Goed idee... Marktplaats.nl > Zitzak Sit & Joy NIEUW..! - Kinderen en Baby's - Overige Kinderen en Baby's is toch een stuk betaalbaarder al!
60 euro Das een hoop geld idd Vind hem wel super leuk,maar dat heb ik er niet voor over.En voor het voedingskussen vind ik het ook niet zo belangrijk,dat ligt toch op onze slaapkamer.Voor 30 euro heb je bij babydump een complete met hoes
Marktplaats.nl > Te Koop Doomoo zitzak kleur Bubbels - Kinderen en Baby's - Overige Kinderen en Baby's deze is leuk! nog een: Marktplaats.nl > Doomoo zitzak / Domoo seat - kleur blue - Kinderen en Baby's - Overige Kinderen en Baby's
Lente wat fijn dat alles goed was!!! Super hoor! Lijkt me heerlijk dat iedereen het mag weten, hoef je ook niet meer geheimzinnig te doen! Yaar ken je Pipoos? Hebben ze ook hele leuke taartspullen! Zussie jij voelt je borsten dus als je trap loopt? Nu op dit moment lijken ze weer minder gevoelig... gunst ik weet het ook allemaal niet meer.... Pff.... eerst maar eens zien hoe morgenochtend mn tempratuur is...
jawel,ben een stuk fitter weer.Denk dat ik morgen weer even de deur uit ga,dat binnenzitten/liggen doet een mens ook geen goed
Zoooo frustrerend als internet het niet doet!!! Ik twijfel nog steeds of ik morgen ga testen, ben wel vaker op 15-16 dpo ongesteld geworden. Dus dat zegt ook niks..... Morgen ben ik wel vrij dus wat dat betreft heb ik wel alle tijd om te testen.....
Dreamer08,daar kan ik ook nooit zo goed tegen.Als je wil internetten maar het gaat niet. Testen of niet..mss weet je het morgenvroeg wel...Even een nachtje over slapen mss?
Ja kweet het niet zo goed Ik test liever zonder mannetje erbij en dat kan eigenlijk alleen morgen Ik verras hem denk ik liever. Met testen werkt ie altijd op mijn zenuwen. Ik wil in ieder geval eerst mijn tempratuur morgen afwachten, als die gedaald is hoef ik niet meer te testen
Dan is morgen een mooie dag Goed idee toch om eerst je temp af te wachten en dan te beslissen wat je doet?