melk en frisdrank zijn hier trouwens echt not done bij maagzuur, word het alleen maar ergens. zo ook alles waar chocolade inzit. hier werkt appelsap redelijk. lees; 10 minuten rennie lees ik inderdaad ook veel, schijnt wel te mogen ( en te helpen ) maar ik neem ze niet. zolang ik nergens echt pijn heb ofzo ben ik niet zo van het slikken als het niet echt nodig is
Mams, het vreemde is... Bij het voeteneind sluit ie perfect aan... Maar bij het hoofdeind zegmaar, zit een klein beetje speling.. Nou scheelt t dat je een bedje toch kort moet opmaken dus daar ligt ze de eerste tijd niet eens in de buurt Tsja je moet niet gelijk alles gaan doen he Dan heb je het gelijk weer te pakken Yara, nog genoeg te doen dus!! Mijn neus zit altijd al wat dichter... Maar tijdens je zw.schap schijnt het erger te worden door de slijmvliezen die opzetten?! Kben hier trouwens de eerste kleertjes aan t wassen.. Niet de bedoeling maar had een zak gekregen spulletjes.. Alleen heeft bij mn tante gestaan en die rookt.. Dus wil eerst de lucht uit die kleertjes hebben voor het uberhaupt de babykamer in gaat
Ik ziek nu ook weer goed uit Ik kan er gewoon niet zo goed tegen..lig al dagen te liggen.Hoofdpijn,keelpijn,diarree en de bibbers.En dan kan ik het ineens niet meer aanzien hoe het eruit ziet allemaal,dus actie. Ik bleef nog net op m`n benen staan haha..ben echt net een vaatdoek.Ben denk ik ook wel wat afgevallen,nah ja..kan het hebben zullen we maar zeggen Owww,dat lijstje is zo opgelost van jou haha.Super toch.Verzekering regelen kon hier trouwens ook via internet Die shopper van kruidvat ziet er leuk uit he!Ben benieuwd.Bij de plus en c1000 krijg je ook iets leuks als je daar een geboortekaartje gaat brengen.Altijd leuk Ik zit iedere keer te twijfelen..of ik de laatste babyuitzet dingen maar online zal bestellen of toch naar de winkel zal gaan.Eigenlijk is live shoppen wel leuker
Zeeb, hier helpt melk juist wel goed!! Frisdrank kan je idd beter laten staan mja is soms zo lekker.. Ik drink nu redelijk veel melk om het te stoppen.. En tussendoor dan maar ijsthee.. Als k aan t werk ben is het taksi of vruchtensap hoewel je van die laatste ok weer maagzuur krijgt Nog niet eens direct maar einde vd dag merk je het wel rennie of gaviscon schijn je idd gwoon te mogen nemen.. Maar hier net als Zeeb, zolang het dragelijk is neem ik niks..
