Snapte ook wel dat je dat zo bedoelde hoor Bedoelde alleen maar te zeggen dat als een ander het niks vind dat niet os probleem is
Yaar volgens mij kun je een ijstaart niet bekleden met fondant.... volgens mij gaan die 2 dingen niet samen. Fijn dat je nieuwe huis lekker zit. Ja hoor als ik ga testen laat ik het nog wel ff weten, als ik ga testen ga ik as. donderdag testen. Maar ik weet het nog niet zeker.
Hmm, dat is wel jammer.. dan moet ik dus zorgen dat ik een hele mooie taart maak en die decoreer met bloemen ofzo.. Ik zal eens even in je album spieken straks! Thnx voor de tip Ja joh, echt stom van dat kruis, ik vind m overtuigend Haha oke, laat nog maar even weten van donderdag, mijn duimen draaien nog steeds voor je! (krijg er ondertussen blaren van)
Yaar,wat creatief om zelf je taart te maken.Ijstaart nog wel,klinkt goed Dreamer08 en Chantej.spannende dagen komen eraan voor jullie.Ohh ik hoop het zo voor jullie alletwee!! Aw sukkel dat ik ben..ik zit/lig in bed.Zit er een berg dekbed voor m`n laptop.Wil ik dat naar beneden duwen,awww daar zit een beeb haha.Hoe mutserig kan je zijn,hartstikke zwanger en ik heb niet in de gaten dat die bobbel daar zit omdat m`n buik eronder zit
Dreamer08, nope, nog nooit gemaakt, maar oefening baart kunst Marsepein lust ik echt niet, dus is niet echt een optie. Ach, ik verzin wel wat Heb mn vraag ook ff neergelegd in het taartentopic, misschien dat ik daar nog wat tips krijg Mams, haha muts en om jouw buik is niet echt heen te kijken Vond smurf niet leuk zeker
Dat was een stomme actie ja Maar er zit op m`n buik ook wel een bobbel dekbed zeg maar..maar niet zo groot als ik dacht haha Mss weet Lente het van de taarten,die is er ook mee bezig toch.Zou wel erg leuk zijn als je hem zelf kan maken
Chantej en Dreamer08 wat is t spannend voor jullie meiden!! Net weer gym gehad. Clubje wordt steeds gezelliger lekker meer kletsen etc. Beweging viel zwaar tegen. Bij het eerste pasje/dansje wat ik mee deed (niet eens 100%) begonnen de harde buiken. Flink baal moment en voor mij bevestiging dat ze dus echt komen van inspanning.... Maarja verder wel lekker bezig geweest en weer wat info over persen etc. haha
Noos, balen dat je zo snel last had van harde buiken! Maar wel leuk dat het cluppie steeds leuker wordt Mams, komt goed, ik ga eens neuzen. Ik ga afsluiten, heb inmiddels weer voor mn accesoires gemaild, stof en lint besteld. Nu ben ik alleen nog op zoek naar iets wat ik kan gebruiken als enveloppendoos en wat ik mooi kan inpakken/bekleden. Truste dames, tot morgen!
Nou zit ik dan.. heerlijk dat maagzuur.. not! :x Maar wel lekker de tijd om ff bij te lezen zonder dat er 3 pagina's per minuut bijgekletst worden @Yaar: spannend met je salarisondehandeling! Zeker niet gek als je nog even wacht hoor! Ik was 13 weken dat ik het vertelde. Heerlijk dat je moeheid wat begint te zakken! Weer meer energie om dingen te ondernemen En hoe bedoel je in de wandelgangen? Over je baan of ...? Ennehh.. je schaambot zit heeel laag, zeg maar onder je 'schaamheuvel' Ja grappig he dat het toch een meisje blijkt te zijn! Maar zoals ik geloof ik gezegd had had ik de laatste paar weken echt geen flauw idee meer.. maar toch.. dat eerste gevoel was echt jongen! Ach.. jongen of meisje, allebei meer dan welkom! We zijn helemaal blij Jullie doen een pretecho? Lekker hoor, al moet ik zeggen dat het wachten me best goed af ging. Maargoed, ff gluren is natuurlijk wel heerlijk! @Zussie: leuk dat je het verteld hebt maar balen van die collega. Is wel waar hoor, iedere zwangerschap is anders en straks kun je ook een hoop met haar delen. Wel jammer dat ze er zo laconiek over doet... en helemaal niet raar dat je zo denkt hoor... als je zwanger bent denk en voel je toch een beetje anders.. maar wel van alles een beetje extremer heb ik het idee! Nouja lekker boeiend.. je bent zwanger! Wat gek dat je zo'n pijn in je mond krijgt! Je weet dan wel waar het van komt maar toch! Lekker bezig met shoppen trouwens @Missck: he balen dat je geen eetlust hebt! Misschien