ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Is die gene dan niet bewust zwanger geraakt? Wel leuk dat je het er binnenkort samen over kunt hebben!

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nee per ongeluk... dus dat maakt het allemaal een beetje ingewikkeld...
    Omdat ik het best wel lastig vind iemand te horen zeggen dat ze 'dit helemaal niet wil', maar ik haar wel zo goed mogelijk wil helpen.

Mijn leidinggevende belt net.
    Ze wil eigenlijk niet dat ik morgen weer kom. Maar we zien wel hoe het morgen gaat :p eigenwijze drol die ik ben, haha!

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Lief dat ze zo met je mee denkt. Je moet ook eerst goed naar je eigen gezondheid kijken.

haha kat wilde naar buiten. Zat te miauwen voor de deur tot 3x aan toe. Laten zien dat het regent maar toch wilde hij eruit. Nu is hij buiten, staat hij na een minuut alweer voor de deur;)

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Lente,succes bij de echo straks! Ben wel iets beter,maar heb niet mn beste dag zullen we maar zeggen ;)

Zussie,zijn het geen aften? Of zeg ik nu iets heel simpels? Wat lief van je moeder zeg,die cadeau`tjes!

Ik ga het logeren eens in de groep gooien..Zou eigenlijk niemand weten,maar wel iets om over na te denken..

5. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit even moed te verzamelen om een half opgevreten muis weg te halen....maar ik durf niet!

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    he gatver Noos. Stoffer en blik, dan hoef je het niet met een doekje te doen. Die van ons doen dat (nog) niet;)

Mams, ik las idd iets over je honden maar weet niet precies meer wat. Ga je die te logeren brengen?

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha Lente, slimme poezenbeesten!

Mams, het zijn geen aften nee! Je ziet er niks aan, behalve dat mijn tong iets dikker en roder is. Maar het voelt echt net als een soort schaafwond ofzo....

En logeren... misschien wil Yaar wel even oppassen ;)

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Getver noos! idd,met stoffer en blik..ogen dicht..mond en neus dicht..

Lente,het gaat niet zo goed hier met jongste doggie.Hij wil continue mijn aandacht (iig bij mij zijn,aandacht niet zozeer)..maar flipt dus zodra ik boven ben of op de wc ben en hij alleen beneden is.Keft de hele buurt bij elkaar...
    Beetje in het kort ;)

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Het zit je niet mee met je beestjes he. Ik ben benieuwd of hij zich wel gedeisd weet te houden als hij aan het logeren is. Denk dat hij erg vol is van je zwangerschap

10. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Weet je dat ik mezelf heel soms zelfs egoistisch vind..dat we voor nog een kindje hebben gekozen..Is toch niet normaal..maar wat ik al zei,heb vandaag mn dag niet (na kots,plas,poep ruimen,keffende honden en vechtende honden is dat zo gek ook niet denk ik)..

11. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Babs, ik vind het juist wel een meisje! Er steekt niks uit, en bij mijn schoonzus zag je met 16 weken echt duidelijk een uitstekend piemeltje.. Maar goed, ik ben ook geen echoscopiste;)
    Maar super mooie echofoto's! Vooral die profielfoto, super mooi:)

Lieve Mams, wat Noos al zegt, jij mag absoluut niet twijfelen aan je kwaliteiten als moeder! Je hebt zoveel over voor iedereen. Kan me voorstellen dat het nu allemaal hoog zit en dat de combinatie van alles de situatie er niet bepaald leuk op maakt. Misschien eens even met je man gaan zitten en samen overleggen wat een goede oplossing zou kunnen zijn? Want hier worden zowel jij als je dochter niet gelukkiger van.. Ik kan je verder ook geen tips geven. Wel een hele dikke knuffel! Hou je taai meid, komt wel goed:)

Zussie, jeetje, jij had ook niet echt een gezellige ochtend.. Had je al even gesproken, maar ook vanaf hier nog even een dikke knuffel! Heb je al getempt? Klinkt wel echt als een allergische reactie, maar wel vreemd.. Doe maar lekker rustig aan!
    Ohh wat lief die cadeautjes van je mama! En wat lief van jou dat je haar dat dagboek cadeau hebt gedaan! Echt goed doordacht:)

Hmm, marsepein krijg ik inmiddels vaker als tip. Meisje in het taartentopic zei dat ik mn taart ook kon overgieten met chocola. Dat vond ik ook een goed idee! Kan ik daarna gewoon mooi decoreren met fondant enzo:D

Lente, oohh had ik helemaal niet aan gedacht! Jij hebt vandaag je echo leuk:D:D:D Ben ook benieuwd, veel plezier alvast!