Dreamer,leukkk kleertjes wassen!! Heb ik ook zo`n zin in.. Wisten jullie dat er ook geurbuiltjes van zwitsal zijn? Nou ben ik niet zo van de zwitsal verzorgingsprodukten omdat er zoveel troep in zit,maar zo`n geurding in de kast klinkt wel goed hihi Als bij mij het maagzuur te erg is dan pak ik er echt wel iets voor (antagel)...maar te erg is dan ook het gevoel alsof mijn maag in de fik staat en er tegelijk een riem onder m`n borst wordt aangetrokken die eigenlijk voor iemand met maatje S bedoeld is
Moge! Nou toch nog weer redelijk geslapen! En vanmiddag gewoon nog ff te bed, dan ben ik er wel weer. @Yaar: aha ik snap. Hopelijk schiet het een beetje op met die reorganisatie dan.. dat gel*l kan ik ook altijd slecht tegen! Jaaa leuk leuk pretecho! Hier dus ook, denk wel met 6 weekjes. Lekker dat de moeheid begint op te trekken! En nu houden zo he @Missck: lekker dat je eruit bent wat betreft de combinatietest. En nu hopen dat alles goed is! @Zeeb: ja I know... maar tis zegmaar dat ik er niet mee in slaap val maar er wakker van wordt na een uur of 2. En dan kan ik dus niet meer slapen omdat het zeer doet. Het enige dat dan helpt is rechtop zitten en een glas melk oid.. maar dan nog.. misschien maar ff aan de huisarts vragen of er iets voor is. Haha ja jullie hebben helemaal veel echo's gehad Ach, liever teveel als te weinig toch!? @Dreamer: owh sorry, dat had ik niet begrepen! Nou dan zal het toch allemaal wel meevallen? Desnoods doe je er iets van een opgerolde handdoek tussen ofzo, als je twijfelt. @Mams: soms pak ik een maalox ervoor maar dat helpt 3 van de 4 keer ook niet. *zucht* Het leven van een zwangere is zwaar Lekker bezig jij haha! Kan je nog ff tukkie doen vandaag of zit dat er niet in? Ik zou toch live shoppen hoor.. veel leuker! (vind ik ) Ga nu ff de foto's plaatsen.. uno momento!
hier alle kleertjes en beddegoed etc al gewassen, en gestreken in de kast. Inderdaad ook met de zwitsal geurbuiltjes, heerlijk!! Maar ik ben dan ook wel erg van de zwitsal, ruikt zo lekker gebruik voor mezelf nu alles van de zwitsal mama lijn. heerlijk voor beeb heb ik zwitsal en neutral gekocht, Wij zijn allebei redelijk overgevoelig voor vanalles dus kans dat beeb niet tegen zwitsal kan is aanwezig Mams, ik zou gaan voor online shoppen, al is het natuurlijk wel leuk om echt te shoppen 9 van de 10 keer is er dan wel weer iets uitverkocht, of verkeerde kleur etc etc
nou zeg, lig nog geen 2uur beneden en word nu al helemaal gek van de hond. iemand nog op zoek?? ( grapje maar af en toe.. pfff! ) blijft hele tijd over-vrolijk op en neer lopen ' ik wil naar buiten ' ' ik wil spelen ' jammer dan, IK wil liggen , dus niet zeuren was het maar zo makkelijk met een hond haha
Heerlijk al dat zwitsal spul.. Kheb eigenlijk alles van zwitsal.. Als de kleine er nie tegen kan gebruik ik het zelf wel Zeeb, waar heb jij alles mee gewasse? Je hoort vaak dat mensen speciaal neutral wasmiddel kopen? Mams, ik zou gaan voor gewoon shoppen Heerlijk
Volgende week is het kamertje hoop ik klaar..dan weet ik helemaal wat we nog nodig hebben.Mss een keer naar babydump..daar hebben ze het meeste wel.En wat ze dan niet hebben later online bestellen.Hmm,goed plan. Om echt van winkel naar winkel te waggelen is geen optie meer helaas.Maar ik heb zo`n shopzin Zeeb,trouwens..jij hebt zo`n zijligkussen van de lidl toch?Denk je dat dat goed werkt ook als voedingskussen?Hoorde dat in een ander topic,dacht daar moet ik meer van weten haha.Kan je dat kussen ook gebruiken als een soort "worst" die dan achter je rug ligt? Nah..snap je wat ik bedoel? Op zoek naar een hond,hahaha...grapjas Hier ook zo`n hyperactieveling die continiue bij me wil zijn en anders de pan uit flipt.Niet echt grappig meer helaas.Dus nee,ik pas haha
Mams, ik zou gaan waar jij je het beste bij voelt.. Als het niet gaat kun je beter online shoppen, heb je alles in 1 x en goed. Maar live shoppen is natuurlijk ook leuk! Anders misschien gewoon naar 1 winkel gaan, daar alles kopen wat ze hebben en het overige via internet bestellen? Die shopper van KV ziet er inderdaad leuk uit! Schijnt ook echt veel bruikbaars in te zitten. Dreamer, klopt dat heb ik ook ergens gelezen.. Zal dan wel op mij van toepassing zijn Babs, ben benieuwd naar je foto's! Wij laten met 24-26 weken ook nog een 3D-4D pretecho doen Ik hou ook echt van de Zwitsalgeur, maar denk dat ik inderdaad ook een paar producten van Neutral neem voor de zekerheid.. Ik ben naar een vergadering, tot vanmiddag!