overdag wat meer eten, als je wel trek hebt en het je beter smaakt? Hier ook geen combinatietest. Zelfde reden als de rest eigenlijk @Zeeb: mooi buikie meis en wat ontzettend fijn dat het vanmorgen goed ging en dat je gerustgesteld bent!! Heerlijk @Noos: Balen van je harde buiken bij inspanning... zo jammer dat je er verder niks mee kan behalve rustig aan doen he.. Kop op, het komt wel goed schatje Mooi buikie trouwens! @Dreamer08: voor jou ook weer spannend!! Nog paar daagjes We duimen gewoon weer vrolijk mee hier @Lente: wat gek eigenlijk he dat je vrienden de hints totaaaaal niet op hebben gepakt Gelukkig waren ze wel blij voor jullie @Mams: vervelend dat je niet lekker bent, vooral in combi met je suiker! Hoop dat je het een beetje onder controle kunt houden! Hihi lekkere muts met je berg dekbed @Dreamer: die moet je houden die vent! Die van mij is dus ook echt het tegenovergestelde.. al vind ie zelf van niet ik vind de foto's duidelijk hoor, mooi buikie al! Kan je nog terug met het matrasje? Kreeg vanmiddag van de kraamzorg wel het dringende advies een passend matrasje te gebruiken zodat er geen armpjes of beentjes in bekneld konden raken. Zo, hehe! Wel 20 pagina's bijgelezen! Vanmiddag dus de echo gehad, en wat was het weer heerlijk om naar beebje te kijken zeg! En leuke echoscopiste gehad, nam uitgebreid te tijd om overal naar de kijken en legde veel uit. Pas op het laatst kwam het geslacht aan bod en beeb had dus de hele tijd navelstreng tussen dr beentjes en lag verkeerd om, maaarrrr het oordeel luidde: meisje! Even opstaan en ff rondje lopen toen was ze gedraaid, en bleef het oordeel op meid! Toch gaf ze geen 100% 'garantie' omdat het bij meiden nou eenmaal moeilijker te zien is dus denk ik dat ik voor mezelf met een maand of anderhalf nog even een bevestiging wil. Gewoon omdat je je toch op het geslacht in gaat stellen en dan wil ik niet na de bevalling ineens verrast worden. En verder lag m'n placenta net wel of net niet over de uitgang, dus moet bedacht zijn op bloedverlies en met 32 wk weer terug voor een echo om te zien of ie omhoog gekropen is.. ik hooooop het echt want wil gewoon een kans op vaginale bevalling! Maargoed.. je hebt het niet voor het zeggen natuurlijk, ben allang blij dat met die kleine alles goed is Morgen (of straks ) zal ik even de foto's showen! Nou.. zit hier al bijna een uur en heb nog steeds een branderig gevoel... *zucht* ga het zo toch maar weer proberen in bedje...
Zo Babs, jij was laat/vroeg hier! Super rot dat je niet kan slapen van dat maagzuur.. Nee, is ook niet vreemd dat ik nog even wacht, maar ik wil het gewoon kwijt Moet mn buikkie nog goed verbergen op het werk en ik kan niks op FB zetten omdat ik collega's op FB heb.. 'Op de wandelgangen' is meer een uitdrukking Dus dat er tussen neus en lippen door onder collega's van alles geroepen wordt, terwijl er helemaal niks vanuit de leiding bekend is geworden daarover. Op mn werk dus. Klopt, dat zei je laatst wel, dat je niet echt meer een idee had. Maar super leuk! Zou wat zijn als een meisje niet welkom was Jup, wij doen een 2D -pretecho. Ik ben niet zo goed in wachten En voor die 30 euro vind ik het niet heel vervelend om een keertje extra naar onze beeb te kijken Dan heb ik de 20-wekenecho mooi als bevestiging. Ik hoop inderdaad voor je dat de placenta niet voor de uitgang zit. Zou jammer zijn als je geen kans hebt op een vaginale bevalling.. Maar goed, even afwachten dus voordat je daar zekerheid over hebt. Ben benieuwd naar de foto's van jullie kleine meid! Hier op zich goed geslapen, was vanmorgen ook minder moe. Dus misschien wordt het toch echt minder Ik hoop het. Zit nu dus weer op het werk. Heb echt geen zin vandaag Ach, vandaag en morgen nog en dan heb ik alweer weekend. En morgen heb ik zoveel afspraken dat die dag waarschijnlijk echt super snel gaat. Ohh, ben zo blij dat ik gister weer wat gedaan heb voor de bruiloft Nu dalijk even ergens subtiel de kraamzorg bellen en vrijdag nog even naar de nieuwe HA en dan is dat ook weer geregeld.
