ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Mams, ik denk ok niet dat dit het juiste moment is om dit soort knopen door te gaan hakken.. Emotioneel zijn zwangeren nou eenmaal wat euhhh labiel..
    Heb jij nou 1 hondje of 2 hondjes? Dat begrijp ik even niet helemaal?! Anders msischien kijken of 1 vd hondjes tijdelijk bij familie terecht kan?

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik denk ook dat je wat betreft de dieren nu niet teveel moet gaan veranderen, vooral ook niet voor de kids.
    Er komt al een nieuw kindje bij, dat is al erg aangrijpend denk ik, misschien is het dan juist teveel verandering als er ook nog een hondje (tijdelijk) weg zou gaan ?
    ook al is het misschien wel beter voor de rust.

en hoe lastig ook, de hondjes horen ook weer bij het gezin.
    Hier hebben schoonouders en vrienden ook al aangeboden om de hond tijdelijk in huis te nemen, maar dit zou ik echt nooit kunnen, zou hem zo missen en het ook niet eerlijk vinden
    ondanks ik nu echt een groot deel van de dag helemaal gek word van zijn energie.
    als vriend thuis is gaat het dan weer prima. hond krijgt aandacht en ik kan lekker blijven liggen.

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik snap wel wat jullie bedoelen..Van de andere kant,ik heb 2 geweldig lieve kids maar qua opvoeding vragen ze echt heel veel van me.Dat is geen probleem hoor,begrijp me niet verkeerd...Voor m`n kids ga ik door het vuur,daar doe ik alles voor.
    Het is alleen zoveel allemaal nu en als ik dan ergens "steekjes laat vallen" dan zijn ten koste van de dieren.En dat heeft natuurlijk ook weer invloed op de kids.

Dat ik emotioneel nu erg flexibel ben is wel duidelijk,zo ben ik van nature echt niet ;) Maar hoe we het ook bekijken,het is enorm druk en dat gaat ten koste van dochter (ook nu even ten koste van mij,maar dat is niet doorslaggevend)...

Dreamer,mss is dat wel een optie.. even logeren.Wij hebben 2 hondjes (1 van 11 jaar en 1 van 1,5 jaar) en 2 katten.

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    mams, je zou om te beginnen een weekje ( of misschien 2 ) kunnen vragen of iemand de hondjes, of 1 hondje in huis wil nemen. Kijken hoe het dan gaat, of die rust echt het verschil maakt

misschien familie of vrienden in de buurt, zodat de kids ook nog af en toe naar de hondjes toe kunnen als ze er behoefde aan hebben ?

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hee meiden...
    Ik was begonnen met bijlezen maar ben halverwege afgehaakt...
    Zag wel dat Babs een meisje krijgt, gefeliciteerd joh! Super leuk!
    Yaar, wij hadden ook een ijsbruidstaart maar daar zat marsepein op!

Hier ben ik hardstikke beroerd.
    Gisteravond met veel pijn en moeite een menutje samengesteld. Spinazie en rostirondjes en een visding (soort grotevisstick).
    Maar eten ging gewoon echt niet, deed zo zeer! Zat met tranen in mn ogen 3 happen spinazie weg te werken.
    's nachts heb ik vanaf 4 uur wakker gelegen door de pijn in mijn mond. Dus toen maar besloten de huisarts te bellen vanmorgen en me ziek te melden. Had om 11.10 een afspraak, maar inmiddels wel honger omdat ik 's avonds ook niet gegeten gehad dus ik had een beetje yoghurt genomen, nou ik heb het geweten! Spugen, spugen, spugen.
    Ik was vastbesloten nog naar de huisarts te gaan, maar mannetje kon me nog net voor ik de deur uit ging een emmer onder mn neus duwen. Dus toen HA maar gebeld dat het niet ging lukken om te komen.
    Dus tot net eigenlijk een beetje in bed gelegen, heb me echt in 11 weken nog niet zo ziek gevoeld als nu. Net een paar droge crackertjes gegeten, is wel hard dus doet vrij zeer aan mijn mond maar ik moet gewoon even wat binnen krijgen en het lijkt er op dat het er nu wel in blijft!
    Ga zo eens even een thermometer opzoeken om te checken of ik geen koorts heb ofzo... dalijk is mn tong ontstoken of weet ik veel...

6. MissCK

MissCK Niet meer actief

bah zussie wat vervelend zeg. hoop dat je er snel weer boven op bent!

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik ben ook weer in het land der levenden;)

Gister gewerkt en daarna te druk om hier te kletsen. Ik heb wel even gekeken of Zeeb hier weer was gearriveerd. Fijn om te lezen dat dat zo was. Dat betekent geen ziekenhuis overnachting! Fijn om te lezen dat je het zelf allemaal wat positiever in ziet nu Zeeb. Hoe gaat het vandaag?

Mams ziek? Vandaag nog of voel je je alweer wat beter?

Babs, ik zag een roze tekst en zag toen dat je een meisje in je buik hebt groeien! Mooie echo's ook zeg! Dat wordt roze shoppen!!!