Blegh, hier nog steeds FB stilte;) Volgens mn teamleider krijg ik toch deze week wel wat te horen..
    Vriend moet ook zijn opa en tante nog bellen, hoop dattie dat vandaag maar eens gaat doen..

Haha Zussie, ik zou het graag doen om Mams uit de brand te helpen, maar ik werk vier dagen en dat vind ik dan wel sneu. Zeker omdat het hondje gewend is de hele dag mensen om zich heen te hebben..

Jeetje, zo rustig als het hier 's avonds is, zo druk is het hier overdag;)
    Pff, ik baal, moet dadelijk de auto naar de garage brengen. Mn lichten gaan niet meer aan (alleen stadslicht), dus schiet niet echt op zo. Hoop dat de kosten mee gaan vallen. Hebben net bijna 600 euro moeten betalen aan vriends auto..

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Waarom is het niet normaal dat jullie voor nog een kindje hebben gekozen?
    Ik kan me voorstellen dat je je dag niet hebt als er zoveel dingen tegen zitten op een dag. Vergeet niet dat je zwangerschap energie slurpt, dat je gister ziek was en vandaag nog niet helemaal lekker bent. Dan zijn de dingen die vandaag gebeuren nog eens extra zwaar.

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Mams, ik ben het eens met de andere meiden!
    Niet aan jezelf gaan twijfelen! Je doet het hardstikke goed!

Yaar, ik maakte maar een grapje hoor, weet dat je niet veel thuis bent!

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Lente,ik bedoel dat het niet normaal vind dat ik het soms egoistisch vind.Dat dochter het er moeilijk mee heeft dat snap ik,daar hebben we ook rekening mee gehouden.
    Maar dat we daarbij zoveel troubles met de dieren zouden krijgen dat had ik niet kunnen bedenken.

Meiden,dankjewel allemaal.Doet me zo goed...jullie zijn lief!

15. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha weet ik wel;)

Mag ik iets heel asociaals vragen Zussie? Mag ik in PB trouwens hoor.. Wat heeft jullie ijsbruidstaart gekost?

Mjammie, appel:) Dalijk pizza eten..

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Maar dat is toch logisch dat je van te voren niet had kunnen bedenken hoe die honden en katten zich zouden gaan gedragen. Meid, je kunt hier niks aan doen. Je moet nu roeien met de riemen die je hebt en dat is heel lastig.
    Had je deze beestjes al toen je zwanger was van je zoon? Als ze toen nl normaal reageerde kan ik het me voorstellen dat je er niet eens aan hebt gedacht dat ze evnetueel anders zouden kunnen reageren.

Zal mn eten eens klaarmaken, kan het zo pruttelen!

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    oh trouwens. Schoonzussie mag morgen naar huis. Ze heeft vanmiddag de laatste chemo gehad voor de komende 3 weken. Ze is erg slapjes maar thuis ben je altijd weer beter dan in het zh.

18. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Lente,nee alleen ons oudste hondje hadden we toen.Dat is ook meteen het makkelijkste dier wat we ooit gehad hebben.Is wel waaks,maar past zich snel aan.

Wat fijn dat je schoonzusje naar huis mag!Wat zullen het zware tijden zijn zeg..Heeft ze dan over 3 weken de volgende chemo?

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ja, dan moet ze weer die kant op. Ze heeft er nu binnen een week 3 gehad. (delen) In haar beenmerg en hersenvocht was niks afwijkends gevonden dus dat was wel fijn.

Als je deze beestjes nog niet had, dan is het toch heel logisch dat je je toen niet kon voorstellen hoe ze nu zouden reageren. Ik kan me wel voorstellen dat het ontzettend moeilijk moet zijn voor je. Even een hele dikke knuf voor jou!
    Hoe gaat het trouwens met het spring-smurf kamertje?

20. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Heftig Lente... is niet eens voor te stellen hoe dat voor hun moet zijn zeg.

En dan heb ik het over gedoe met de beesten,stom toch eigenlijk.Nee ik had het niet kunnen overzien,maar heb toch best wat ervaring met dieren.Alleen nog nooit zoveel moeite ermee gehad als met deze hond en kat.

Het kamertje is bijna behang vrij!Het is nogal een werkje,zitten heel wat lagen op.Maar bijna leeg..Ik hoop dat het dit weekend klaar is maar ga er vanuit dat ik over 2 weken pas in kan richten (zeg ik niet tegen husband natuurlijk :D)...

Deel Deze Pagina