

dat we allemaal maar genoeg pijntjes hebben van het groeien, blijven groeien zou ik zeggen!!
    groeien groeien groeien , ik stem voor!

Ik klets ook mee in het maart 2012 mama's topic,
    en daar is gisteravond iemand bevallen met 30 weken van een jongen van 1700 gram!
    dus dat is erggg netjes voor 30 weken. ons meisje werd met 30 weken 1280 geschat.

ik zeg groeien maar dus :D

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hihi idd lekker groeien Zeeb!!
    Jongetjes wegen over t algemeen natuurlijk wel ietsjes meer dan meisjes vaak ;)

Pff kheb t idee dat de lucht uit mn longen geperst wordt

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Over groeien gesproken....
    Ik ben echt dik vandaag!

Heftig Zeeb, bevallen met 30 weken!
    Hoop niet dat het een van ons overkomt!
    Hoe kwam het dat het kindje zo vroeg kwam?

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Dat hoop ik toch ook niet zussie.. Dat gun je gewoonweg niemand..

De enige troost is dat ze tegenwoordig heel kundig zijn in de medische wereld.. Maar goed is het niet natuurlijk

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    geen echte oorzaak eigenlijk, ze was wel eerder al even opgenomen geweest door harde buiken en voorweeen, en 2cm ontsluiting. maar daarna leek het allemaal stabiel. nja tot gisteravond dus!

erg heftig maar haar zoontje doet het goed voor zover we op de hoogte zijn natuurlijk :)

Ik was al bang dat ze ons meisje zouden halen, pff gelukkig niet zeg. Nu pas met 33+2 weer terug naar de gyn.
    dus stél ze beslissen dan wat , dan is ze toch ''al'' 33 weken :)

8. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zeeb, jeetje heftig, bevallen met 30 weken. Hoop inderdaad ook dat dat bij ons niet gaat gebeuren!

Zussie, haha thnx meid;)
    Ik ben ook dik, heb mn nieuwe huis weer aan;) Heerlijk:D Mn andere nieuwe huis is nog niet binnen, zal vandaag wel geleverd worden. Mn buibanden zijn in ieder geval wel binnen vandaag als het goed is:)

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik heb lekker weer een rokje van mn zus aan...
    Heb niet echt winterschoenen die ik onder mn nieuwe broek aan kan. Heb wel ballerina's maar precies deze dagen is het zo koud!

Maar heb nu ik zo op de bank zit echt gewoon een bolle buik!
    Zoals ik hem normaal alleen 's avond heb, en als ik dan achterover leun zakt hij nog wel een beetje in.... Nu blijftie gewoon zitten :)
    Lag gisteravond ook in bed, en heb als ik op mijn rug lig ook gewoon echt een bolletje. Terwijl ik normaal altijd een 'gat' had, zoals mijn moeder dat zo mooi kon zeggen ;)

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    o help, de combinatie stokbroodje gezond met nog geen 10 min daarna een bakje bbq-ham chips is niet aan te raden.
    wat een misselijkheid.
    en ik vond nog wel dat ik het verdiend had vandaag :p ( iets lekkers dan )

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hahaha ooh Zeeb, slimpie!

Ik ga mijn spullen pakken meiden! Mannetje komt me straks halen en we gaan lekker weer een nachtje naar het nieuwe huis. Morgen vanuit daar naar mijn werk, spannend ;) dat wordt de eerste keer!
    Zal even fotootjes maken van de vloer enzo straks, kan ik die even posten!

12. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie, veel plezier met je overnachting in je nieuwe huisje! Ben nog steeds benieuwd naar de foto's;)
    Haha een gat;) Wat je lichaam toch ook veranderd in een paar weken tijd, echt ongelofelijk!

Zeeb, dat is niet helemaal slim;) Ik zit inmiddels aan de Dry Roasted Sweet Paprika borrelnootjes, mjammie:D

13. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    He, we zijn alweer bijna toe aan een nieuw topic;)

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    wow..ik was er een paar uurtjes niet..weer pagina`s bijlezen..Ben lekker in bad gegaan en daarna viel ik zomaar in slaap haha.Het zal wel nodig zijn.Ik voel me nog niet echt beter..ook niet doodziek hoor.Hoofd zit vol,diarree,overal spierpijn en ben echt slapjes als ik ga staan.Het is iig fijn dat ik nu ziek kan zijn en lekker in bed kan blijven,dat kan normaal gesproken niet.

Zeeb,idd over 2 weken ben je alweer over de 33 weken.Iedere week is er 1 toch ;) Fijn dat het klikte met de gyn,is ook een fijne vent.

Zussie,veel plezier in jullie nieuwe huis!

Dreamer,balen van je voet.Stofzuigen is niet het beste idee idd,maar sommige dingen moeten nu eenmaal (vinden wij vrouwen dan :p).

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Haha precies mams!!

Lekker hoor even geslapen hebben... Ik kan vaak 's middags dan toch mn draai nie lekker vinden hihi!!

Oooh ben zo benieuwd naar mn spulletjes morgen.. Kheb t allebei al gezien in de winkel maar toch :p

Zeeb, dan ben je idd weer twee weekjes verder.. Maar hopelijk mag ze dan nog wat langer blijven zitten ;)

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    phoe bezig enveloppen te schrijven van de geboortekaartjes, en dan ineens vind ik het erg lastig, wie stuur je allemaal !? heb er nu zo'n 46 maar het idee dat ik nog heel wat mensen vergeten ben.
    en sommige twijfel ik of ik wat zal sturen.

Ik vind een geboortekaartje ook meteen een uitnodiging om op kraambezoek te komen, jullie ook ?
    Want stuur je kan (vage)kennissen ook een kaartje ?
    op zich wil ik deze mensen wel laten weten dat we een dochter hebben maar hoeven ze niet langs te komen :p

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zeeb,wij hadden die twijfel ook bij de eerste.Nou was dat niet mega lang na onze bruiloft en toen hebben we de lijst van de bruiloft aangehouden.
    Ik vind een geboortekaartje meestal ook een soort van uitnodiging voor kraambezoek.Nu sturen we dan ook niet zoveel kaartjes,zeker niet naar mensen die we niet vaak zien.Die lezen het maar op facebook :p

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hmm, ik vind het niet direct een uitnodiging om langs te komen. Mensen kunnen zelf toch wel inschatten of ze jullie vaak genoeg zien om op kraambezoek te komen. Sommige kaartjes stuur je inderdaad gewoon ter kennisgeving. Lijkt mij tenminste;)

Maar wij houden ook de lijst van de bruiloft aan, plus nog wat mensen die we om wat voor reden dan ook niet uit kunnen nodigen voor de bruiloft.. Komt zeker goed:)

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    De lijst van de bruiloft heb ik dus eigenlijk niet aangezien wij het klein houden en dus alleen familie en goede vrienden uitnodigen
    en ook niet alle ooms/tantes bijvoorbeeld komen naar de bruiloft.
    dus die stuur ik denk ik wel een kaartje, + enkele collegas van vriend. pff lastig. denk dat ik het maar gewoon op de gok doe :D
    waarvan ik denk, hoeft niet, die horen het vast wel via via ofzo.

als ik echt het hele adresboekje aanhoud kom ik op 74 maar van een aantal vind ik het echt niet nodig dat ze een kaartje krijgen

20. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben ervandoor, tot vanavond!

Deel Deze Pagina