ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zo daar ben ik ook weer

ons rustige dagje werd toch spontaan nog een drukke dag
    Hele dag weg geweest en veel gelopen. beeb helemaal niet kunnen voelen dus hopelijk vanavond nog wat geruststellende schopjes :)

nichtje had trouwens op het laatste moment een spoedkeizersnede gekregen, werd ingeleid maar wilde allemaal niet lukken.
    bleek ze nog nauwlijks vruchtwater te hebben dus allemaal snel snel
    baby weegt 2580 gram en heet J.ane ( even zo met een . ivm zoekfunctie )

heb haar zelf niet gesproken maar mijn tante. als het goed is mag ze over een aantal dagen naar huis dus dan ga ik haar ook maar even bellen

2. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Lente wat een mooie testen! Hahah ik kan me voorstellen dat je er geen genoeg van kunt krijgen! Heerlijk steeds die bevestiging!

Ik dacht ook wel eens gehoord te hebebn dat je geen Mon Chou mag als je zwanger bent, maar of het ook echt zo is.... geen idee!

Leuk hoor al dat geklets over namen. Mams 5 namen, dat is veel! Ik heb er maar 1 en dat heb ik altijd al jammer gevonden.... ik had het ook zo leuk gevonden om meerdere voorletters te hebben. Whaha.... wat heb ik dat mijn ouders vaak voor de voeten gegooid...! Inmiddels heb ik het wel geaccepteerd hoor...:)

Vandaag een heerlijk dagje gehad, lekker uitgeslapen en vanmiddag naar een winter/kerstmarkt geweest. Was echt super gezellig!

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dreamer08,je mag er zo een paar van me overnemen haha.Gezellig een kerstmarkt,dat zijn altijd leuke dingen.

Zeeb,gefeliciteerd met je nichtje/achternichtje...leuke naam! En,heeft de beeb weer van zich laten horen/voelen?

Ik zit nog steeds in het namentopic haha..ik wil een wawie jongensnaam en wel nu :p

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Mams, helaas nog niets gevoeld. zit stiekem nu al een beetje te porren :)

heb soms trouwens wel wat raars, alsof ze echt met haar hele lijf aan de voorkant tegen mijn buik ''hangt'' dan voelt het zwaar en helemaal hard op dat stuk
    voel ik ook precies vormen zitten.

herkent iemand dit ?

Monchou mag gewoon volgens mij hoor

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat kan zeeb,dan ligt ze mss met haar rug tegen jou buikwand aan..dan lijkt het alsof je aan de andere kant ruimte over hebt.
    Ik had het laatst andersom,dat vond ik maar niets :p

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zo iedereen een avondje offline geweest :)
    ook wel eens fijn natuurlijk!

Heb gister heerlijk tv gekeken de hele avond en nu lig ik weer op de bank. we hoeven straks alleen even op bezoek bij schoonouders eind van de middag en verder blijf ik lekker op de bank!
    beeb nog niet gevoeld, gister+vanochtend dus even hopen dat ze wil trappelen :)

hoe is het met iedereen , leuke dagen gehad ?

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Goedemorgen,
    Zeeb..ik was er wel een keer de hele avond haha...Ik heb de 189 pagina`s in het namentopic doorgespit :$ Als ik een topic zag dat me aansprak begon ik dat te lezen.Iig wel wat inspiratie opgedaan,maar nog belangrijker..niet 1 naam lijkt het te winnen van "onze" jongensnaam.Dus die ga ik steeds mooier vinden haha

Gister een beetje woorden met husband gehad (daarom zat ik hier de hele avond op zaterdag haha)..Maar daarna wel uitgepraat gelukkig en nog een gezellige avond gehad.Vreselijk irri trouwens dat ik in bed al veel last heb van krampen in m`n kuiten.Lekker romantisch haha

Vanmorgen was de beeb zo druk,ik voelde ineens zijn hoofdje of kontje omhoog ploepen haha.En jawel,met m`n hand voelde ik echt een bolletje.Welk bolletje weet ik niet,maar dat mag de pret niet drukken.
    Zoon erbij geroepen en die voelde de beeb nu eindelijk ook.Hij zat helemaal dromerig naar m`n buik te staren.Wat er dan toch allemaal in dat koppie omgaat..Dus ik zei tegen hem dat het eigenlijk wel gek is dat er een baby in mama`s buik aan het bewegen is,jaaaa... dat bedoelde hij.Scheetje.

Nu ff chillen...Hopen dat m`n suiker zakt,want die was gister veel te hoog.Stress is niet erg bevordelijk voor de suikerspiegel dus dat zou ermee te maken kunnen hebben.Ik had al extra gespoten en nog was hij te hoog.Irri.

