de mensen zijn wel beleeft haha ik stond gister in de kroeg en hield mijn buik in. Voor mijn gevoel is hij na het eten al echt groot. Ik zei het tegen mn vriend en die zei al...je gaat je buik niet inhouden hoor. Die zere buik is nergens voor nodig hup, buik naar voren, ik kijk wel of ik wat zie. Nou hij zag niks natuurlijk, het zit tussen mijn oren haha. Maar ook zo lief. Toen we gister de kroeg in gingen zei hij al tegen mij 'jij zegt wanneer je naar huis wilt he, ik moet nu goed naar je luisteren'. *woudatikaltijdzwangerwasdanluisterdehijaltijd* hahaha nee hoor, ik heb absoluut geen klagen.
vriend zei hier gister nog ; pffff zwanger zijn is echt zwaar! Ik zo euhmm.. hoezo? Jaa Ik moet stofzuigen, de boodschappen uit de auto tillen, het bad schrobben en dan moet ik ook nog voor jou vanalles pakken als je savonds rugpijn heb. Nou nou nou.. wat een werk zeg. Ik loop 9 maanden met een kind aan mijn buik en mag het er ook nog uitpersen. om over alle kwaaltjes maar te zwijgen. maar ach wat hebben onze mannen het zwaar
hebben jullie trouwens een Kruidvat Voordeelkaart ? dan kun je via de site in je profiel aangeven zwanger te zijn en krijg je een bon waarmee je een Zwanger Tas kunt ophalen met - newborn luiers - zuigflesje - bodylotion baby - shopper
haha ja het is zo zwaar voor die mannen! mijn vriend zei laatst ook zoiets. ja ik ben erg moe, dan kan ik niet meer zoveel doen. houd er maar rekening mee hoor! maar dat doet ie ook 9 van de 10 keer wel hor ja zien julie al wat? ik zie het zelf nog niet zo goed. had ook niet een heel plat buikje van mezelf hoor.
Ow ow..time flies hihi..Ben ff in de douche gegaan en moet nu opschieten Suiker was weer te hoog,grmm.En nu ben ik toch helemaal ont-stressed haha En ja,ik vergeet het nog regelmatig (het 1,5 uur na eten prikken)..maar ik vergeet wel meer haha Grappige mannen haha..zwaar...duhhh. Zeeb,ik heb de voordeelkaart idd en die tas schijnt erg leuk te zijn.Het plus pakket ook,als je daar je geboortekaartje in gaat leveren krijg je die. Meiden,ik moet haasten..tot vanavond
Hey meiden! Ach ja die mannen......en dan hebben ze ook nog de hormonen van ons erbij Vanmiddag visite..Pff weinig zin in maarja even feest gezicht opzetten want vriend is 30 geworden vandaag! Ontbijt op bed gegeven en net even kwarktaart en boterkoek gemaakt. Ff chillen nu Zeeb ik tel ook zo af! 8 maart begint mn oorspronkelijke verlof, daar kijk ik ook toch wel naar uit. Ondanks dat ik nu al eig. niet aan t werk ben.
Goeiemorgen.. Zeeb, wat een mannetje Hahaha Ook hier een voordeelkaart van kruidvat.. Heb de tas idd al aangevraagd hihi Wij gaan zo de stad nog ff in..
Noos gefeliciteerd met je mannetje! Ik dacht al wat op fb te zien. Een gezellige maar drukke dag voor de boeg dus. Veel plezier alvast. Oh verlof in maart, klinkt vet dichtbij hahaha ik moet tot juni wachten
gefeliciteerd met je mannetje noos! ik wens jullie een leuke dag! voordeelkaart van kruidvat? ik denk dat ik die ook maar ga aanvragen, klinkt leuk!
