ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    babsies foto 3, waar zijn de voetjes :D
    ik dacht serieus bovenkant gezichtje, oogkassen en neusje zie ik erin. haha volgens mij ben ik heel slecht in echo fotos bekijken

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Zeeb geweldig :D

Moet ook zeggen dat k bij mn eigen echo;s meer duidelijkheid zie dan bij die van anderen... En als je eenmaal die pretecho gehad hebt lijken die standaard echo's gelijk zo donker hihi :D

3. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tnx Zeeb voor het meedenken :)
    En je kijkt zegmaar tegen de onderkant van het voetje aan. Hieltje ligt linksonder en loopt dan naar het midden. Ligt tegen het hieltje van de andere voet aan. Zegmaar... :p

4. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babs, mooie foto's meis! Ik vind de profielfoto's altijd zo Schattig!!
    Maar ik zou toch eerder jongetje zeggen hoor....iig nog even laten checken haha!
    En je was lekker bezig vannacht! Hoop dat je vanavond beter slaapt!

Miss, fijn dat je een besluit hebt genomen! Geeft vast weer wat rust.

Mams, foei ;) maar fijn dat je je iets beter voelt! En ik zou idd gedeeltelijk life shoppen en wat je niet hebt online.
    Zo ga ik t ook doen

Yaar lekker strepen op die lijstjes van je heerlijk :)

Zeeb, gezellig dat je er weer meer bent! Je klinkt een stuk vrolijker gelukkig :)

Zo net even op mn werk geweest en nu even chillen en vanmiddag geen idee! Vast wel weer een of ander kastje opruimen haha. Doe nu elke dag iets kleins...werkt prima!

5. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamer, jij nog harde buiken gehad?

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Niet echt noemenswaardig.. Gister 1 of 2 over de hele dag en vanochtend 1tje..

Rust doet dus blijkbaar wel goed..

7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig!
    Heb je nog contact met gyn of vk erover gehad?

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Nog niet.. Heb morgen controle dus dan gelijk alles bespreken ;)

Woeiii ik ga los.. Spullen zijn net bezorgd dus kga eens ff in de dozen neuzen :p

Geinige bezorger trouwens.. Tv staat hier aan.. Alfred J kwak.. Hijs volgens mij brabo ofzo.. Oehhh jeugdsentiment hahaha

9. MissCK

MissCK Niet meer actief

@ Noosa. haha dat denk je inderdaad dat ik dan na een keuze weer wat rust heb. maar zo zit ik niet in elkaar haha. zit er nog de hele dag aan te denken

10. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Whaaa.. net de wagen uitgeklapt... En nou krijg k em nie meer in elkaar hahaha :p Zal vriend leuk vinden :D

Kga zo gelijk ff belle.. Er hoort nog een verzorgingstas bij te zitten en die zit er dus niet bij

11. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan je op internet niks vinden over t inklappen? Is toch wel handig als je weet hoe dat moet haha!

Miss, Hmm rot dat je t nog niet los kan laten! Is wel belangrijk dat je relaxed blijft.

Pff meiden ik ben moe! Merk t niet eens aan mn lijf maar meer dat ik emotioneler ben dan anders en tegen dingen op zie waar ik me helemaal niet druk om hoef te maken!
    Vriend is vrijdag tm maandag weekend weg en zie daar wel tegen op. Verbouwing gaat dan ook verder etc en dan zit ik hier alleen
    Maargoed, even tukkie zo en dan zie ik alles weer rooskleuriger in haha..

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zo,de boterhammen zitten er weer in :p Was alweer niet zo`n leuke beneden komer.Jongste doggie lijkt tegenwoordig uit protest (omdat hij niet bij mij mag zijn als ik bijvoorbeeld boven ben) binnen te poepen en plassen.Echt zo`n met moeite eruit geperst drolletje,bah bah.Op het moment zie ik echt de leuke kanten van die hond niet meer hoor :(

Babs,ben benieuwd..wanneer is de volgende echo? :p Ik weet nog dat op de echo van dochter echt vrij duidelijk een hamburgertje te zien was.Op de echo van deze beeb een duidelijk geslachtsdeel

Oh meiden..ik voel me zo kut..terwijl ik net dit hierboven typte gingen de honden samen vechten.Ik werd zo boos,het gaat gewoon niet goed zo..en ik floepte er uit dat ze maar ergens anders moesten gaan wonen.
    Zoon was erbij,die schrok natuurlijk en helemaal in tranen..en ik ook..oh ik voel me nu zo`n waardeloze moeder.Ik weet het gewoon even niet meer...