Zeeb,ohh frusti is dat als je dan niets merkt he.Ik had dat laatst op zaterdag en zondag,maandag was de beeb toen de hele dag heel druk.Maar als je op beweging zit te wachten dan lijkt het een eeuwigheid te duren he.Ik ga dan meestal liggen en dan diep inademen (ruimte maken in je buik) en dan rustig uitademen.Dat wil nog wel eens helpen.

Straks gaan we naar m`n zussie en samen naar Dickensnight in Brandevoort.Heb er zin in!

Fijne zondag allemaal!

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Mams, he bah, nooit fijn om woorden te hebben. Gelukkig is het allemaal weer goed :)
    Zoveel pagina's en nog geen enkele kanshebber in de namen kunnen vinden :D tja.. dan maar hopen dat de kleine een meisje is haha
    Hopelijk zakt de suiker vandaag ook weer nu alles wat rustiger is.

Zal zo eens gaan in en uit ademen :)
    leuk he zo'n bolletje voelen! had ik paar dagen geleden ook.
    volgens mij het hoofdje want was echt een klein bolletje te voelen en volgens mij zijn 2 billetjes naast elkaar wel al wat groter :)

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    oh wat grappig. zie op mn banner dat ik nog 100dagen moet.
    alsof het niks is ;)

10. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    goeiemorgen!

wij zijn gister met een ander stelletje gaan bowlen, was erg gezellig. heb nu alleen wel een btje spierpijn in mn kuiten haha.
    en meer keelpijn, voelde het afgelopen dagen wel opkomen, maar het is nu wel erger...
    zo maar een kopje theinevrije thee nemen. dat is beter als " gewone" thee las ik.

en verder lekker niks vandaag, ja het huisje poetsen maar dat doe ik rustig aan.

ik zal binnenkort eens mijn namenlijstje aan vriendlief laten zien, benieuwd wat ie ervan vind:cool:

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    roos, een dagje rustig aan doen is ook wel eens fijn, en ook nodig :)

Ik voel nu alleen mijn eigen hartslag in mijn buik haha
    dacht eerst hee heeft ze de hik?
    maar nee hoor toen kwam ik erachter dag ik mezelf voelde :p

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zeeb,ik vind een jongensnaam ook zo moeilijk.Maar uit het rijtje wat we nu hebben zouden we er wel 1 kunnen kiezen denk ik.De naam die we al hadden maar waar ik nog erg aan moest wennen en niet zeker van was vind ik steeds meer waw haha.
    Ja erg,wil zo graag dat ook de jongensnaam vast staat als we de echo krijgen.

Grappig om te voelen idd ;) Onze beebs hebben flinke bolletjes,dus denk niet dat het hoofdje kleiner is als het kontje haha.
    Het blijft bijzonder...omdat zo in je lijf te voelen.En ook om het aan de buitenkant te voelen.

Nog maar 100 dagen,time flies hihi..Nee zonder gekheid,het is toch zo maart :D Nog eventjes en dan heb je je beeb in je armen ipv in je buik,hoe gaaf is dat :D

Rosemarie,rustig aan voor vandaag.Het is ook ziek zijn weer.Hoewel die vorst dan altijd wel weer goed is denk ik.
    Van wat voor soort namen hou jij?

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik zit vooral te wachten tot het januari is, voor mij gevoel ben ik dan dichter bij maart ( nouja niet alleen voor mijn gevoel, het is ook gewoon zo :p )
    maar dan zijn we in ieder geval in het goede jaar :D

14. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    hihi het goede jaar, nou ja idd, dan gaat het de goed kant op. hoeveel maart was je ook alweer uitgerekend?
    5 maart is een mooie datum;)

ik hou van aparte namen maar niet te apart. senna, isha, kaylee, en voor de jongens jayden, colin, devin

in die richting vind ik leuk

15. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    ik heb een buikfoto van gister in mn fotoalbum gezet:)