noos, gefeliciteerd met je mannetje! Pfff wij moeten straks nog naar mn schoonouders. vreselijk. Vind het eigenlijk best vervelend dat we er geen goede band mee hebben. want daardoor is het gewoon niet fijn om er te komen, maar ook weer een verplichting om toch een keer in de 3 weken eens langs te gaan. ben altijd blij als ik weer onderweg naar huis in de auto zit
Ik heb ook zo'n band met mijn schoonouders. Het zijn echt lieve mensen maar er zit gewoon niks in. Ze luisteren niet naar je verhaal en hebben het voornamelijk over zichzelf. Prima, maar voor een uurtje ofzo haha Mn vriend eet er tussen de middag altijd en ik kom er af en toe. Mijn eigen ouders daarentegen vind ik dan echt weer schatten. Ik heb gewoon een andere opvoeding mee gekregen en daar merk ik verschil tussen. Ik had het net met mn mannetje over het vertellen. A.s. zaterdag vertel ik het een vriendin. Ik wil met haar een taart maken van marsepein om te gebruiken op 2e kerstdag bij mijn ouders. Aangezien wij altijd allemaal een gang maken en ik niet weet wat we voorgeschoteld krijgen willen we het mijn ouders 2e kerstdag vertellen. Het is dan 2 dagen voor de echo maar goed, het moet dan maar zo. mijn vriendin maakt ook vaak van die taarten dus ik zal haar eens vragen of ze me wil helpen om een taart te maken in de trant van een baby. Eens zien hoe ze reageert haha Zo kunnen we het mijn ouders mooi voor etenstijd vertellen en scheelt dat weer een hoop gepriegel en gedoe met stiekem eten
Lente wat leuk zo'n taart. Vind het altijd zo mooi hoe mensen dat maken. Lukt mij totaal niet. Ben al geen held in zelf cake en dingen maken laat staan een taart met mooie versiering haha
Hee girls! Ik kom even spieken! Heb niet alles bijgelezen hoor, zijn 15 pagina's in 2,5 dag.... pffff! Miss CK, zag nog net even een dikke knaller voorbij komen! Is je temp al omhoog? Verder was het feest van mn zus toppie, super gezellig en de uitreiking was erg leuk! Lekker gegeten en daarna zijn we naar het oosten vertrokken richting schoonouders. Schoonvader sliep al, dus we hebben het de volgende ochtend aan zijn ouders verteld. Duurde echt even voordat het kwartje viel, haha, mn schoonmoeder helemaal in tranen, mn schoonvader wist niet zo goed wat hij moest zeggen geloof ik, maar ik weet dat hij het ergleuk vindt om opa te worden. Tegen het middaguur waren de broers en zusssen er en hebben we het hen verteld. Beide schoonzussen ook in tranen, bij zwager moest het kwartje ook even vallen, hihi... De hele dag was daarna een feestje! Heb lekker met schoonzus gekletst. Had enorm last van mijn linker schouder/nek dus was een beetje ongerust, maar volgens schoonzus is het niks. Denk dat ik gewoon een spier verrekt heb ofzo... Verder heb ik haar gevraagd naar het hartje, en je kunt het hartje zien vanaf 3 weken na de eerste positieve test. Dus we gaan even een afspraak maken en dan kan ze over ongeveer een week al een echo bij me maken! Spannend! Heb af en toe nog wat bruin gehad, maar zal wel bij me horen... Verder ben ik echt vreselijk moe, en misselijk, haha, maar ik geniet ervan met volle teugen! Trouwens heel bijzonder... Toen we net hadden verteld dat ik zwanger ben keken mijn schoonzusje elkaar aa en begonnen te gniffelen. 'Het wordt een tweeling!' zeiden ze! Dus ik vroeg: hoezo dat dan? Hadden ze op de weg naar ons toe een dubbele regenboog gezien! Terwijl ze niet wisten van mijn ervaring toen met die regenboog(voor wie dat nog weet). Dus dat was wel bijzonder dat ze dat zeiden!
Oh, en ik ga erover nadenken of schoonzus mijn bevalling gaat doen.... Ergens voelt dat wel goed... Maar ze is zelf ook bezig met zwanger worden, dus hoop dat ze niet zelfte dik is dan
Een tweeling Zussie, dat zou toch wat wezen! Dan ben je de eerste hier in het groepje! vriend zn vader is er een van een tweeling en ze zeggen dat het een generatie over slaat...ik ben benieuwd haha
Ja of het erfelijk is zijn de meningen over verdeeld he... Een van de twee vormen is sowieso niet erfelijk dacht ik! We gaan het zien, denk het zelf van niet hoor... Kans is zo klein... maarja er zijn wel meer kleine kansen die gebeuren Zag hier ook nog de naam Elin voorbij komen. Die staat bij ons ook op 2... Stel dat we 2 meisjes zouden krijgen!
Zussie wat leuk al die reacties , fijn hoor! En een tweeling, dat zou wat zijn haha zouden jullie het leuk vinden ? (nja tuurlijk is het leuk, maar je snapt me vast wel! ) of toch als je mag kiezen beginnen met 1? zo hele middag weg geweest en weer niks bij te lezen. zijn we allemaal een gezellig weekend druk ? Mams, hoe was het in brandevoort ? en ja ja. vriend gaat dinsdag de boormachine ophalen na zn werk dus dinsdagavond aan de slag want hij moet m woensdag weer terugbrengen fijn, kan ik woensdag aan het inrichten gaan! en ik zag bij de etos, zwitsal 2e halveprijs, dus ga denk ik al geurbuiltjes halen voor in het kledingkastje dan ruikt het al een beetje naar baby
zeeb, was het toch wel een btje gezellig bij je schoonouders? wij hebben vanmiddag lekker gewandeld met het hondje, maar daarna ben ik dan toch wel weer moe. energie van niks haha. en nu weer lekker op de bank! wachten tot morgen..