Dreamer, heb de babykleertjes gewassen met ons eigen wasmiddel alleen dan zonder wasverzachter. Ik was altijd met wasmiddel van de Action ( grote fles, doorzichtig voor nog geen 2 euro. zit 0,0 in aan dingen waar ik allergisch voor zou kunnen zijn ) zelf gebruik ik wel nog altijd wasverzachter van robijn (de witte) maar die heb ik voor de babyspullen ook weggelaten Mams, heb inderdaad zo'n zijslaapkussen, ik probeer het wel eens om ermee te zitten op de bank, maar er is geen worst vorm in de krijgen, zodra je ook maar iets beweegt ''spring'' dat kussen weer recht. dus mijn ervaring, nee zeker niet. maar om te slapen is het een geweldige uitvinding
babs, mooie fotos! en tja meisje...Ik durf er geen uitspraak over te doen haha. Ik heb fotos gekregen waar op staat 100% meisje en 100% jongen dus geslachtsfotos hou ik wijs mijn mond
Babs,mooie duidelijke foto`s! Meisje check check? Ik vind het niet reuze overtuigend en zou denken jongen..maar ik ben geen echoscopiste Zeeb,owww...iemand anders was er enthousiast over..dat het hetzelfde was als een voedingskussen.In een voedingskussen zitten van die kleine balletjes..dat kussen vouw je zoals jij het wil en zo blijft het liggen.Als het terug schiet in zijn rechte vorm heb je er als voedingskussen niet zoveel aan natuurlijk
ja mams, inderdaad ik heb ook een voedingskussen en dat is inderdaad met balletjes, kun je in elke vorm zetten en blijft liggen. maar dat zijslaapkussen is gewoon een soort van watten vulling, zoals een hoofdkussen zeg maar, dus dat is echt niet in posities te leggen. nou hier de brief van de woningstichting, wij hadden nieuwe binnendeuren gevraagt ( tja vragen staat vrij dacht ik ) want die dingen zijn zo oud en lelijk. maar helaas helaas, geen nieuwe. als je nieuwe wil moet je ze zelf maar vervangen. ja hallo ook lekker 9 nieuwe binnendeuren zelf vervangen in een huurhuis , die zijn gek dus vanavond maar eens horen wat vriend nu wil, misschien een sierlatje erop en verven ofzo, maar is een soort van vaag kunststof dus zal ook lastig zijn
Babsies, ik durf het ook nie met zekerheid te zeggen hor!! Ook ik zou hier nog wel een jochie uit kunnen halen.. Heb je nog een keer een pretecho? Dan daar nog een keer laten kijken hihi, hebben wij ook gedaan
@Zeeb: whaha was ook meer het idee hoor.. heb m'n foto even in het echo-forum gezet. En wat betreft die deuren.. volgens mij kun je gewoon met flink stevige lijm een hoop voor elkaar krijgen hoor. Likje verf er overheen en klaar is Zeeb @Mams: ja ik ben dus ook niet overtuigd door die 90% zegmaar.. maar het bleef allemaal heel klein daar tussen die beentjes en er stak niks uit. Maargoed, daarom dus ook zeker nog een echo voor de check check @Dreamer: ja zeker nog een pretecho dus
babsies, ik ben gaan speuren in het show je geslachtsfoto topic, en ik durf toch ook niet te zeggen een meisje, lastig! want ik zie ook echt nergens het bekende hamburgertje wat je bij een meisje heel vaak goed ziet op de fotos