Jaa ik neem morgen wel een beslissing. Eigenlijk is morgen gewoon de meest ideale dag maar ik heb nog geen testdrang dus ik kijk wel even of ik het nog aan zie tot het weekend of niet
Ik geloof niet dat ik dat ooit zo heb ervaren De honden,die liggen vanaf 18.00 knock out...zat me nog af te vragen of husband ze stiekem een kalmeringspilletje heeft gegeven
Zolang dat zwarte monster hier naast me kan chillen vind hij het ook wel best.`S avonds is er verder ook niet veel te keffen. Maar als het weer dag is...hommm...
Nouja hij is nu iig rustig, mss kun je er morgen weer beter tegen! Ik ga denk ik ook maar stoppen..... lijkt me heerlijk om te gaan slapen! fijne avond nog allemaal en slaap lekker!
zo ff zwaai zwaai! want ik ga zo naar bed maar wilde nog ff reageren @ zeeb: oh fijn dat je een btje gerustgesteld bent! dan zijn wij dat ook @ babsies: leuk een meisje! @ lente: fijn dat je echo goed was! zag net de foto op fb ik ga zaterdag voor een 2d echo + geslachtsbepaling slaap lekker!
MissCK, hoe reageerde je schoonzusje op het nieuws? Dreamer08, en, nog testen vandaag ? Verder lees ik veel over taart en natte cake bah Wij hebben gister de IQ test zitten meespelen haha, vriend had een lagere score dan ik had, en was erg chagrijnig nou dat maakt mijn dag dan weer goed natuurlijk vanavond bezoek (mét baby van 7 weken) dus dat is erg gezellig
Haha ik was dus gisteravond niet de enige die zin had in taart Heb mezelf maar 'verwend' met een appel Miss, veel plezier met het tegen je schoonzus te vertellen! Lente, haha nee mij zou je ook niet horen klagen lekker over twee weekjes weer naar je beebje kijken Super leuk, al die reacties op je FB! Zussie, haha natte keek Ik was net een boterham aan het eten, maar daar heb ik spontaan geen zin meer in Hoe gaat het vandaag? Is je tong weer wat minder pijnlijk? Leuk idee trouwens die hoes om van je voedingskussen een poef te maken! Dreamer08, ik ken Pipoos niet, maar zal het eens opzoeken. Thnx voor de tip! Ik ben benieuwd of je getest hebt vandaag Haha ik kwam gister vlug nog even spieken Moest iets opzoeken op internet en toen bedacht ik me dat ik nog wel even vlug bij kon lezen Maar geen taarten meer gekeken, werd er helemaal kriegel van! Roos, ohh spannend, zaterdag geslachtsbepaling! Ben benieuwd! Wat is je eigen gevoel? Zeeb, haha ik wilde eigenlijk ook de IQ test maken, maar vriend wilde film kijken. Dus helaas Heb m al vaker gemaakt en vind die test niet echt realistisch. Leuk bezoek heb je vanavond! Is dat van je nichtje?
ja klopt yaar, nichtje waar ik dus helaas niet naar toe kon op kraamvisite, dus komt de kraamvisite hierheen
Ohh wat gezellig! En lief dat ze dat doen Kun je vast flink babyknuffelen Is toch niet voor te stellen dat je over (hopelijk) een maand of 2 je eigen kleintje in je armen hebt! Ik persoonlijk vind het nog steeds een vreemd idee Maar goed, ik voel dan ook niks en heb nog niet echt een buik..
Miss, moet er om 2 uur zijn. Ben morgen vrij, dus kan lekker uitslapen en op mn gemakje wat rommelen in huis. Hoop wel dat ik vanavond of morgen mn auto weer op kan halen. Moest vandaag op de fiets (door de regen) naar het station en met de trein naar het werk. Ben ik toch in totaal bijna drie kwartier langer onderweg dan met de auto. En kan morgen ook geen weekboodschappen doen zonder auto.. Naja, dan kom je er weer achter hoe afhankelijk je eigenlijk bent van die roestbak
Goedemorgen, Mijn dag begint iig beter als die van gister Husband is met zoon de hele voor de middag weg voor zijn autismebegeleiding (husband hoeft hem alleen te brengen en daar dan wachten).Dus ik opperde dat hij kefhond wel mee kon nemen.Yeahhh,wat een rust!Ik ben tegelijk met de kindjes opgestaan en heb beneden nu alles gepoetst. Nu ff breaky in bed en bedenken of ik boven ook nog poets voor ik relaxed in bad ga of toch maar niet (die stofzuiger sjouwen is niet een heel strak plan nl)..Kan er wel altijd van genieten als het dan klaar is..Nah ja,ik schrok van de tijd net toen ik op de klok keek haha.Beneden is gedweild en kan alles rustig (met nadruk op rustig) drogen haha Rosemarie,leukkkk zaterdag de geslachtsbepaling!!Wat denk je zelf? Zeeb,ahh wat gezellig dat de beeb naar jullie toe komt hihi Wat zal jij nog extra de kriebels hebben na vanavond hihi Ohh husband zou daar ook niet tegen kunnen,als ik hoger zou scoren.Maar dat is niet zo helaas Yara,pippoos zit in Eindhoven.Ze hebben er veel knutselspul,dat ze taarten-maak spul hadden wist ik niet trouwens.Morgen de echo ...ah leuk leuk.Hoe laat?? Oh wat een rust,heerlijk Even denken wat ik nog zou kunnen doen..onze slaapkamer,die van dochter en badkamer stofzuigen poetsen en dweilen.En dan laat ik de trap naar zolder voor husband over,dat is zo`n gesjouw. Eigenlijk is het niet eens zoveel werk hoor...en beneden is het spik en span.Mss alles aan husband overlaten haha.. Nah,ik zie wel..het is nog geen 9.00
Ik doe juist zo min mogelijk met de auto haha. Ik fiets elke dag naar mijn werk. Maar ja, dat is ook maar 5 minuten fietsen Wil mijn conditie een beetje op peil houden hahaha, voor zover dat mogelijk is
Yara,heb je de echo weer op dezelfde plek als vorige keer? Ik heb daar om half 3 een afspraak bij de huisarts (1 verdieping hoger)..mss komen we elkaar nog tegen
mams, wat heerlijk dat je al zoveel gedaan hebt in huis! Ik ben ook altijd graag aan de poets , maar helaas nu dus een verbod gekregen op alles wat ik juist zo leuk vind ( alles grondig uitsoppen ) Ik lag trouwens een paar nachten geleden wakker en toen dacht ik, shit, we moeten ook de plinten nog een keer schoonmaken euhm ja.. vast zal wel zo'n moment zijn van ' ik ben ff niet goed ' want sochtends vond ik het zelf ook een belachelijk idee haha