wij gaan toch voor de combinatietest. gisteravond gebeld met mijn VK. zij zei al.. aangezien jij twijfelt of je het wel of niet moet doen, ben jij iemand die er misschien wel eens baat bij kan hebben om 'gerustgesteld' te zijn. ze zei dat de kans gewoon klein is omdat ik erg jong ben nog. dus daar was ze niet zo bang voor. het kan natuurlijk altijd nog zei ze. maar die kans acht ze niet zo groot.. het is misschien voor een type zoals ik wel fijn om toch even zo'n combinatietest ertegen aan te gooien. gewoon om mezelf gerust te stellen. ben altijd al zo'n twijfel kont geweest. en ik weet zeker als ik het niet doe krijg ik spijt achteraf. dus ik denk dat wij er toch voor gaan. het kan natuurlijk ook geen kwaad en ik moet toch naar het ziekenhuis om bloed te prikken voor de schildklier, dus dan kan dat mooi in één keer.
Miss, wat fijn dat je de keuze nu goed hebt kunnen maken. Super dat je nog even naar de VK gebeld had en dat ze je gerustgesteld heeft! Fijn dat je erover uit bent
Babsies, wat een tijdstip! Ik val helaas elke avond in slaap met maagzuur, na een week of 5 leer je er mee om te gaan zeg maar maar erg vervelend! De ''twijfel'' bij jezelf van het geslacht snap ik helemaal. Volgens mij ben heb ik een echo of 6?! gehad voordat het echt helemaal duidelijk was haha
Babsies, de speling is echt minimaal hier... Hadm n moeder en oma gister ook ff laten kijken en die zeiden precies hetzelfde.. Er kan geeneens een armpje tussen Van mezelf missn net twee vingers Vervelend he dat maagzuur! Hopelijk heb je nog wat kunnen slapen... Mogguh!!
Babsies,jij was even op een onmogelijk tijdstip hier haha.Irri dat maagzuur..pak je er niets voor? Je hebt je rust toch ook hard nodig. Ik ben super benieuwd naar de echofoto`s.Fijn dat jullie zo genoten hebben! Yara,wat heerlijk dat de moeheid minder aan hetworden is!Owww,ga je de kraamzorg vanaf je werk bellen? Scary Fijn gevoel geeft dat,als je weer dingetjes gedaan hebt die gedaan moeten worden.Dat is toch echt een vrouwen ding denk ik MissCK,fijn dat de vk je kon helpen bij de keuze! Dreamer,ik denk als je het bedje op gaat maken met een dekentje dat de speling al weg is.Dan duw je toch onder het matrasje om het strak op te maken. Ik werd vanmorgen redelijk fit wakker...dacht ik Ik kan iig weer een beetje door mijn neus ademen en dat is al heel wat.Dus ik dacht hoppa,aan de poets.Speelgoedkast van de kindjes uitgezocht en gepoetst...en daarna total loss.Doos dat ik ben.Nu dus maar weer lekker rustig aan,maar het is iig al beter als wat het was
Babs, helpt een glas melk of een Rennie ook niet? Lijkt me toch wel echt vervelend als je zo midden in de nacht niet kunt slapen van het zuur. Zeeb, haha jij was ook wel echt het toppunt Mams, jup, ben gewoon even in de spreekkamer gaan zitten. Dat is redelijk privé Maar ik wil het gewoon geregeld hebben. Had natuurlijk ook gewoon tot vrijdag kunnen wachten, maar daar kan ik niet zo goed tegen Heb inmiddels gebeld en me aangemeld, moet nu alleen nog de verzekering bellen en doorgeven dat ik zwanger ben, zodat ik een kraampakket ontvang. Ja echt he! Geeft me zo'n goed gevoel als die dingen dan weer geregeld zijn. Ik ben echt een controlfreak en behoorlijk gestructureerd en organisatorisch. Vandaar dus Nu staat dus nog voor de beeb regelen de komende tijd: - Zorgverzekering bellen - Huisarts wijzigen (a.s. vrijdag) - Kinderopvang zoeken en kijkafspraak/gesprek plannen - Echobureau bellen voor afspraak geslachtsbepaling Zo, dat was het wel geloof ik Voor de bruiloft kan ik nu even niks doen, even wachten tot ik antwoord krijg van anderen Heb trouwens gister ook mn Kruidvatkaart geactiveerd en meteen de 'doos' aangevraagd (bij de KV is het een shopper, vandaar doos tussen haakjes) Haha Mams, ik kan al weken niet meer door mn neus ademen 's ochtends.. Erg vervelend, maar ben het gewend Maar muts, is ook niet goed om meteen zo vol aan de bak te gaan.. Doe eerst eens een beetje uitzieken