ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Gewoon idd doen wat je zelf het beste lijkt.Wij sturen er deze ronde niet zoveel.

Ik heb straks geprobeerd beeb in actie te filmen,maar iedere keer is hij stil als ik aan het filmen ben.Nu zit hij weer te stuiteren,dat moet toch een keer lukken om hem op beeld te krijgen :p

2. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou vanmiddag echo gehad en alles gaat goed met ons!
    We verwachten een lief klein meisje!!

Ff geen tijd om bij te lezen maar we zijn heel blij!! :D

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeeb, wat fijn dat je ook af en toe wat leuks mag gaan doen. Volgens mij ga jij de komende weken een stuk relaxter in!

Heftig van die maart-mama! Hoop dat alles goed gaat met de kleine man.

Mams, lekker hoor dat bad van jou! En geniet er maar van dat je uit kan zieken. Zo zie je maar..elk 'nadeel heeft z'n voordeel.

Geboortekaartjes, pff ik vind het ook zo moeilijk! Wij komen op 80 uit maar ben ook bang dat ik alsnog mensen vergeten ben.
    Ach als de belangrijkste mensen maar een kaartje hebben gehad.
    Ik vind kaartjes trouwens niet altijd een uitnodiging voor kraamvisite. Ligt er echt aan van wie het kaartje is.

Vanavond weer cursus, jammer dat ik nog zo lang moet wachten voordat ik alles in praktijk uit kan voeren (niet dat ik het nu al wil hoor..groeien groeien groeien!!). Ben zo nieuwsgeirig naar de kleine man en hoe het straks allemaal is.
    Volgens mij had hij net de hik ofzo, om de paar seconde schudde mijn buik heen en weer. Zou dat kunnen?

4. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yeah Babs wat fijn!!! Gefeliciteerd :D

De meiden staan voor volgens mij he....ben benieuwd naar de andere beebjes hier :D

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zwangeren to be

Dreamer08 - 23 jaar - NOD 19 januari - Zussie

Chantej - 23 jaar - NOD onbekend - Rosemarie

Mama’s to be

Zebra - 23 jaar - 20 Maart 2012 – Meisje - Lentekind

Dreamer - 22 jaar - 15 April 2012 – Meisje - MissCK

Noosa - 24 jaar - 20 April 2012 – Jongen – Babsies

Trotsemams - 32 jaar - 5 Mei 2012 – Jongen - Yara

Babsies - 25 jaar – 4 Juni 2012 - Meisje - Noosa

Rosemarie - 25 jaar - 14 Juli 2012 - ?? – Chantej

Lentekind – 28 jaar - 3 Augustus 2012 - ?? - Zebra

Zussie – 25 jaar - 11 Augustus 2012 - ?? – Dreamer08

Yara – 22 jaar - 11 Augustus 2012 - ?? - Trotsemams

MissCK – 23 jaar - 4 September 2012 - ?? - Dreamer

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Babs, super leuk meid, gefeliciteerd met jullie kleine meid!
    Wel grappig dat je al die tijd zelf zo'n overtuiging had dat het een jongetje werd. Leuk!:D En fijn natuurlijk dat alles goed was! En nu lekker op je roze wolk:D

Nu moeten we weer een maand wachten tot de volgende het geslacht mag weten. Als ze het wil weten, wilde jij het weten Roos?

En over een week of 6-7 weten we het hier ook:D

7. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    En nu ben ik er echt vandoor;) Doeii!

8. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doei Yaar!!

9. MissCK

MissCK Niet meer actief

@ Babs. Gefeliciteeeeerd! :D Wat leuk.. Een meisje..

10. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Babs,wat een leuk nieuws.Alles goed met jullie meisje hihi.Gefeliciteerd ;)

Noosa,ja ik "geniet" er wel van dat ik uit kan zieken.Moeder zijn en ziek zijn dat gaat nu eenmaal niet samen normaal gesproken :p
    Is het een leuk clubje bij de cursus? Ja hoor,de hik is heel normaal.Is wel vreemd de eerste keer zo he.

Ik heb m`n avondeten weer op en ben m`n bedje weer ingedoken.Ben het meer dan beu,blehh

11. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben nu aan het koken.. Vanavond toch maar weer wat dingen van mn lijstje gaan doen. Ik hou echt niet van onafgewerkte lijstjes! Helaas kan ik de kraamzorg 's avonds niet bellen, dus dat moet ik toch echt maar morgenvroeg doen;)

Maar, mn buikbanden en nieuwe 'huis' zijn binnen:D Dus straks ff passen:D Ben wel echt blij als ze het op mn werk ook weten, buikje wordt toch wat lastiger te verbergen met strakke shirts;) Dus heb nu vooral wat wijdere truien aan..

