Dames. Even jullie advies nodig. Mijn schoonzusje moet waarschijnlijk deze week bevallen. Het begon een paar dagen geleden al wat bij haar te rommelen. Nou vertelde ze vanmorgen dat ze weer fit was en dat het er nog niet naar uit ziet dat het vandaag gaat komen. Nou wil ik het haar graag vertellen, dat wij zwanger zijn, omdat ze nu nog niet bevallen is Volgende week hebben ze misschien een kleine en dan komt het er ook niet van. Is het nog te vroeg met 7weken en 2dagen om te vertellen? Heb nog niet eens een echo gehad.. Wat nou als het hartje niet eens klopt ofzo.. Zal ik het zeggen vanavond? Of moet ik het nog even voor me houden..
missCK, die keuze kun je echt alleen zelf maken. wat jullie gevoel zegt dat goed is. Wij wilde bewust wachten met eerst een echo gehad te hebben om het hartje te zien kloppen voordat we het vertelde.
Bij ons wist de familie het met 4 a 5weken! Schoonzus heeft met 7 weken een echo gemaakt... Is net wat je zelf wil! Wij wilden het graag vertellen, verdriet zou ik ook met ze delen....
Zeeb, wat een gave taart! Zussie, kun je fondant niet mee invriezen dan? Hmm, ga gewoon wat proberen, dan zie ik wel Miss, tja, dat moet je zelf beoordelen. Wij hebben het ook met 7 weken tegen de naaste familie verteld. Hadden toen ook nog geen echo gehad.. Wij konden echt niet langer onze mond houden Denk dat je gewoon moet doen waar jij je goed bij voelt. De een zal 7 weken hartstikke vroeg vinden en een ander zal denken 'dan pas?'. Dus gewoon doen waar jij je goed bij voelt!
Weet niet Yaar... Maar zou je het niet op ijs kunnen doen, maar wel in kunnen vriezen? Ik heb er geen verstand van hoor
thanks meiden. dan komt de twijfelkont weer in mij naar boven. ik denk over alles altijd wel 100 keer na en daarna weet ik het nog niet. dus misschien maar weer gewoon een keer de knoop doorhakken en een beslissing maken inderdaad.. mocht er toch wat mis zijn, kun je er wel met iemand over praten natuurlijk.. dat is ook wel fijn.
Ohh ik krijg zo'n trek in taart en marsepein als ik al die taarten zo zie! Zeeb, mooie taart zeg Miss, je moet doen wat je zelf wilt! Mijn ouders hebben we het al vroeg vertelt en de rest na de eerste echo (was wel al met 6 weken).
ja met 6 weken een echo, kan het inderdaad wel maar die heb ik pas met 11 weken dus dat duurt nog even
Hi meiden, Net de echo gehad! Wauw, i'm in love! Wat is het gaaf zeg. Echt al gewoon een heel kindje. Armpjes, voetjes en zo'n lief neusje! Op 1 feb mogen we weer voor de 12 weken omdat ze nu te laat was voor een filmpje. Ze kon nu voor 70% zeggen dat het een meisje is. Met 12 weken voor 80%. Het genitale knopje stond gelijk met het lijfje dus is het in de meeste gevallen een meisje. Als het omhoog staat een jongen. Ik ben benieuwd haha Nu even de fam bellen! We zijn trouwens op 10.2 dagen gezet. Mijn gevoel zat toch goed
Aaaaaah Lente wat een snoezige foto! Zo lief! En wat leuk een meisje, dat ze dat al kon zien joh! Dit maakt mij extra nieuwsgierig naar vrijdag zo leuk!
Lente, wat een mooie foto's! Wist niet dat ze met 10 weken al een NUB konden zien Maar wel grappig, heb bij jou ook wel het gevoel van een meisje Super mooi meid! Snapte alleen niet helemaal wat je bedoelde met 'te laat voor een filmpje'. Hoezo mag je dan terug komen? Ik snap niet
Lente wat een prachtige foto! En wat fijn dat alles goed is Bijzonder dat ze al kunnen zien wat het geslacht is he....al zal het toch nog even spannend blijven. De meiden gaan echt aan kop hoor hier...Mams en ik willen graag versterking Hihi
Haha Zussie denkt dat ze een jongen krijgt, dus dan krijg je versterking Ik denk bij mezelf toch ook wel een jongen, maar probeer mezelf nu maar voor te houden dat het een meisje is En Roos en Miss weten ook nog niet wat het wordt, het kan nog alle kanten op
Hmm ja, al is het jongensgevoel deze week minder sterk dan het was.... Zo, net een witte boterham met een gekookt eitje op... En nu maar binnen houden!
Succes met binnenhouden meid! Haha het jongensgevoel nu weer minder? Ach, er is sowieso niet echt een peil op te trekken. Je weet pas echt wat het wordt als je het gezien hebt Ik ga douchen. Ben helemaal kriegel geworden van het zoeken naar hoe ik een ijstaart kan decoreren Daarna ga ik lekker met mannetje op de bank hangen, dus tot morgen meiden!
oowww Lente wat een schattige foto! En wat fijn dat alles goed gaat met beebje vandaag afspraak voor nieuwe geslachtsbepaling gemaakt en lekker geshopt, paar outfitjes voor ons meisje gekocht... leeeuuukkk
Haha ja, dat komt denk ik omdat ik het weer aan nieuwe mensen verteld heb en sommige mensen dan heel stellig zeggen dat het een meisje wordt 'en het meestal goed hebben' Maarja, er zijn ook mensen die precies het zelfde zeggen over een jongetje. Alleen ik ga er daardoor meer over twijfelen omdat het niet meer alleen mijn eigen gevoel is En door mijn misselijkheid twijfel ik ook meer, omdat ze zeggen dat je meer misselijk bent bij een meisje. Niet dat dat garanties geeft. Ik moet trouwens echt nog heel erg wennen dat iedereen nu mijn buik mag zien. Probeer hem echt nog een beetje te verbergen, maar gisteravond op de huiskring zei een meisje: 'Zooooooooo jeetje, je ziet het echt al goed eigenlijk!" en toen zei iedereen meteen kijken, kijken! En voor ik het wist stonden er 10 mensen naar mn buik te kijken.... Hihi, even wennen
Hihi, ik liep gisteren met mannetje door de prenatal... En hij is echt nog erger met kleertjes dan ik... Hij vond echt van alles leuk, haha.... Dus beter weten we het geslacht niet, want dat gaat ons echt een fortuin kosten! Door hem als het een jongetje wordt, door mij als het een meisje wordt. Haha! We hebben wel beetje andere kledingsmaak