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Goedemorgen,
    Ik doe mee met aftellen tot januari! Kan niet wachten om te vertellen dat we zwanger zijn. Gister hebben we het erover gehad wanneer we het eventueel zouden willen vertellen. Mn mannetje vertelt het het liefste pas met 15 weken want dan weet hij ´zeker´ dat je de risicotijd voorbij bent. Heel fijn dat hij zijn eigen idee heeft maar hij moet maar meeveren zoals Kluun het zo mooi verwoord haha. 15 weken gaat hem niet worden haha.
    Als ik de 28ste naar de vk moet dan ben ik (volgens de berekeningen nu) bijna 9 weken. Daarna willen we voor oud en nieuw het nieuws aan onze ouders vertellen en daarna de rest. 15 jan hebben we gister op de kalender gezet met de vrienden waarmee we gingen bowlen. Hun wilde de verjaardagen niet groots vieren maar wel met elkaar dus onder het mom van een eigen bedrijf, en 2 verjaardagen zullen wij zeggen dat we ook een feetstje hebben;)
    Gister aan tafel begonnen ze al...en, wat hebbben jullie te vertellen? Dus wij al, wat wil je dat we vertellen? Nou gaan jullie trouwen of zijn jullie zwanger?...je zit ook niet aan de wijn. Ik al, nee dat mag toch niet als je zwanger bent. Ja maar hebben jullie geen nieuws dan? 'nee, we wilden gewoon gezellig uit eten met elkaar.' Nou, de gemoederen waren weer wat gesust en ze nemen nog steeds deels aan dat we niet zwanger zijn. Na het bowlen de kroeg nog in geweest. 1 van die vrienden kwam naar mij toe en legde voorzichtig zijn vinger tegen mijn buik. 'jij bent zwanger'. Goed, nou loopt hij al een hele tijd te vissen dus ooit moet hij het vanzelf goed hebben haha
    De kroeg is trouwens niet meer wat het is voor mij. Mensen wat een drukte. Ik werd draaierig en duizelig. Doordat er zoveel mensen waren moesti k echt moeite doen tot praten. en daardoor te weinig zuurstof.
    Ik ben om 1uur door mijn mannetje naar de auto gebracht en ben naar huis gegaan. Hij wilde nog even blijven. Komt hij om 1.30 thuis haha

Vandaag overdag lekker rustig en vanavond weer hetzelfde programma. gezellig.

Om mijn ego berichtje compleet te maken. Maakte me gister, als ik dan zo lang sta en later in bed lig echt weer zorgen of het allemaal goed blijft gaan. Ohh ik hoop zod at het goed zit deze zwangerschap!

Mama, fijn dat je je eigen naam toch nog steeds op je lijstje mag laten staan. Als je geen mooiere naam tegen komt dan moet dit gewoon wel de nama zijn misschien?!

Zeeb nog 100 dagen! dat klinkt opeens wel dichtbij haha
    Als jij uitgerekend bent, dan zit ik ongeveer op de helft;)

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Roos, ik zie een klein schattig en rond bolletje komen! Gaaf hoor!

18. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Leuk leuk,samen met husband kritisch naar de namen gekeken.De naam die ik al heel lang op nr 1 heb staan daar moest hij erg wennen.Nu heb ik die inmiddels al een aantal keren hardop uitgesproken (tussen neus en lippen door haha) en zit hij ook bij zijn favorieten.We hebben nu geloof ik zo`n 17 namen.Ze gaan niet allemaal door voor 1e naam,maar we hebben er dan ook 2 nodig.
    Vind het zo fijn dat mannetje mee wil denken en niet meer zo simpel zegt dat we wel wachten tot we het geslacht weten.

Zeebje,het is al de elfde..nog maar 20 dagen en dan is het januari.En dan nog maar 2 maanden tot je uitgerekend bent.Coolie!

Rosemarie,ik ga zo ff naar je foto kijken ;)

Lente,grapjas die vriend van je :p Tot 15 weken wachten,gekke vent haha.Ik zou het zelf niet kunnen,ook al weet je dat je minder kans hebt op een miskraam na 3 maanden.9 weken is dan een mooi compromis toch ;)
    Niet teveel zorgen maken lente,dit kindje in je buik kan je vertrouwen goed gebruiken!

Priktime,spannend haha

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Mams, en hoe is je suiker ?

Roos, inderdaad er komt al een mooi bolletje opzetten.

Ik kan me niet eens meer herinneren hoe het was toen mijn buik nog gewoon plat was. Wat gaan zulke dingen snel zeg
    ben nu gewoon al helemaal gewend aan mijn buidel :p

Lente, zooo 15 weken. Nee dat kan echt niet hoor Lente-vriend!
    en je kunt het vast ook niet zo lang verbergen :D
    Ik kreeg met 8 weken al blikken zo van ' he aangekomen ? of zwanger ? '
    scheelt dat niemand het dan nog durft te vragen haha

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Hoe is je priktime gegaan? Is het nu trouwens al meer een gewoonte aan het worden of moet je nog steeds je wekker zetten om jezelf er aan te herinneren?

Leuk als jullie samen tot een paar goede namen kom! Ik ben bij jullie heel nieuwsgierig. De andere 2 zijn ook heel bijzonder dus ik heb hoge verwachtingen van deze namen:D

Deel Deze Pagina