Ik ga ff het eten afmaken en dan eten, tot straks!

12. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    #4532 Dreamer08, 17 jan 2012
    Laatst bewerkt: 17 jan 2012
    Foei, foei wat moest ik weer veel bijlezen.

Heb vanmiddag al heel ff gespiekt of er nieuws was van Zeeb...
    Meid wat fijn dat je weer naar huis mocht en dat er geen maatregelen genomen hoefden te worden!
    Fijn dat je zo af en toe ook weer leuke dingen mag doen!

Mams, voel je je al wat beter dan gister?

Noos veel plezier vanavond!

Zussie kan me goed voorstellen dat zulk nieuws lastig is om een plaatsje te geven. Kan me je gevoel heel goed voorstellen. Fijn dat je bij je andere collega je hart hebt kunnen luchten!
    Veel plezier in jullie nieuwe huis en ik ben benieuwd naar de fotos!

Yaar jij veel plezier met je nieuwe huis:p en je banden!

Babsies.... joehooee wat fijn dat alles goed is! Gefeliciteerd mt jullie meisje!!

Vergeet ik nu nog iemand....euhh... owja lastige keus MissCk zon combitest. Zelf zou ik het niet doen. Maar zoals iemand al zei, zon dest doe je niet ZOMAAR! Je moet wel rekening houden met de gevolgen die het kan opleveren!

Dreamer mooie buikfotos!

Hier is t temperatuurtje nog steeds hoog, verder niks te melden. :)

13. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Chantej wanneer is jouw NOD?

14. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Hey dreamer08, ik denk dat mijn nod zondag is en anders dinsdag.
    Zondag gaan we testen zijn dan een weekendje weg. pfff spannend!!
    mijn temp is sinds 14e ook gestegen naar 37.0

15. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Okee spannend! Die van mij donderdag!
    Ik weet nog niet zeker of ik dan ook ga testen!

16. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Knap hoor dat je zo lang wachten kan! heb echt elke keer de neiging om het wel te doen...! maar weet dat het nog niet zo zijn kan.
    Ik merk verder ook nog niet echt iets. heb wel 2 dagen wat buikpijn gehad onderin maar vandaag alweer stuk minder. soms ineens steekjes in borst. maar daar blijft het dan ook bij.

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Zooo kom nog ff spieken..

Babsies, wat fijn dat alles goed is!! En wat leuk een meisje!! Meisjes staan idd voor nu ;)

Chantej, spannend dus!!

Hier zijn mn moeder en oma net ff langs geweest.. Oma gelijk het kamertje laten zien.. Die was al die tijd nog niet daar geweest :p

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dreamer08, ohh wat is je temp nog mooi hoog! Ziet er goed uit:D Wat ik wel vreemd vind is dat FF nog steeds een stippelkruis zet. Alsof je temp niet overtuigend genoeg is;) Laat je wel van te voren nog ff weten wanneer je gaat testen?
    Thnx, mn nieuwe huis zit heerlijk;)

Chantej, voor jou ook nog spannend dus! Wel goed dat je temp gestegen is, nu maar hopen op een mooi resultaat na het weekend!

Dreamer, en wat vond ze ervan?

Hier het eten, voor zover ik het wegkreeg, naar binnen gewerkt en nu met laptoppie en lijstje op de bank. Ik hou van lijstjes afwerken en wegstrepen;)

Is iemand hier nog thuis in bakken? Ik wil me eraan gaan wagen om onze eigen bruidstaart te maken. Alleen het probleem is, vriend lust geen taart, dus wilde ik ijstaart maken. Dat lust hij wel;) Zou je die ook kunnen bekleden met fondant? En heeft er iemand een recept voor lekkere ijstaart? Eventueel voor twee verschillende..
    Voordeel van ijstaart maken is dat ik het gewoon al een week of twee van te voren kan maken en in de vriezer kan zetten;)

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Jaa ze stond ff raar te kijken hihi :D
    Maar ze vind t wel leuk ;) Hoewel ik daar makkelijk in ben hor... Als n ander het niks vind is t nie ons probleem.. Wij vinden het leuk :p

20. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha nee dat snap ik, dat heb ik ook wel. Maar is toch leuk als zij het ook leuk vind? Maar fijn dat ze het leuk vond;)

Deel Deze Pagina