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Noos, tis inmiddels gelukt.. stond ook int boekje mja ben altijd bang dak toch iets te hardhandig doe :p

14. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    O Mams, zo te lezen heb jij ook last van de hormonen en vermoeidheid.
    Ik vind t zo rot dat de beestjes zo heftig op alles reageren!
    Zou willen dat ik je kon helpen met tips ed. Maar helaas...kan niks anders dan je een flinke knuffel geven!

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Balen mams dat de hondjes zo tegen elkaar doen.. Kan je helaas ook geen tips geven :(

Zooo babydump maar ff gebeld.. Krijg mn tas die er bij hoorde te zitten en er dus nie bij zit nog nageleverd met de post.. Ben benieuwd!

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Zo hoeveel energie kan iets kosten trouwens op t moment..
    Ben alleen ff bezig geweest met uitpakken van de doos met kinderwagen en in elkaar en uit elkaar halen.. Zou nu best kunnen slapen... En dan heb k nu nog nie eens de rommel opgeruimd :p

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Mams, zo herkenbaar. heb dan maar 1 hond en geen kids, (nouja, nog geen die rondlopen ) maar snap het gevoel helemaal

hormonen, vermoeidheid , en dan lastige huisdieren
    Ik kan nu ook echt helemaal niks hebben van de hond.
    het is een schat van een dier en zou m voor geen goud willen missen maar mijn lontje is nu gewoon erg kort en heb alle rust nodig
    en tja dat snappen ze niet ;)

erg sneu dat je zoontje er zo van schrok. even zeggen dat je het zo niet bedoelde, dan zal het wel goedkomen toch ?

en van wat ik zo kan beoordelen ben jij een topmoeder! dus twijfel daar nooit aan he! :)

18. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad Mams twijfel niet aan je moederschap!
    Jij hebt zo ontzettend veel voor je gezin over! Kunnen veel moeders nog een puntje aan zuigen!

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ook hier zijn de katten op t moment veel in hun eigen kamertje hoor! Kan niet veel hebben idd!! En ze moeten nog best vaak gecorrigeerd worden.. En kan nu eenmaal nie snel opspringen nu ;) Dus vaak als vriend thuis is komen de katjes er gezellig bij.. En dan luisteren ze nog ook hihi

20. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zeebje..m`n traantjes zitten al zo hoog.Ga jij ook nog van die lieve dingen zeggen...En Noos en Dreamer...snik snik

Meiden,jullie zijn schatten....

Ik voel me echt zo`n jankerd vandaag...Zoon zit naast me te wii`en..zijn verdriet was al snel over en daar was ik verbaasd over.Dus ik vroeg of hij niet meer verdrietig was "nee mam" ...

Het is ook zo`n tweestrijd..op het moment ben ik zowat drukker met de dieren als met de kindjes...Dat klopt toch niet..

Met dochter gaat het de laatste tijd niet goed,ze kan goed aangeven waarom en daar is de drukte in huis van de hondjes 1 van de redenen.Dat snap ik wel,kan me dat goed voorstellen.
    Voor haar zou het absoluut beter zijn als er meer rust kwam in huis,ook wat dieren betreft.
    Maar voor zoon...heb ik jullie wel ooit verteld dat hij tot zijn 5e jaar nauwelijks sprak? Thuis wel,daar buiten niet..op school niet..met andere kinderen niet.Voor hem hebben we toen gekozen voor de poedel..met heel veel resultaat..hij praat volop nu.
    Zijn hondje heeft hem enorm veel zelfvertrouwen gegeven...
    Dus tja..voor zoon doet het veel goed,voor dochter is het veel te druk.En wat moet je dan?Op zich niet gek dat het zo ingewikkeld is allemaal...en dan dat continue gekef en binnen doen..En hartstikke zwanger,kan het idd gewoon niet hebben nu.Voel me daar dan weer schuldig over...
    Owww,ik draaf door geloof ik :p

Deel Deze Pagina