Mams, hohoho, rustig aan jij Haha vraag nou niet te veel van jezelf! Maar het klopt wel wat je zegt, het is ook een heerlijk gevoel als alles klaar is Ik hoef morgen gelukkig alleen te stofzuigen en te dweilen Ahh, in Eindhoven! Zal wel eens googlen, ff kijken of het de moeite is daarvoor naar Eindhoven te gaan. Fijn dat keffertje even pleite is! Heerlijk rustig nu zeker! Haha, ja heb 'm gewoon in het echocentrum, in die kerk dus. Zou wel grappig zijn als we elkaar daar tegen komen
Miss, haha goed bezig meid! Ik woon ruim een half uur rijden van mijn werk vandaan, dus is niet echt een strak idee om daarheen te gaan fietsen En met de trein ben ik veel duurder uit, vandaar dat ik altijd met de auto ga. En boodschappen, tja, de supermarkt is twee straten verder, maar ik doe weekboodschappen en dat krijg ik echt niet mee op de fiets Zeeb, haha weet je dat ik dat laatst ook dacht? Zag allemaal stof op de plinten liggen, en ik dacht, hmm, als ik zin heb moet ik dat misschien toch maar eens doen
De plinten poetsen,haha het moet niet gekker worden Het zal hier vast geen overbodige luxe zijn,maar dat gaat trotsemams toch echt even niet trekken hihi Oh maar zeeb,ik ben niet graag aan de poets hoor.Pure noodzaak hier haha.Maar als het dan klaar is ben ik wel weer blij,voor zolang als het netjes is Yaar,nou wie weet tot morgen haha
Ik vind poetsen echt heerlijk. kan ik me daarna stukken beter voelen dus vind het nu ook vreselijk dat vriend veel moet doen want die kan dus niet schoonmaken ( nouja, vind ik dan ) heb net stiekem ook zelf een wasje in de machine gedaan, gooi ik straks de droger in en dan mag vriend het straks even opvouwen. pfff hoop toch dat het vandaag nog een keer stopt met regenen, word er zo depri van, bah!
Zeeb,dat vind ik dan ook wel weer irri.Dat husband alles zo half half doet,vast met de beste bedoelingen.Maar de wc poetsen zonder eerst te stogzuigen,dat snap ik niet...Of op gaan ruimen en dan de spullen die klaar staan om naar een andere plek te gaan gewoon laten staan. Nah ja..kleinigheidje hou je altijd haha
haha herkenbaar mams, waar ik me echt helemaal suf aan irriteer, afwassen en dan daarna niet met een doekje het aanrecht droogmaken... nou daar kan ik met mn verstand niet bij maargoed het is en blijft een man denk ik dan maar en alles savonds op de bank uitstallen in plaats van op de salontafel ' ja want anders moet ik steeds naar voren ' zucht misschien ben ik te netjes met dingen. kan natuurlijk ook haha hij zegt wel eens dat ik dwangmatig opruim en poets
aaaaah '' afwassen en dan daarna niet met een doekje het aanrecht droogmaken... '' dat ken ik! VRE-SE-LIJK!
Haaha heerlijk volgens mij zijn a die mannen hetzelfde. Neeh nog niet getest, ik twijfel nog steeds, hahaha..... Heb nog maar niks gedronken, dus ik kan nog alle kanten op.
Dreamer08,je houd het wel spannend Ahh van die simpele dingen,dat snap je toch niet.Husband gaat ook gerust aan de poets zonder eerst op te ruimen.Dan ontbreekt er toch een stukje logica in je hoofd of nie? Jij bent denk ik wel fanatiek zeeb met poetsen en dan heb ik je niet eens ooit live meegemaakt haha.Ik ben niet zo`n fanatiekeling hoor,ik poets wel vaak maar dat is omdat dat echt nodig is met die hele bende hier Miss,hoe is het zwanger nieuws gister aangekomen?
en wij ook dreamero8,duim duim duim!!! Dat rompertje vind ik helemaal leuk...ik dacht dan bestel ik gelijk een heel setje.Shirt met korte mouw voor erover in het rood of groen en dan bijpassend broekje.Hebben ze die kleuren niet ..grmmm..ff mailen wanneer dat binnen gaat komen. Ik ben echt rainbowbabies fan,zijn echt super kleertjes