Hoe het verder is met iedereen heb ik allemaal niet bijgelezen. Ik moest zover terug....sorry. Als ik belangrijke dingen vergeten ben, zeg het dan maar!
    Nog 3 uurtjes en dan lig ik weer naar mn ukkie te kijken! Ik ben benieuwd naar het verschil!

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zussie, wat is er met je mond? Wat lastig dat het eten nu niet gaat juist nu je zoveel honger hebt.

9. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mams, ik vind t ook niet zo'n gek idee van het logeren....

Zussie wat ontzettend rot! Jij zit echt ff flink in je dip nu :( hoop dat je snel weer enigszins de oude bent!

Lente veel plezier met koekeloeren!! Heerlijk dat je weer even binnen mag kijken

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik weet niet.... mijn tong doet heel zeer...
    Vooral groenten en fruit (en aardappel) doen echt heel erg pijn, alsof je zout in een wond strooit...
    Lijkt wel soort allergische reactie ofzo... heb dit wel eerder gehad van citrusvruchten, maar nooit zo erg! Misschien is het wel een virusje ofzo, omdat ik ook zo moet braken...

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oh Lente, ik las er overheen!
    Veel plezier met je echo meis, dat alles maar goed mag wezen!En ben heeeeeel benieuwd naar je termijn!

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    En je bent hiervoor nog niet bij de dokter geweest? Ik zou me hier toch enigszins zorgen over maken.

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik ben ook wel benieuwd. Kijken of ik nu echt een week ernaast zit zoals nu, terwijl ik toch mijn eisprong heb gevoeld. We zullen het wel zien en het maakt ook allemaal niks uit. Maar het liefst wil ik dat ze zich ana mijn weken gaat houden haha
    Vanavond mailen we trouwens ook de laatste vrienden en mijn oude collega's. Daarna komt het op facebook. Ik ben benieuwd!

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nee ik wilde dus vanmorgen gaan, maar bleef maar spugen dus dat ging niet...
    Moet morgen ook werken, maar kijk wel even hoe het gaat.... en wat mijn moeder ervan zegt. Die is medisch nog wat beter onderlegd dan ik ;)

Ik vond net trouwens weer superlieve cadeautjes van mn moederop mijn bed.
    2 shirtjes, eentje zwart wit gestreept en eentje zwart met witte stipjes.
    En een grijze maxi-cosi hoes. Super leuk, want als ik er 1 heb kan ik ze ook namaken in mijn eigen stofjes!

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Leuk leuk leuk!
    Bij ons komt het dit weekend op facebook!
    Zo spannend!

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Zussie, oe bah klinkt heel vervelend, en raar ook!
    als het aanhoud zou ik toch maar naar de huisarts gaan, al is dat behoorlijk lastig natuurlijk als je niets binnenhoud

Lente, veel plezier vanavond bij de echo!!
    en natuurlijk zijn we erg nieuwschierig ( foto!:p )
    het gaat nu redelijk. de gyn heeft me toch enigzins gerust kunnen stellen dat het er nu allemaal nog niet zo negatief uit hoeft te zien.
    In mijn achterhoofd weet ik dat dit over 2 weken heel anders kan zijn als blijkt dat ze niet of nauwlijks gegroeid is, maar ik ga proberen om tot die tijd te genieten van de zwangerschp :)

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zussie het klinkt maar gek, dat met die tong. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Wat lief trouwens van je moeder! Ze begint nu aardig 'bij te draaien' is het niet? Nu maar uitpluizen hoe je het hoesje na kunt maken!

Het idd spannend hoe de reacties weer zijn op fb. Je weet dat het positief is maar ohhh, vind het spannend en leuk haha
    om 18uur bij de vk zijn. Dan denk ik rond 18.45 thuis, oma bellen om het te vertellen dan de vrienden mailen, collega's mailen en nog een paar meiden en het dan op fb zetten. Ik hoop dat ik tijd heb om hier langs te komen vanavond na al die belrondjes enz en anders plaats ik morgen de foto.

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja heb mn moeder ook maar vast even gesmst dat ik thuis ben vandaag, voordat er weer vervelende opmerkingen komen als ze thuiskomt ;)
    Maar idd, zo ken ik haar weer, dat ze van alles voor me gaat kopen, hahahaha!

Ik moet ook mijn oma nog bellen.... doe ik vanavond of morgenavond wel... zie er beetje tegenop (mijn oma is beetje apart)....
    Verder naaste vrienden en collega's enzo weten het nu. Morgen collega's van man nog. En dan facebook is echt voor de rest van de wereld....

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Oh je hebt het je collega's vertelt?!!! Hoe reageerde ze?

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja super leuk en lief!
    En het gaat nu natuurlijk als een lopend vuurtje ;) dus kreeg al smsjes enzo.
    Ze vinden het allemaal helemaal fantastisch, haha!

Alleen wat zij niet weten is dat er dus nog een rondloopt ;) die 5 weken minder ver is dan ik.
    Heb trouwens het zwangerschapsdagboek voor haar gekocht... als een hart onder de riem. Hoop dat ze zich een beetje bewust wordt van wat er allemaal gebeurt en hoe bijzonder het is. Zou toch jammer zijn als ze straks terug kijkt en er helemaal niet van genoten heeft...

Deel Deze Pagina